X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Monster Hunter Frontier Online


Svar
nerosnerosSkrevet 27/01-10 00:00, rettet 27/01-10 00:01 
Det er gode nyheder det her, endelig :-)

Capcom and Microsoft had been teasing a new game in Japan, and that game has finally been revealed. Whether or not it's "new" is up for debate, however. Monster Hunter Frontier Online is a PC version of the hugely successful animal-cruelty franchise, and it's coming to the Xbox 360.

Frontier will mark the first time a Monster Hunter game has appeared on the Xbox 360. Strange that it's taken so long, but there you are. So far, Frontier Online is confirmed for Japan only, with Capcom remaining tight-lipped about a Western version. Hopefully it'll come to the land of we round-eyed devils as well.

I doubt Frontier Online will encourage Japanese players to get more excited about the 360 than they have been, but if any franchise has a chance to sell more boxes, it'll be this one.

Lige her.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 27/01-10 10:09 
Det er gode nyheder for 360 folket. Mon ikke de beslutter sig for at udgive det her ovre også. Lige nu er Capcoms startegi på Monster Hunter, at de vil have det lige så stort her, som det er i Japan. Det kræver jo en indsats fra deres side, og den kommer ingen vegne uden de får udgivet spil..

Nu kommer Wii versionen her til april og for at lokke folk til, så slipper vi for at betale et månedligt beløb for at spille online. Jeg håber på at se nogen P:R folk online til april. Bliver du en af dem Neros?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 27/01-10 10:57 
Smart træk af MS - spændende om det endeligt får Japanerne til at købe krydskasser :)
nerosnerosSkrevet 27/01-10 16:04 
Hulle>
Nu kommer Wii versionen her til april og for at lokke folk til, så slipper vi for at betale et månedligt beløb for at spille online. Jeg håber på at se nogen P:R folk online til april. Bliver du en af dem Neros?

Jeg har desværre ingen Wii :-( Har fulgt serien fra sidelinjen i lang tid, og jeg synes bare den serie ser voldsom sjov ud. Jeg har altid håbet at se spillet på XBOX360 eller PS3 og nu ser det ud som om det lykkes. Mon ikke det også vil komme til vesten?
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 27/01-10 19:50 
Der er en trailer her. Og ja, rent grafisk ligner det jo stadig et psp spil :( Men konseptet er fedt.

Trailer
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig