X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets spil (Video)


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 27/01-10 15:28 
Nu er det godt nok et par dage(Uger) siden nytår men jeg ville lige spørge hva jeres mening om 2009 var og hvilke spil i syntes har været de absolut bedste.

Men foruden ovenstående emne så har jeg også endelig lagt sidste hånd på min egen award video som nu kan ses af alle der skulle have lyst. I er meget velkommen til at kommenterer og smide jeres meninger.

Link til video
http://www.youtube.com/watch?v=oKYO5fANuQk

Enjoy:)
PS. Mit første emne på Playright so far så er stadig igang med at finde ud af hvordan siden virker;)

Link...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HankyHankySkrevet 31/01-10 20:42 
Fedt lavet, og velkommen til :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-10 21:25, rettet 31/01-10 21:27 
På trods af de første 10 min med ingenting var jeg også ret godt underholdt og var overraskende enig med dig meget af tiden :)

Der var dog nogle få fejl jeg bed mærke i. Du starter med at sige at der ikke vil være nogen kampspil da de ikke interesserer dig, men alligevel nominerer du Street Fighter 4 som multiplayer spil. Valkyria Chronicles udkom i 2008, men siden du alligevel havde det med for sidste år burde det ha' vundet alt :p Småting vil jeg mene :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 31/01-10 22:18 
Det er fedt nok - velkommen til. Valkyria Chronicles var årets spil 2009 - og sikkert og 2010 hvis der kommer lidt DLC :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig