X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 hacked?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 23/01-10 20:37 


Måske, vi får se =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
96 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/01-11 15:10 
Det vil jeg også mene - men hvis der er velfungerende emulatorer er det jo også en mulighed :)
WehnerWehnerSkrevet 07/01-11 15:59 
Det ville også være fedt at kunne afspille R1-dvd'er - den må vel være den bedste afspiller blandt konsollerne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HolisticHolisticSkrevet 07/01-11 20:40, rettet 07/01-11 20:42 
RJK>
Så de piratkopier ikke også fx film, der jo koster væsentligt mindre? :)

Jo, men dem mener folk jo også koster for meget.
Pointen er at med det samme noget koster, så mener folk det er for meget, og så er det straks helt i orden at stjæle med arme og ben, specielt så længe det er digitalt, det ligger jo bare frit tilgængeligt på nettet.
Og nej ved godt det ikke er alle, men mange gør :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
RJKRJKSkrevet 07/01-11 21:02 
Pointen er at det vel er lige meget om det koster 10 eller 500 :) Det er altsammen "for meget".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 07/01-11 21:16 
Jeg syntes at idéen om at blokere mods med opdateringer, er helt fin, og så længe produktet ikke forringes, bør piratkopiering bekæmpes med alle tænkelige midler.

Det irriterer mig dog helt vildt, når det fører til en forringelse af det produkt, som den betalende forbruger sidder med. Hvilket flere gange har været tilfældet på PC-markedet, men også blandt musik og film.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/01-11 22:35, rettet 07/01-11 22:47 
Holistic>

Så jeg tror bestemt også at næste generation er fremskyndet gevaldigt.

Men hvorfor? ps1 og ps2 blev hacket med det samme, men havde begge en fin levetid og solgte 250 millioner konsoller til sammen. Jeg hørte ihvertfald noget om at Sony pludselig ville fremskynde deres næste generation af konsoller pga der blev lavet pirat kopi'er i stor stil.

Wii og 360'eren har været hacket i årevis, iflg jeres logik burde de så have lavet en ny konsol forlængst.

Hvorfor er det lige når de omsider får hacket ps3'en at den næste generation pludselig bliver "fremskyndet gevaldigt", det er jo totalt ulogisk og strider totalt imod hvad der er sket i de tidligere generationer efter de forrige konsoller var blevet hacket.

Det er ikke noget der forkorter levealderen, om noget sælger de sikkert mange flere maskiner på det hvis der virkelig kommer gang i det. Det er vel 3rd parts udviklere der i bund og grund taber mest på det.

Desuden kan de jo ikke bare 'fremskynde' deres næste konsol, de har vel allerede nu en timeframe og en estimeret `release` på deres næste projekt. Det er jo håbløst urealistisk at tro at de lige pludselig kan rushe den og udgive den 1-2 år før tid... Hallo.
dRxLdRxLSkrevet 07/01-11 22:49 
@Røvsparker
http://www.penny-arcade.com/2011/1/7/

Jeg ville have skrevet noget der minder om ovenstående, men lod være da jeg ikke regnede med at du ville sætte pris på det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/01-11 23:14, rettet 07/01-11 23:15 
Du har ret, det ville jeg ikke sætte pris på.

Du kan i stedet svare på i hvilket parallel univers det vil være realistisk at de lige pludselig skulle kunne 'fremskynde' deres næste konsol, fordi det er ikke realistisk i vores i hvertfald.

Som om man bare lige kan 'rushe' en ny konsol ud der er under udvikling, dev kits til 3rd part udviklere osv, det er håbløst urealistisk. De har deres tidsramme og estimeret `release` til ps4, den kan der næppe rokkes ret meget ved, ligegyldigt om de vil eller ej. At udgive en konsol er et lidt større projekt end at udgive en jumbobog, det er altså ikke lige noget man bare kan overarbejde lidt på og så er den hjemme...

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilke konsekvenser det har at ps3'en er blevet hacket, det eneste der interessere mig er at få aflivet den myte i har fået skabt om at det pludselig skulle 'fremskynde' den næste generation af konsoller.
CoreCoreSkrevet 08/01-11 01:04, rettet 08/01-11 01:05 
Ligefrem at kunne rushe et konsolprojekt til en regulær dato, lyder også utænkeligt. Men det er da ikke umuligt at fremskynde processen, ved at hæve budgetter eller dedikere flere udviklere og arbejdstimer.

Så en fremskyndelse er da ikke helt umuligt.

Og i en mere relevant sammenhæng, så kan man altid rykke selve annonceringen til et tidligere tidspunkt, hvilket er en god begyndelse på ethvert konsolrelease.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 08/01-11 11:22, rettet 08/01-11 11:23 
Azzkikr>
Wii og 360'eren har været hacket i årevis, iflg jeres logik burde de så have lavet en ny konsol forlængst.

Hvorfor er det lige når de omsider får hacket ps3'en at den næste generation pludselig bliver "fremskyndet gevaldigt", det er jo totalt ulogisk og strider totalt imod hvad der er sket i de tidligere generationer efter de forrige konsoller var blevet hacket.
Nu er der en faktor for denne generation af konsoller, som vi ikke må undervurdere. Nemlig online services. Specielt på 360'eren har dette afholdt folk fra at installere en chip, da de så med stor sandsynlighed bliver bannet fra Xbox Live.
PS3 er, som jeg ser det, stadig bagefter på denne front, men de gør jo hvad de kan for at få lukket hullerne via firmware-opdateringer, og jeg kan heller ikke forestille mig, at Sony ikke vil forsøge at fange synderne på samme måde som Microsoft.
Så har vi Nintendo, som forsøger at kvæle piraterne med ny hardware og firmware-opdateringer, men det virker ikke som om de for alvor vil skabe et online community eller banne piraterne.

Altså, jeg mener at online-delen på moderne konsoller, giver en forlænget holdbarhed på markedet, men eller er jeg også overbevist om, at alle tre firmaer sagtens kan fremskynde udviklingen af en ny konsol - det handler bare om ressourcer og hvor man vil sætte den teknologiske pæl i jorden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 08/01-11 12:36, rettet 08/01-11 12:53 
Azzkikr>
Men hvorfor? ps1 og ps2 blev hacket med det samme, men havde begge en fin levetid og solgte 250 millioner konsoller til sammen. Jeg hørte ihvertfald noget om at Sony pludselig ville fremskynde deres næste generation af konsoller pga der blev lavet pirat kopi'er i stor stil.

Wii og 360'eren har været hacket i årevis, iflg jeres logik burde de så have lavet en ny konsol forlængst.

Fælles for de fleste konsoller der blev knækket tidligere, har været der skulle hardware indgreb eller modificering til for at få det til at virke - hvilket har afholdt mange alm. forbrugere fra at gøre det. PSP og Wii kunne softmoddes hvilket ihvertfald har skadet PSP mere end det har gavnet. Med Wii ved jeg ikke hvor meget det har skadet - nok ikke det store.
Og de konsoller som kunne softmoddes pga. bagveje og huller i sikkerheden, kunne lukkes med nye firmware eller hardware justeringer.

Det er en helt anden situation med PS3 hvor rod nøglen er ude nu - Sony kan næppe fixe det effektivt hverken i hardware eller firmware. De kan kun forsøge at gøre det så besværligt som muligt via firmware opdateringer som leder efter ukendt software på andre måneder og så den måde forsøge at minimere skaden.

Så bottom-line: PS3 hullet er betydeligt mere åben, langt sværere (hvis ikke umuligt) at lukke og kan potentielt udnyttes langt nemmere uden hardware indgreb for den alm. forbruger. En farlig kombination.

Men jeg er enig i at dette ikke vil fremskynde den næste konsolgeneration - primært fordi at PS3 allerede er 4 år gammel og PS4 i forvejen nok ikke er mere end 2-3 år ude.
Var dette sket f.eks. inden for det første år af PS3'ens levetid ville situationen være en helt anden.
Tror Sony's prioritet lige nu er at forsøge at minimere skaben og signalere overfor deres partnere (spiludgivere) at de tager det seriøst. Og selvfølgeligt lære af fejlen til PS4 :)
HankyHankySkrevet 09/01-11 19:59, rettet 09/01-11 23:17 
Så kom GeoHot med hans firmware-patch til 3.55. Den erstatter KaKaRoTs customfirmware, og GeoHot har netop nu også frigivet signingtools.

Kort fortalt, kan man nu køre homebrew på en standard PS3 3.55, kun ved brug af en standard USB-pen :)

EDIT:
Nu er der åbent for alt!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 12/01-11 07:42 
Sony går efter geohot og co...

This isn't a "lawsuit" in the traditional sense, since Sony hasn't filed a complaint for copyright infringement or whatever against Geohot and friends. Instead, the company appears to be trying to shove the genie back in the bottle and have the jailbreak and any information about the jailbreak removed from the web by filing a temporary restraining order.

Ja det skal jo nok hjælpe, geesh!

"Sony asks for restraining order against Geohot, fail0verflow over PS3 exploits"
dRxLdRxLSkrevet 12/01-11 09:50, rettet 12/01-11 09:54 
Mht. fremskyndelse af næste generation. Så var det baseret på en betragtning af at vi endnu ikke har hørt så meget som rygter om kommende hardware på trods af at de her generationer har ligget med 5-6 års mellemrum i lang tid nu. Tværtidmod har begge de store (beklager Nintendo) nyligt frigjort hardware udvidelser til deres eksisterende platforme (kinect og move) der synes stilet imod at forlænge de eksisterende platformes levetid snarere end at lægge op til næste generation af hardware.

Tænk lige over dette. Ps3 blev annonceret maj 2005 og kom på markedet i japan og usa november 2006 og "resten af verden" marts 2007. Med xbox360 var vinduet fra 19. maj 2005 til 23. november 2005 men ifølge wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360#Development ) startede udviklingen allerede i 2003.

Indtil nogen fortæller mig om igangværende udvikling af den næste generation af konsoller, holder jeg på at både Sony og Microsoft er så tilfredse med status quo, at de gerne undlader at (investere kassen i at) lancere nyt hardware indenfor de næste 4-5 år, medmindre hacking som ovenstående tvinger dem. Og hvor ville jeg ønske at nogen fandt frem til et tilsvarende hack for x360.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 12/01-11 10:03, rettet 12/01-11 10:04 
Jeg tror (og håber) ikke de kan holde gryden i kog 4-5 år mere med den eksisterende hardware og Move/Kinect. Jeg ser Move/Kinect som eksperimenter fra Sony og MS's side for at se hvad de skal fokusere på i den næste generation og trække den eksisterende cyklus et par år mere. Men denne generation vil klart vare længere end de foregående.
SumezSumezSkrevet 12/01-11 10:35 
Jeg tror nu også der går noget længere tid før næste generation kommer denne gang - de har med den nuværende generation fundet et ret godt stadie for konsolspil hvor der stadig er masser af muligheder, og hardwaren endnu ikke er særlig begrænsende i forhold til udviklingen af nye software-engines.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 12/01-11 10:55 
Sumez>
<snip> og hardwaren endnu ikke er særlig begrænsende i forhold til udviklingen af nye software-engines.

Jeg vil have konsoller med flere gigabyte hukommelse så vi kan se større og mere dynamiske verdener.

Jeg vil også som minium have hardware understøtet triangle tessellation:
PS3 hacked?

Væsentlig mere video hukommelse (gerne unified) og enten ekstra instruktioner i GPU pipeline til bedre at understøtte fysik accelleration eller dedikeret fysik accelleration.

Tænker at det vi kommer til at se er en chip med integreret GPU ala Sandy Bridge http://en.wikipedia.org/wiki/Sandy_Bridge_(microarchitecture), en interessant cache arkitectur og en sygt stor ram backend.

Blandt det negative tænker jeg at alle nye konsoller bliver "steam-agtige" med krav om konstant online for at forhindre pirateri.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 12/01-11 11:08 
dRxL>
Blandt det negative tænker jeg at alle nye konsoller bliver "steam-agtige" med krav om konstant online for at forhindre pirateri.

Lad være med at ødelægge min nattesøvn!
ChronoChronoSkrevet 12/01-11 11:17 
Det er da lige meget - man er jo alligevel altid online med sin konsol?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 12/01-11 11:23, rettet 12/01-11 11:24 
Nej det er alle ikke. Og hvad sker der hvis man en periode ikke har internet forbindelse eller XBL/PSN er nede pga. vedligehold = no gaming.

Og længere ude hvis Sony, MS eller en anden udgiver pludseligt ikke gider undestøtte en given konsol/spil :(

Bad bad idea med online DRM :P
HeroldHeroldSkrevet 12/01-11 17:02 
Nu kræver Steam rent faktisk ikke at man er online hele tiden :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/01-11 09:01 
I alt PS3-hack larmen er PSP rod-nøglen åbenbart også blevet afkodet - dvs. alle PSP'et burde kunne hackes og køre signed homebrew.

"Encrypt/Sign Anything PSP – Homebrew, Plugins, Custom Firmwares"
SumezSumezSkrevet 13/01-11 09:30 
Jaa så kan man bruge sin PSP til noget, selvom drevet er i stykker!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/01-11 09:36 
Det kan du alligevel - hvis du vil betale :)

Med CFW kan man spille ISO'er af sine spil fra memorystick (hurtigere load, bedre batterilevetid, nemmere på farten, etc) men hvis drevet er i strykker vil det jo være umuligt at lave ISO'er af sine UMD spil til memorystick :(
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 12:44 
Nyt interview med geohot...

"When will PSP2 be out?"

LOL!

Video
SumezSumezSkrevet 14/01-11 14:19 
Uden at kende ham bedre, synes jeg sgu han virker meget fornuftig og udadvendt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/01-11 08:12 
Jeg synes, det virker totalt urealistisk at noget saa vigtigt ville kunne falde i skumle personers haender. Jeg tror, Sony har laekket noeglen med vilje. Hvorfor? Det maa jeg lige taenke over, men der skal da nok vaere en eller flere grunde.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 17/01-11 08:52 
Nøglen er ikke lækket - den er blevet dekodet. Hvorfor skulle Sony dog være så dumme at frigive nøglen selv og skade deres egen forretning og omdømme? Giver ingen mening.
SumezSumezSkrevet 17/01-11 09:07 
Faktisk synes jeg det er imponerende at det faktisk er muligt at holde den slags hemmeligt, selv for så stort et firma som Sony - de har jo rigtig mange ansatte (selv på de hold der arbejder med de dybeste sikkerhedsforanstaltninger i PS3'en må der være mange ansatte, og det er vel ikke alle der beholder deres arbejde?), og det er efterhånden så nemt at lække informationer uden det kan spores nogen steder.

Men som Beano siger, der er ikke noget der er blevet lækket, det er hackerne der har fundet frem til koden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/01-11 09:13 
Nu er det også ganske få personer som har adgang til at signe kode. Vil tro det er et ansvar centralt for hele SCE og det er noget der ikke ligger og flyder så alle kan nuppe det. Sikkert også så beskyttet at selv de medarbejdere som signer ikke kan tage koden, kun signe kode :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/01-11 09:40, rettet 20/01-11 09:46 
Dekodet, laekket... whatever. Jeg er stadig absolut overbevist om, at Sony har gjort det med vilje. Jeg vil ikke gisne om hvorfor, men der maa vaere en skummel, pengeindbringende grund - der masske ikke er saa aabenlys for andre end Sony.

Hvis det vitterligt er en 'oopsie' hos Sony, saa er verden da gaaet helt ad h til, men det er simpelthen ikke realistisk. Med mindre det er en kalkuleret oopsie, der har vaeret med fra starten af. Hvem skal ikke kunne sige, at hvis salget af PS3 ville vaere skuffende, saa var denne noegle blevet 'dekodet' for at saelge lidt flere konsoller og maaske give BR et spark ogsaa. Hvad man taber paa gyngerne, kan man jo tjener paa karrusellen...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 20/01-11 09:45, rettet 20/01-11 09:45 
Altså man kan da argumentere for at muligheden for piratspil var en af de faktorer der gav PS1 det ultimative skub, der satte Sony på tronen i konsolkrigen, men jeg er temmelig sikker på at det ikke var med vilje hverken dengang eller i denne omgang!
Hacket er jo netop sket som en retaliation imod Sonys opdateringer, der var rettet imod at gøre maskinen mere lukket end førhen. Og jeg tror ikke du skal regne med at nogen af fail0verflow-folkene er på Sonys payroll :) (...endnu)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/01-11 09:48, rettet 20/01-11 09:48 
Ha, ha. Nej, det tror jeg heller ikke. Men jeg fristes til at tro at Sony kunne have givet dem et eller anden indirekte maade at knaekke noglen paa. Who knows...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 10:14, rettet 20/01-11 10:18 
Igen - jeg kan ikke læse nogen argument for hvorfor Sony skulle "lække" nogen nøgle eller en metode til at dekode den.
Sony begyndte endeligt at tjene penge på hardwaren i 2009 - men kun med nød og næppe. Sony tjener primært på spillene (deres egne og 3. parts udgivelser) og tilbehør så hvorfor skulle de dog åbne op for at disse kan kopieres med den ene hånd (og ikke tjene så mange penge på spil og tabe anseelse hos deres partnere), samtidigt med de aggresivt jager de hackers (geohot & co.) som har udgivet nøglen og forsøge at lukke huller via firmware opdateringer?

Bare se alt den ballade med snyd i COD:Black-Ops pga. hullet som har gjort at Activision truer med at lukke hele online delen ned på PS3 indtil sikkerheden forbedres. Ikke ligefrem en god historie for Sony's renomé.

Sorry, men syntes altså det er ren vrøvl - Sony har "bare" fucket up her :)
BeanoBeanoSkrevet 22/01-11 08:31 
Er dette Sony's forsøg på at forhindre pirateri på PS3?

Lyder som en enorm dårlig plan - forbrugere der køber deres spil straffes (skal være online for at registrere kode, svært at sælge spil brugt) og piraterne knækker alligevel beskyttelsen og fortsætter.

Forhåbentligt ikke deres eneste modtræk.

"Rumor: Sony to implement PC-style serial key system for PS3"
SumezSumezSkrevet 22/01-11 09:43 
Forhåbentlig ikke deres modtræk overhovedet!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-11 10:06 
The source said that new games released for PS3 will include a unique serial key related to the specific disc, which then must be entered for verification before the game can be played. The key can be entered up to five times before it becomes useless.

Det vil sige at der ikke er to disc's der bliver ens og de alle skal brændes forskelligt fra fabrikken? Det lyder ikke sandsynligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/01-11 12:08, rettet 22/01-11 12:23 
Ja det vil selvfølgeligt ikke ske - det er skribenten der ikke helt har tænkt sig om. Forhåbentligt er hele historien en and :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/01-11 13:19 
DeluxScan>
Hvis det vitterligt er en 'oopsie' hos Sony, saa er verden da gaaet helt ad h til, men det er simpelthen ikke realistisk.

Jeg tror du overvurderer Sony temmelig meget. Selvom store firmaers marketingafdeling gør alt hvad de kan for at få det til at se ud som, de styres af guder, er det hele jo bare i hænderne på ganske alm. mennesker. Når det kommer til stykket, laver de fejl li'som alle andre. Desuden er det også umuligt at lave et sikkerhedssystem, der ikke på ét eller andet tidspunkt kan gennemskues (måske lige pånær kvantekryptering). Jeg synes faktisk, det er rimeligt imponerende, at det tog så lang tid, før det blev knækket.

...at jeg så synes det var en unødvendighed med nogen formere for beskyttelse til at begynde med, er en anden sag :)
AV Intelligent Terminal
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/01-11 06:54 
Mjae, maaske har I ret. Sikke noget sjusk uanset hvad.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 24/10-12 11:56 
Bam, endnu et søm i kisten (et stort søm så vidt jeg lige kan se)

PS3 LV0 krypteringsnøgle offentliggjort.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 24/10-12 18:04 
Men kan PS3 ejeme med seneste firmware anvende det, eller er det kun for er trænge dybere ind i maven hvis konsollen allerede er jailbreaked?
dRxLdRxLSkrevet 24/10-12 23:51 
@Beano: tror det her jailbreaker alting også 4.10 eller hvor de end er nået til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 25/10-12 00:43 
4.30
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 25/10-12 10:02 
Så vidt jeg kan se, er der kun kommet CFW 4.21 og det nyeste homebrew apps er signet til 4.21. Der står også i CFW 4.21 beskrivelsen at den kun kan installeres som normalt på FW 3.55, ellers skal der en hardware flasher til. Så der må været lukket noget i senere FW versioner. Det anbefales også at man ikke opgraderer til OFW 4.25 eller senere.

Det påstås at ikke alle hardware modeller har samme lv0 nøgle, men det lyder lidt underligt mht. software kompatibilitet?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-23 00:19 
Nye CFW tillader overclocks fra 500 > 600MHz på GPU og 650 > 750MHz på memory.

Ikke alle maskiner kan køre CFW. Find selv info og guides hvis det er interessant.

Jeg har kun lige prøvet det kort på en tidlig slim-konsol. Forskellen kan mærkes, men det kan ikke redde de teknisk ringeste spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
96 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig