X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ModNation Racers


Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/01-10 10:26, rettet 13/01-10 10:31 
Syntes dette lovende spil manglede en tråd - hermed rådet bod på :D

Der bliver i morgen (d. 14 januar) mulighed for at downloade betaen. De første 100.000 brugere kan hente klienten fra PSN Store så hvis skal være hurtig på aftrækkeren.

Selve betaen åbnes op d. 22. januar.

"Euro ModNation Racers beta dated"
BeanoBeanoSkrevet 21/01-10 08:35 
Eurogamer numsede rundt i datoerne, men nu skulle den være god nok - betaen bliver tilgængelig i dag ifm. den normale PSN Store opdatering som typisk er omkring kl. 17-18 dansk tid.

"ModNation Beta Release"
BeanoBeanoSkrevet 21/01-10 16:17 
Betaen er oppe NU!
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/01-10 17:07 
Jeg fatter ikke at jeg ikke har set det her! Jeg kan ikke se den derinde, så jeg antager at den er væk :(

Jeg fatter heller at Nordisk Film sender to alert-mails til den samme forkerte mail adresse og ingen til den rigtige. PR-medarbejdere er sgu ikke hvad de har været :(
HeroldHeroldSkrevet 22/01-10 17:13 
Jeg fik en :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/01-10 19:18, rettet 22/01-10 19:20 
Ingen grund til at græde snot, KC ;)

Spillet er tydeligvis stadig tidlig og der mangler meget arbejde endnu. Slemt hakkende grafik i online lobby'en (torvet), laaaange load-tider, forskellige glitches i menuer og styringen skal også tweakes en del - alt for følsom og det kan ikke justeres. Spillede et par løb online som dog foregik uden de store problemer men styring tog det sjove ud af det.

Hvis de får rettet op de problemer der er i betaen, kan det blive rigtigt fedt da konceptet og ideerne er gennemtænkt f.eks. med at lave baner, figurer og karts.
Men hvis det skal ud allerede i slutnigen af februar, får de MEGET travlt - jeg håber de udsætter det til Q3 og ikke rusher det ud nu!
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/01-10 19:59 
Så er det bekymrende at de har uddelt 100.000 betaer.

HrRald: Du har slet ikke tid. Du skal både anmelde Darksiders og sikkert også passe din skole!
HeroldHeroldSkrevet 22/01-10 20:04 
Jeg har ferie :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/01-10 20:09 
King Chaos>
Så er det bekymrende at de har uddelt 100.000 betaer.

Ja det er ikke nogen god reklame. De har dog udtalt at betaen primært er til for at teste netkoden og at loadtider, framerate, etc. forbedres - men den slags forbehold tænker folk ikke på når de prøver det og jeg er også meget skeptisk hvis det skal udkomme allerede om een måned!
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/01-10 21:32 
Herold>
Jeg har ferie :D

Ja, du kalder det ferie. Andre kalder det "forbandede studerende!"
BeanoBeanoSkrevet 05/05-10 09:07 
Så er der dukket et par anmeldelser op...

IGN US : 9
http://ps3.ign.com/articles/108/1087498p1.html

IGN UK : 9
http://ps3.ign.com/articles/108/1087503p1.html
SonicSonicSkrevet 05/05-10 10:02 
Hov, det spil havde jeg da lige glemt alt om. Nå, endnu et til listen :)
Ser jo ganske underholdende ud.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 05/05-10 11:24 
Det lyder også til at de har forbedret spillet meget siden den skuffende beta :) Loadtider håber jeg de forbedrer yderlige senere via patch - evt. med understøttelse for HDD install.
millenniummillenniumSkrevet 05/05-10 22:16 
Loadetiderne har stadig en evil-faktor 10.
- Jeg kan heller ikke kommer på serverne lige nu. Måske er der lidt knas med ModNation :-P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 05/05-10 22:28 
Den står også først til udgivelse d. 21 :D ... er det anmelder eksemplar du har?

Eurogamer anmeldelse: 7
http://www.eurogamer.net/articles/modnation-racers-review
millenniummillenniumSkrevet 05/05-10 22:56 
Jæps. - Sony have også et ModNation promo-telt ved Copenhagen Robot festen i København - de vil vidst meget gerne have mange brugere med på banen.

GR har også lagt deres anmeldelse online: http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/77824/ModNation+Racers/

Af et spil der først udgives om to uger, er de godt nok tidligt ude med reviews. Der skal vidst varmes op til en ModNation hype...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 05/05-10 23:33, rettet 05/05-10 23:34 
Det er kun en positiv ting for forbrugeren med tidlige anmeldelser, så købsovervejelser ikke kun skal baseres på hype og reklamer. Review-embargoer der udløber på releasedagen er aldrig et godt tegn IMO.
BeanoBeanoSkrevet 06/05-10 09:10 
Edge har deres anmeldelse online.

Edge : 8
SonicSonicSkrevet 06/05-10 09:25 
Ah, og atter engang er eurogamer den sure mand i flokken :) Jeg skal da nok have denne titel her, men må nok lige vente en måned eller to, før det havner i indkøbskurven. Ikke fordi jeg partout vil vente, men fordi der er andre ting der skal betales i disse måneder :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 06/05-10 09:47 
regninger? :-)

Umiddelbart synes jeg det ser fedt ud, men jeg er ikke vild med stilen. Den har slet ikke den æstetiske charme som Little Big Planet.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 06/05-10 09:58 
Enig mht. stilen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/05-10 10:29 
Beano>
Loadtider håber jeg de forbedrer yderlige senere via patch - evt. med understøttelse for HDD install.

Den version jeg spiller, understøtter HDD install... Loadetiderne er dog stadig en ørkenvandring...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/05-10 11:48 
Æv :(
millenniummillenniumSkrevet 10/05-10 09:55 
Jeg glæder mig dog alligevel til dørene åbnes og spillerne vælter ind i communitiet. - Det er i sidste ende dét som afgør spillets fremtid.

Så må man bare lære at leve med de grimme manga-katastrofer og lange loadetider.
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/05-10 21:34 


Oh vind!
BeanoBeanoSkrevet 11/05-10 23:52 
Spændende - altid bedre odds end at spille lotto eller have pensionsordning :)
BeanoBeanoSkrevet 12/05-10 16:58 
Gametrailers siger det er verdens bedste spil... eller sårn noget ;)

Video Review
millenniummillenniumSkrevet 12/05-10 23:03 
He he - jeg kan godt lide at de har sammenstrikket en Mario figur i ModNation. Måske kunne det blive det nye Mii koncept.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/05-10 14:52, rettet 19/05-10 14:52 
Der kommer demoer af PS3 og PSP udgaverne i PSN Store i dag/aften.

Jeg bemærkede følgende i listen af PSN Store nyheder :

ModNation Racers – Online Entitlement (Download only if the in-pack Online Entitlement Voucher is missing, or is no longer valid from your retail copy) (£7.99/€9.99)

Begynder Sony nu også med det pis for at forhindte brugtsalg?

JØSSES!

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 01/06-10 09:15, rettet 01/06-10 09:15 
Jeg fik spillet i lørdags og har leget med create delen - må sige jeg er meget imponeret af hvor velfungerende det er. Alle kan lave en bane på få minutter men der er masser af detajler man kan gå i dybden med hvis man vil. Blev man skræmt af LBP's create del, så har man her betydeligt større chancer for at lave noget fungerende hurtigere.
Community implementeringen er tilsvarende suveræn.

Imponerende at se de flotte mods, karts og baner som folk allerede har lavet, f.eks. :
http://community.modnation.com/en-us/creations/mods?sort_column=downloads

Jeg har selv publiseret dette:
http://community.modnation.com/en-us/players/BeanDK/creations

Ikke noget vildt men sjovt at lave.

Og så er det samtidig enormt sjovt at spille både offline og online - mangler bare lige en patch eller to for at få bedre loadtider (specielt i career) og poleret nogle små bugs væk :)

Andre herinde der har spillet og er interesseret i noget online race en aften?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/06-10 09:23 
Beano>
Og så er det samtidig enormt sjovt at spille både offline og online

Enig i alt hvad du skriver - bortset fra ovenstående. Create/Share delen er rigtig god, men det er søvndyssende kedeligt at køre... Langt de fleste kartracere er mere interessante end selve racingdelen i ModNation Racers.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-10 09:24, rettet 01/06-10 09:30 
Jeg spillede demo'en igår. Brugte ca 30min på at lave en karakter og 30min på at lave en bil. Det er super sjovt og hyggeligt, og mere charmerende lavet. Så brugte jeg ca 2 timer på at lege med level creatoren, super sjovt også.

Desværre kan man ikke spille med sin mand og bil i demoen, så det blev jeg skuffet over. Men det virker helt sikkert som et sjovt og kreativt spil som bare virker som det skal.

Jeg køber det når det koster 200kr :)

EDIT: Nåh ja, selve køredelen var faktisk ret kedelig.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 01/06-10 09:56, rettet 01/06-10 10:16 
@Palle: Tjaa du må være hardcore så for jeg syntes det er alt andet end søvndyssende - efter de første 3-4 løb der var nemme, fik jeg konstant kamp til stregen i career :) Jeg syntes det er meget udfordrende (specielt når man vil have 2-3 awards og bonus udfordringerne) og til tider frustrerende ond AI - hjælper dog en del når lærer at udnytte shield og drifte rigtigt.

Ved ikke lige hvilke kart racers du refererer men kun Mario Kart spillene er bedre mht. kart-racing gameplay IMO. Det der Sonic & Sega All-Stars Racing spil der kom for nogle måneder siden var faktisk udemærket, men dårlig framerate ødelagde oplevelsen for mig - ærgeligt for der var nogle fine baner :(


@Kalicola: Ja det virkede også lidt underligt for mig lige med kart og figur - forståeligt nok mht. egne baner. Ens kreationer fra demoen kommer dog med over i det fulde spil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig