X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bjerkøbing Grand Prix


Svar
HolisticHolisticSkrevet 27/01-10 15:28, rettet 27/01-10 15:29 
Ved det her er lidt et long shot, but here goes :)
Der blev omkring år 2000 udgivet et pc spil af Bjergkøbing Grand Prix på 2 cd'er.
Min nevø har spillet og nu har min anden niece så arvet det. Men da vi snakker børn har de ikke fået en alt for god behandling (altså cd'erne;)), og de er gået hen og blevet godt ridsede.
Dette har selvfølgelig resulteret i at spillet ikke kan installeres, jeg har kopieret indholdet over på harddisken, og fundet ud af at installationen kan startes herfra. Den eneste fil jeg ikke kan kopiere over er fil på cd 2, og den skal selvf. bruges under installationen.
Den ligger i biblioteket LANG1, hedder HOUSE.BIN og fylder 33.4mb

Er der nogen der ligger inde med det her spil og evt. kunne sende mig denne ene fil så jeg havde en lykkelig niece?
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
DarkenDarkenSkrevet 27/01-10 18:03 
Nu er det lige en side bemærkning, men der er mange steder idag der tilbyder disc "reparation". Nu har jeg ikke selv prøvet det, men en af vennerne var lykkelig efter en tur i GAME. overvejede at købe en af de maskiner som Nierle har... men så finder familien bare ud af det og det er ikke godt :P

Held og lykke med opgaven, er selv onkel og ved hvordan det er når de små unger har en forestilling om at "onkel klare alt" :D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig