X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MAG-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 27/01-10 11:45 
Ingen tvivl om at MAG er ankommet for at tage en stor bid af kagen i online-spil. Første review er klar. Hvis det bliver mere end en gimmick, så har vi måske en Counterstrike erstatning.
Jeg ser frem til hvordan de har løser problemet for FPS newbies, og hvordan udviklerne kan skabe grundlaget for at samle 256 spillere til én spilsession.

Link...
The medium is the message.
75 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/06-10 14:52, rettet 09/06-10 14:57 
Ja, Sabotage er faktisk også min favorit fordi det er så simpelt rent strategisk at gå til alene og lige tage et par hurtige spil. Men er man nogle stykker samlet eller har ledere der forstår at sætte direktiver og frago-punkterne, så er Acqusision også fedt. Kræver man er mere fremme i skoene f.eks. at følge med i mere skiftende direktiver. Ledere der ikke fatter en meter kan ødelægge meget.
Frameraten i Domination med 256 spillere kan tage nogle fæle dyk, det er også med til at jeg foretrækker de mindre Sabotage og Acqusision modes ;)

Det mest tralse for mig, har været map variationen når man kun må spille på een fraktion ad gangen. Et designvalg jeg ikke er vild fan af! Vil gerne have man kan åbne op for flere career slots når man rammer en specifik level.
Den nye pakke kan forhåbentligt gi' lidt tiltrængt variation, specielt når maps er neutrale - bare en skam det ikke er gratis og er risiko for at koble spillere af :P
millenniummillenniumSkrevet 10/06-10 10:44 
Zipper burde også frigive supression maps, så en fraktion kan vælge imellem 3 forskellige arenaer at kæmpe i. Det kan blive lidt træls at spille på den samme, og efter en rum tid har man ligesom fundet sine favorit camping-positions i Supression.

Der er jo lavet tre, hvorfor ikke bare udnytte det.... (Udover det naturligvis bryder spillets univers lidt).
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 10/06-10 10:46 
Helt enig - faktisk en rigtig god ide :)
millenniummillenniumSkrevet 27/06-10 10:11 
Lidt sent, men der er double XP weekend igen.

Jeg synes efterhånden niveauet for modspillerne er blevet enormt høje, eftersom majoriteten af MAG spillerne har indtjent meget XP og hævet deres egenskaber betragteligt. Det mærkes tydeligt ift. spillets begyndelse...

De fleste snipers har, som mig, købt det dyreste scope og maksimeret deres skudregistrering, så der kan spottes fjender og dræbes på længere afstand. Gad vide hvad Zipper gør, når alle spillere er blevet veteraner.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 26/07-10 22:48 
Man skal dælme lige følge med i Zippers blog, inden man spiller MAG. Jeg måtte lige sluge den mærkelige oplevelse, at pludselige spille som RAVEN som forsvarer på SVER banen, imod VALOR. ....WTF?

Men det er Zippers nye lille gave til folket. At kunne spille sabotage på alle maps, som forsvarer eller angriber. Læs mere på deres blog:

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 27/07-10 09:23 
Det var på tide :)
millenniummillenniumSkrevet 02/08-10 12:48 
Det er dælme sjovt at spille sabotage som forsvarer på alle de baner man selv har angrebet. Man lærer ligesom banens anatomi bedre og kan udvikle noget bedre strategi.

... og så kan jeg som sniper selv finde alle de gode camping positions i kikkertsigtet, som jeg selv har benyttet et hav af gange.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-10 11:54, rettet 17/09-10 11:55 
Stor 2.0 udvidelse på vej...

- PlayStation Move support

- An increased level cap that goes to level 70

- A revamped Skill Tree that allows for the deepest character customization and specialization ever found in a first-person shooter

- A brand-new in-game economy that lets you earn credits to spend on weapons and items from the also-new “Supply Depot”

- Our useful “Clan Deploy” feature that enables clan leaders and officers to queue up to 128 of their fellow clan members into a single game

- A “MAG News” page that brings players up to date on all the latest happenings the moment they log in

- A multitude of updates that refine existing weapons, maps, and vehicles

- Important bug fixes and other enhancements that streamline the overall experience


MAG 2.0 Coming Soon
millenniummillenniumSkrevet 17/09-10 13:50 
Awesome! Især våben-indkøb bliver spændende... :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/09-10 16:42 
2.0 updaten lander i dag...

MAG-yver!
millenniummillenniumSkrevet 01/10-10 09:18 
Så tror jeg denne fredag er M-dag... :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/10-10 10:57 
Sæt rigeligt med tid af til det ... Zippy's DL servers er langsomme og det tog mig ca. 1½ time i går at hente små 600MB.

Fine ændringer de har lavet til skill-tree og udstyr, men Move support kan jeg stadig ikke forliges med - så jeg spillede med DS3 :)
millenniummillenniumSkrevet 01/10-10 11:17 
Lyder som om fredag bliver download-dag og lørdag M-dag.

Så må jeg se en film imens :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/10-10 11:02 
Vist ret buggy den nye 2'er... spillet fryste totalt for mig i dag og kan se på GameFAQs forumet at det er noget der sker for mange andre også. Det er en ommer, Zippy! :P
millenniummillenniumSkrevet 02/10-10 22:26 
Pga. happy-hour den første time, skal jeg lige afsætte lidt tid :) Det tog mig kun 20 min at hente ver. 2.0, men jeg mangler endnu den første prøvetur.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 13/10-10 22:29 
så er der version 2.01 patch ... :-D

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 14/10-10 09:03 
Det var da på tide :)
millenniummillenniumSkrevet 15/10-10 13:44, rettet 15/10-10 13:47 
Jeg mangler stadig at gå igang igen efter 2.0. Time is a bitch.

Selvom jeg har læst at Move ikke ligefrem er en fryd i MAG, så tænker jeg alligevel om det ikke gør mit sniper-erhverv lidt nemmere. Nu der er mulighed for at flytte sigtet hurtigere og mere præcis med Move. ... hmmm....

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/10-10 11:22, rettet 29/10-10 11:51 
Ny udvidelse i næste uge... Escalation.

Escalation tillader de tre fraktioner at spille samtidig i et 96 player (3x32) slag. Det bliver spændende at prøve :)

Pakken giver tre nye områder og nye våben. Udkommer d. 3. november og pris bliver €8,-.

Mere info her
HulleHulleSkrevet 17/05-11 11:27 
Hvem spiller stadig MAG? Jeg skal lige til at gå igang med det, så det kunne være rart at have nogen P:R spillere at spille med/imod.
Tilføj mig gerne. PSN ID: HullePR
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 17/05-11 11:30, rettet 17/05-11 11:31 
Jeg gør i perioder, og har indtil videre kørt solo-karrieren. Ikke med i nogen klaner eller lign.

ID: millennium_74
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 17/05-11 14:16 
Tilføjer dig.. Hvilket hold er du på?

Jeg kan ikke komme online med det. Hver gang spillet skal til at starte, får jeg fejl: "connection lost"!
Og så har jeg happy hour time som langsomt tæller ned. Det er da ikke så smart at den tæller ned mens man et i menuen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 17/05-11 14:26 
Jeg er hos de prøjsiske våben-fetischister hos Raven.

Det kan være Zipper også lige skal reboote serveren. Jeg checker om et par dage.
The medium is the message.
GrindeGrindeSkrevet 17/05-11 15:10, rettet 17/05-11 15:11 
Spiller primært hos Sever, med bruger id: Orakleren2, min faste bruger er hos Valor, med id:orakleren

Er med i FUM klanen, som er blandet fra landet, vi spiller også andre spil, som Homefront, Socom og Red Dead pt
HulleHulleSkrevet 24/05-11 16:31, rettet 24/05-11 17:59 
Jeg fik ikke tilføjet nogen af jer, da jeg hurtigt droppede MAG igen. Det lever simpelthen ikke op til andre online FPS'er på markedet.

Det positive: Ingen lag
Det negative: Puha, hvor skal jeg starte..
Spiltyperne er kritisable. Det hvor man skal indtage punkt A og B er jo dårligt lavet. Man skal holde de to punkter samtidig, hvilket er helt umuligt med så mange spillere, den lave respawn tidstraf og små baner. Er man på det forsvarende hold er man estimeret 99,9% sikker på at vinde. Og man bytter ikke engang side bagefter for at se om holdet var dårligt eller om spillet bare er ubalanceret. (Hvilket det fundamentalt er)

Matchmaking er en pine og direkte pinlig. Jeg har godt nok brugt lang tid på at vente på at få lov til at spille. Når det så sker, så SKAL man dæmme tilbage til hovedmenuen efter én kamp og vente forfra. Det er jo åndssvagt lavet.. Yderligere så er online fragmenteret af at man skal betale ekstra penge for at få adgang til spiltyperne. Why?

Min mening om MAG: Undgå det! Der findes bedre online spil der ude. Bad Company 2 et godt eksempel på et spil der gør tingene rigtigt og ikke fragmenterer sine spillere med ved at tage betaling for baner og spiltyper.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
75 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig