X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Most-wanted tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 20/01-10 10:04 
Man ved aldrig om spiludviklerne er med på en lytter i bedste echelon-stil, så (for kicks or nothing) hvad med en tråd hvor alle løbende kan ytre deres største og mest utopiske spilønsker...

Mine ønsker:
1) En komplet Metal Gear Solid reboot til PS3, med samme levels og gude-lækker grafik.
2) En gennemført tredje-generations spiludgave af James Camerons "Aliens"... Se hele indlægget
The medium is the message.
140 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 28/01-10 13:16, rettet 28/01-10 13:18 
Echelon VI>
MUSIKKEN!!!1! (men man skal spille amiga udgaverne for at kunne høre det)


Her er et remix af level 2-1 musikken fra Turrican. - Ret 80'er Depeche Mode agtigt.

(Orginalen: http://www.youtube.com/watch?v=SSwY8ypCEGM)

Remix udgaven
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 28/01-10 13:59, rettet 28/01-10 14:01 
Her er et andet remix af et nummer fra Turrican 2, fra et band, I måske har hørt om. :P

http://www.youtube.com/watch?v=442xxnZh_TM

(trods navnet er det lavet over slutmusikken :))
(originalen: http://www.youtube.com/watch?v=h-x2OhD9F_4)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-10 14:11 
Jeg synes desværre at de numre i linker til er skuffende i forhold til musikken i Mega Turrican/Turrican 3 :)

Linker til musikken i første bane fra Mega Turrican. MegaDrive musikken er bedre end den er i Amiga versionen.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/01-10 14:15 
neros>
Haha ok, men det giver mere mening hvis du skifter "Shadow Dancer" ud med "Shinobi" :-) http://www.playright.dk/infotitel.php?id=297

Shadow Dancer ER jo Shinobi :)
http://www.playright.dk/billeder.php?id=15921
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 28/01-10 14:16 
Sumez>
Her er et andet remix af et nummer fra Turrican 2, fra et band, I måske har hørt om. :P

Ha, ha... "It's nice to be important, but it's more important to be nice" Scooter er fulde af den slags.

.. nå, back to topic :-P
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-10 16:56, rettet 28/01-10 16:56 
Jeg ønsker mig en remake af Perfect Dark 64. Altså en som er next gen værdig.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 01/02-10 15:15 
En åndelig efterfølger til Live-A-Live, med "moderne grafik" på hjemmekonsoller.

Samme koncept, samme unikke fortællestil og originalitet, og selvfølgelig med musik af Yoko Shimomura. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/02-10 15:18 
Sumez>
Shadow Dancer ER jo Shinobi :)
http://www.playright.dk/billeder.php?id=15921

Ja men Rolling Thunder serien er nok lidt mere det samme som i det første Shinobi spil som jeg linker til, IMO.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 01/02-10 15:21, rettet 01/02-10 15:29 
Konsolkongen>
MegaDrive musikken er bedre end den er i Amiga versionen.

Selvom jeg gerne så Megadrive vinde den dyst så kommer musikken i Mega Turrican sku til kort over for det legendariske Amiga Turrican 2 intro musik. Men Mega Turrican har så nok nogle bedre numre inde i spillet som f.eks i bane 2! Det er forrygende musik i mine øregange..

Sorry MegaDrive ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 26/02-10 14:18 
Luigi's Mansion 2 til Wii ... hvor bliver det af?!
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 03/03-10 09:15 
Nogle flere gudesimulatorer. I grunden en ret uudforsket genre med masser af potentiale. Og den passer også godt til konsoller, da det ikke er et must med micro-management på samme måde som i strategispil.
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 10:05 
millennium>
Luigi's Mansion 2 til Wii ... hvor bliver det af?!

Det er ude og hedder Ghostbusters :)
millenniummillenniumSkrevet 18/05-10 10:36, rettet 18/05-10 10:37 
Kan det tænkes at lave en morsom nostalgisk 2010-udgave af IK+ ?? Musikken er jo allerede på plads: http://www.youtube.com/watch?v=W-2jpL_P8Ls

Princippet, som ville være sjov at genanvende, er at udelukke LIFE-baren. Så ét slag, og man er i gulvet.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 18/05-10 11:16 
Jeg vil bare se det i HD :-) Det ville være en lækkerbisken!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 18/05-10 14:45 
Dette var måske ikke lige på min most-wanted liste, men alligevel et sjovt påfund. (Musikken er rimelig autentisk)

Giana Sisters DS
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 18/05-10 20:00, rettet 18/05-10 20:01 
Ja giv os noget Giana Sisters :D

Men faktisk er mit højeste ønske iøjeblikket DAYTONA 2 i HD til PSN eller XBL. Kom nu SEGA!
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 18/05-10 21:27 
Giana Sisters DS er altså udkommet, og det er faktisk ikke helt ringe. Det er mere reboot end remake, mens der er masser af referencer i både grafik og lyd.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 05/01-11 15:23 
SSX3 til PS3 - ja tak. Laviner og snestorm gør sig bedst på en kraftig konsol.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-11 15:27, rettet 05/01-11 15:28 
Der er annonceret et nyt SSX... :)

SSX Deadly Descents Trailer
nerosnerosSkrevet 05/01-11 18:41, rettet 05/01-11 18:42 
Beano>
Der er annonceret et nyt SSX... :)

Øv! Jeg ville hellere have et Amped 4 uden gøgl :-(
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/01-11 18:43 
SSX Modern Warfare
nerosnerosSkrevet 05/01-11 18:48 
Amped 4 ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/01-11 18:57 
Ja da, jeg syntes bare at det ligner SSX Modern Warfare.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-11 18:59 
Ja egentligt - håber det kun er trailen og spillet stadig er farverigt og glad som SSX spillene :)
nerosnerosSkrevet 05/01-11 20:39, rettet 05/01-11 21:37 
Darkbeat>
Ja da, jeg syntes bare at det ligner SSX Modern Warfare.

Ja ha ha! Det gør det faktisk!

Jeg har aldrig været glad for SSX serien.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 05/01-11 21:39 
Halo: Combat Evolved & Halo 2 HD med online co-op. Jeg vil næsten æde min gamle hat på, at det kommer på et tidspunkt, men better now than soon.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 05/01-11 21:50 
Jeg håber på et Rocky Legends 3 :O
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 05/01-11 23:01 
Jeg var ekstremt glad for SSX3, fordi det lykkedes dem at skabe en helstøbt og sømløst snowboard karriere. De efterfølgende SSX udgivelser stod jeg af på, fordi de lod stilen overtage og indlevelsen i sin karakter blev ligegyldig.
The medium is the message.
JonassoeJonassoeSkrevet 05/01-11 23:08 
Ultimative drømmespil ville nok være... SSB Melee, bare med bedre balance (så det ikke kun er halvdelen af figurerne, der har en chance) og måske med et lidt større roster.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
millenniummillenniumSkrevet 06/01-11 13:42 
LEGO Futurama.

Der er SÅ meget kræs og karakterer i det univers, så det vil være en ren selvfølge.

Kom nu i gang med underskrifter på licens-papirerne, drenge..! :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/01-11 13:54 
Et nyt Power Stone spil - eller bare en HD port af de første to spil til PSN/XBLA.
millenniummillenniumSkrevet 17/01-11 11:46 
millennium>
Mine ønsker:
2) En gennemført tredje-generations spiludgave af James Camerons "Aliens", som både har strategiske elementer (bariker for aliens) og close-combat.

Er et af mine ønsker blevet hørt...?! :-P

Aliens: Colonial Marines
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 17/01-11 15:01 
Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til det spil..
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 17/01-11 15:25 
Lyden, stemningen, skudsalverne ... det hele er nakket fra Aliens, hvilket kun er et kæmpe PLUS. Håber stilen bliver konsekvent når spillet lander.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 17/01-11 16:20 
lyden af en Pulse Rifle er nok for mig :D
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 19/12-11 20:06, rettet 19/12-11 20:07 
Et "Ud at køre med de skøre"-agtigt spil.

Det skal være historie- og/eller karakterdrevet. Man kan gå frit rundt i slutområdet af hver etape, som typisk er en afsides rasteplads eller en mindre landsby. Man kan danne alliancer, opgradere sin bil med alt fra bedre dæk til feje tricks (ikke kun det ydre, man kan også vælge rat med plys, truckernosser, dufttræer osv.), sabotere de andres biler, spille minispil som pool, bowling og fist-fight mod de andre kørere (om penge som kan bruges til opgradering m.m.).

Hver etape er relativ lang, måske 20-25 min. Der er et netværk af veje man kan vælge med fordele og ulemper, fx mere eller mindre politi, stort/lille benzinforbrug osv. (man skal evt. altid mindst én gang forbi en tankstation og tanke op). Dog ikke flere veje end at man jævnligt støder på andre kørere (AI'en kan evt. hjælpe til). Man kan også placere fælder, og bliver éns bil lettere smadret, kan man reparere den undervejs, men det koster tid. En god placering på hver etape giver bonus i form af tid, man kan trække fra, eller giver evt. bedre startid dagen efter. Der kan også være et sekundært race ved hvert etape-mål - drifting, forhindringsløb, alm. banerace osv. Også her kan man vinde tids-bonusser.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 21/12-11 00:15 
Jeg så gerne noget der mindede om Heavy Rain, men med biler, fart og spænding. Samtidig skulle der være noget til børnene så hvis der var spil i spillet ville det bare være nice.
Det er bare en idé...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
jaesjaesSkrevet 21/12-11 02:53 
Hehe, svært at vide, om du laver grin med Heavy Rain eller mit indlæg... God/dårlig timing i hvert fald :P

På den anden side, alle vil selvfølgelig have et Cannonball Run-spil...
millenniummillenniumSkrevet 21/12-11 09:27 
Jeg ønsker mig relancering af alle Turrican spil i én stor HD pakke til konsol. Gerne optimeret grafik og bedre lyd, men banedesigns skal være fuldstændig det samme, tak.
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 21/12-11 10:33 
Et ordentligt samuraispil. Krystalklar grafik (ikke cell shaded eller toonifiseret). 3rd person one-on-one (kun mennesker - altså ingen dæmoner, djævle, orker og lign.) action. Strømlinet, flydende og realistisk gameplay uden QTE og andet bavl.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 21/12-11 10:54 
Sjovt, jeg synes også hele fantasymodulet er ved at overtage glæden ved kampspil. Hvorfor skal man slås mod pandabjørne, træmænd og skelet-pirater? Og slap nu af med de baggrunde. En god kamp behøver ikke forgår på en galaktisk arena eller en lavagrotte.
The medium is the message.
Alf81Alf81Skrevet 21/12-11 11:15 
millennium>
Sjovt, jeg synes også hele fantasymodulet er ved at overtage glæden ved kampspil.

"Er ved"...? Ja, genren har jo' altid taget udgangspunkt i virkeligheden :D

Er VF, eller DOA for den sags skyld, er de også for urealistiske?
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/12-11 11:39 
Har der ikke altid været kampsport-sim-spil på markedet? Der er bare ikke nogen, der har hørt om dem eller gider spille dem :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 21/12-11 12:06 
Xiwana>
Et ordentligt samuraispil.

Samurai Shodown 7 HD. It will happen!!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 25/01-12 08:49, rettet 25/01-12 11:24 
Most wanted:
Et multiplayer FPS shooter - som er velegnet for børn. Tror der er et ikke-udnyttet hul i markedet.
Mange børn i 6-7 års alderen begynder tidligt at interesserer sig for Counter Strike og COD MW, men mest fordi det sociale element er så tydeligt. Hvad med at give dem samme sociale rammer, i et ikke blodigt spil?

Jeg tænker lidt i retning af Raving Rabbit scener, hvor Rayman skyder med sugekop pistoler efter kaniner. Hvad med at gøre det til et frit FPS med flere gakkede våben i et cartoonish miljø som PEGI ikke ryster på hovedet over. Slangebøsser, vandbomber, boksehandske-bazooker. Ingen bliver dræbt, men slået bevidstløs eller gennemblødte. Det kan sagtens være sjovt, upædagogisk og forsvarligt på samme tid. Kom nu alle spiludviklere. Tænkt ud af boksen!
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/01-12 11:16, rettet 25/01-12 11:16 
Jeg kan huske, at der var et arena FPS til PC på et tidspunkt, som var baseret på de der legetøjspistoler, der skyder med skumfiduser. Jeg har også svage erindringer om andre "pacifistiske" FPS'er, som har været på markedet i tidens løb. Der var vist aldrig nogen af den, der blev en succes. Vold sælger bare så uendeligt meget bedre :)
AV Intelligent Terminal
BazeBazeSkrevet 25/01-12 11:21 
Du tænker på Nerf Arena Blast. Synes selv det var super, og spillede det en hel. Ville gå så langt at sige, at det var mit svar op Unreal Tournament. :D

Link...
millenniummillenniumSkrevet 08/02-12 09:10, rettet 08/02-12 09:10 
Police Academy: The Video Game.

Selvom filmene (set med nutidens øjne) er platte, så der alligevel et gakket og bredt persongalleri, velegnet til et - for eksempel - politi-sandkasse-spil. 80'ernes store, skramlende politibiler, genoplivet til spilkonsollen. Hmmm...
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 12/02-12 22:33, rettet 13/02-12 10:12 
Golden Axe: The Revenge of Death Adder til XBL.

Kom så SEGA!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/02-12 09:55 
Det spil har de da allerede lavet? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
140 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig