X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BlazBlue


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/01-10 12:21 
Nu kommer BlazBlue i EU og har set at der kommer nogle flere figuere i EU, er der nogle der kan se om det bliver regionsfri og om man kan downloade de ekstra figuere i US/Jap versionerne?

Der kommer også et BlazBlue til DS

BlazBlue DS
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 15/01-10 12:30 
US versionen er virker i hvert fald på en japansk maskine.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/01-10 16:00 
Man skal IKKE købe US versionen til sin Jap 360 hvis man vil have alt det nye der kommer :=)

Her fik jeg lidt svar på hvorfor:

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/01-10 16:11 
Eller ved ikke om man bare skal have en acount fra Jap også kan man downloade det til sin US version??
Hoid to colony C05 where the computer is...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 17/01-10 22:50 
Jeg napper nok det her når det kommer i Eu, men på ps3. Er der andre der planlægger et køb på det format?
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-10 00:14 
Ja jeg køber til PS3. Jeg har glædet mig til at prøve spillet længe, men har ikke ville købe US når der er flere characters med i EU versionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 18/01-10 00:33 
Konsolkongen>
Ja jeg køber til PS3. Jeg har glædet mig til at prøve spillet længe, men har ikke ville købe US når der er flere characters med i EU versionen.

Samme her...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 18/01-10 08:37 
Er PS3 versionen ikke regionsfri?

AxelMusic.com
» a winner is you «
nerosnerosSkrevet 18/01-10 09:11, rettet 18/01-10 09:11 
Jo altid :-) Men når spillet kommer i PAL skulle der være lidt ekstra med som også Kroe er lidt inde på.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 18/01-10 11:24 
Jeg husker noget om at de nye figurer til den europæiske udgivelse var opgivet og/eller at disse figurer ville blive frigivet som DLC.

Der er også rygter om Continuum Shift bliver DLC, hvilket givet vil nulstille forskelle mellem regionsversionerne.
Så god fornøjelse med at vente :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 23/02-10 11:35 
Opfølgeren til Calamity Trigger, Continuum Shift, udkommer til PS3 og 360 i Japan d. 1. juli.

Kilde
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-10 18:07 
Så fik jeg langt om længe prøvet BlazBlue da vi skulle have nyt spil i 360-standeren i dag :D

Jeg synes det virker vildt godt og lignede Guilty Gear så meget at jeg ikke havde de store problemer med at gætte mig til super moves med de fleste characters.

Grafisk kan man vidst heller ikke argumentere imod at det er det flotteste spil til dato på denne generation af konsoller. Det er helt sikkert et spil jeg skal have fat på.

Det der undrede mig meget var at man med højre analog kunne udføre alle super moves ved at trykke i en af fire retninger.
Det kunne slås fra i key config hvilket er fint nok, men hvordan fungerer det fis når man spiller online? Det virker i hvert fald lidt cheap hvis man kan hamre super moves af på den halve tid hvis man spiller med controller frem for stick.

Er det bare væk i online-delen eller er der tale om noget EU eller 360-only (pga controlleren) halløj?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/04-10 18:17 
Uha det lyder lidt lamt med super moves pga controlleren hvis det altså er det som er tilfældet. Det skal satme kunne tages væk når man spiller online!

Køber du det til X360 så? Jeg vil også gerne snart have fingrene i det men ved ikke til hvilken konsol endnu..
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-10 19:16, rettet 17/04-10 19:16 
PS3 pga gratis online og bedre muligheder for custom sticks :)

EDIT: Nå ja og så har jeg slet ikke en 360'er... :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/04-10 19:48, rettet 17/04-10 20:20 
Ok så køber jeg det sku også til PS3 :D
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/04-10 21:29 
Hvad ja det skal da være væk ellers er det da mega broken :=((
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/05-10 16:30 
Er EU versionen regions fri?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 18/05-10 16:43, rettet 18/05-10 16:43 
Ja, det vil jeg også meget gerne vide.

Den japanske version, mener jeg nemlig ikke er regionsfri.
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 18/05-10 17:07 
Jeg køber det d.1, så hvis ingen ved det, kan vi teste til den tid :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/07-10 00:21 
Nogle der ved det nu?
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/08-10 16:46 
BlazBlue: Continuum Shift kommer i en limited edition og i en fan edition som er i et meget begrænset oplag (500).

I limited får man:
* A 96 page art book including artwork and concept sketches never before seen outside Arc System Works, as well as unique pieces created specifically for the EU release.
* A collection of eight beautiful art cards featuring stunning illustrations from Arc System Work’s BlazBlue universe. Each card will also display special moves, distortions and combos for characters in the expanded Continuum Shift roster.

I fan edition får man OGSÅ:
# Makoto Playable Character DLC.
# Noel ‘Nendoroid’ Figurine.
# Limited Edition art print by renowned artist Alvin Lee.


Det kan købes hér:
http://www.zenunited.bigcartel.com/

Kilde
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/10-10 15:54, rettet 30/10-10 15:54 
Købte lige Blazblue L.E. og kan nu bekræfte at den er regionslåst, PAL dur ikke du NTSC Jap. 360 :=C

Men det gode er at den nu kun koster 149kr i Gamestop, både den normale og L.E. :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/10-10 19:48 
Så hiv det hjem. Til den pris er det ok. Dog er der et eller andet ved det som ikke tiltaler mig. Det er svært at forklare. Grafikken er sprød, soundtracket ligeså, men når man først flyver rundt, synes jeg at filmen knækker. Måske er jeg bare farvet af KOF...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/10-10 20:08 
Jeg har det hjemme og det er til salg(også her inde), men vil også hellere have den forbedret udgave (BlazBlue: Continuum Shift). Jeg glæder mig til at prøve det en dag :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HulleHulleSkrevet 24/04-11 19:20, rettet 24/04-11 19:23 
Er Calamity Trigger 60,- kroner værd, eller skal man hellere proppe ekstra penge i og få udvidelsen?

Edit: Bonus spørgsmål: Eller bør man helt lade være med at købe Calamity Trigger?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-11 22:37 
Du skal da købe mit LE ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 24/04-11 22:59 
Koster det 60,- ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarklynoonDarklynoonSkrevet 25/04-11 07:47 
historiedelen skulle være bedre i den første udgave, hvis det er det du går efter.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
HulleHulleSkrevet 25/04-11 11:26 
Allright, tak for svaret.
Eurogamer skriver at der kun er to (tre) nye fighters med i den nye udgave og så er det blevet mere afbalanceret. Ikke lige noget der retfærdiggør 200 kroner ekstra for mig.
Juggernaut, kontakt mig hvis du vil af med det, men vær opmærksom på at det koster 70 kroner på play.com og vist en lille hund i Gamestop.
Måske vi samtidig kunne aftale en brætspilsaften snart, også?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/01-12 17:25 
Nogle der ved om BlazBlue: Continuum Shift 2 EXTEND er regions frit :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 08/02-12 19:12, rettet 08/02-12 19:13 
Har lige kontaktet supporten og de skriver at det ikke er regionfrit til 360 og man kan ikke vælge engelsk tekst i spillet, kun voice. Det er SÅ MEGA nederen >:=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 08/02-12 20:34 
Kan du ikke bare købe den japanske udgave? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 08/02-12 20:39 
Der er MEGET japansk tekst deri. Vigtigst af alt, så er tutorialen på japansk. Jeg har helt opgivet det, i hvert fald.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 08/02-12 23:10 
Acceptabelt svar :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/02-12 22:32, rettet 19/02-12 22:33 
Tror det her er mit nye favorit 2d fight spil... Love it!

Fed kamp!
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/02-12 23:10 
Sejt! Jamen så skal vi da spille det på træffet da? :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/02-12 23:26, rettet 19/02-12 23:27 
Hvis jeg havde dollorz :=( Men er der n0gle her inde der gider at spille spillet, eller er det bare flot kun, det er det eneste jeg høre folk sige, det er nederen. Ikke folkene er nederen, men nederen folk i gider til at sætte sig ind i det. Håber der bare der en som jeg kender der er nede med dette fantastiske spil :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-12 23:47 
Derfor SKAL man have dette røv fede spil!!!!

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig