X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilleklub Retro (Gennemspilning af retrospil)


Svar
NaidNaidSkrevet 12/01-10 21:42, rettet 07/03-10 22:48 
For at få lidt mere fokus på retro gaming her på P:R, opretter jeg denne tråd. Jeg havde tænkt mig at vi i fællesskab udvælger et spil, som vi hver for sig vil fordybe os i over en mindre periode. Herefter vil vi så diskutere spiloplevelsen på godt og ondt. De spil vi udvælger behøver ikke være oversete "perler", men kan også være lidt mere skæve titler. Det kunne også være en titel der... Se hele indlægget
303 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/01-10 18:09 
Kodeord. Så vidt jeg husker kan man kun gøre det i byen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 17/01-10 18:10, rettet 17/01-10 18:10 
Wehner>
Hvordan er save game systemet i Dragon's Trap?

Der er et hus i byen (hub'en) hvor man altid kan gemme sit spil.
Spiller man på Virtual Console kan man også bare slutte spillet når man har lyst og fortsætte præcis hvor man var kommet til.

dRxL>
Kodeord. Så vidt jeg husker kan man kun gøre det i byen.

PC Engine/TurboGrafx udgaven har batterisave, så man behøver ikke huske på kodeord.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/01-10 17:17, rettet 30/01-10 18:30 
Jeg namedropper lige lidt titler, jeg godt kunne tænke mig at spille (ikke at det udelukker Dragon's Trap :)):

NES:
Guardian Legend

SNES:
Axelay
Pocky & Rocky (+2)
Demon's Crest

SMD:
Soleil
Ranger X
Comix Zone
Monster World IV

SS:
Burning Rangers
Dragon Force

PS1:
Brave Fencer Musashi
Parasite Eve

Multi:
Another World
Flashback
BlackThorne
Magical Quest (alle tre)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 30/01-10 18:13 
Jeg er klar på BlackThorne og Axelay.

Ellers kan jeg også tilføje:
Musha Aleste (SMD)
Two Crude Dudes (SMD)
Rolling Thunder 2 (SMD)
Rolling Thunder 3 (SMD)
Alien Solidier (SMD)
Thunder Force IV (SMD)
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 30/01-10 19:51, rettet 30/01-10 19:51 
Dragon's Trap, Axelay eller Comix Zone er jeg frisk på.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 30/01-10 21:07, rettet 30/01-10 21:08 
Jeg har selv kigget gennem mine spil, og har følgende forslag:

MegaDrive:
Soleil
Alien Soldier
Light Crusader
Mystic Defender

NES:
Gargoyle's Quest 2
Adventures of Lolo 2
The Guardian Legend

PS1:
Brave Fencer Musashi
Tombi
Alundra
Vagrant Story

SNES:
Flashback
Lagoon

Master System:
Golden Axe Warrior
Master of Darkness

Kan se at jeg har et par stykker til fælles med Jer andre :)

Har ikke lige undersøgt hvilke spil der er på Virtual Console, osv. Det er klart at det hjælper når de er. Ved at Soleil desværre ikke er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/01-10 21:23, rettet 30/01-10 21:24 
Kommenterer lige på nogle af de foregående forslag :)


Er overrasket over at andre end mig har tænkt på denne titel! Jeg købte det i Føtex i tidernes morgen pga. det Zelda-lignende gameplay bag på æsken, men da spillet åbner med en vertikal-shooter stak jeg halen mellem benene, og min far fik spillet byttet :)
Men når jeg ser tilbage på spillet i dag, er jeg virkelig nysgerrig efter hvad det har at byde på, og fik også gen-erhvervet det for en del år tilbage, men har aldrig fået spillet det.


Fantastisk spil, som jeg har spillet igennem flere gange, men det er mange år siden sidst. Hvis man ikke har spillet det, skal det i hvert fald på "must play" listen.
Måske man kunne tage hele Gargoyle's Quest-serien samlet? (1'eren, 2'eren + DC)


Jeg har forsøgt mig med dette spil et par gange før, og det virker virkelig godt, men en unfair sværhedsgrad (og kun ét liv uden continues?) gør det utroligt irriterende at spille. Selv med savestates via MegaDrive Collection havde jeg store problemer. Det er med andre ord ikke særlig tilgængeligt, hvilket er ærgerligt for et ellers ret gennemført spil for sin tid.

Magical Quest (alle tre)

Har kun spillet 1'eren og 2'eren, som jeg lejede dengang de kom ud. Det er EKSTREMT nemme platformsspil, og spilles igennem meget hurtigt.
Der er selvfølgelig ikke noget i vejen for at vælge et af disse spil, men så bør det i hvert fald være alle tre spil samlet (Selvom 3'eren vist kun er ude i Japan), for selvom det er gode spil er der godt nok ikke meget fyld på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/01-10 21:24, rettet 30/01-10 21:32 
Er Lagoon ikke totalt elendigt og ligegyldigt? Ellers har jeg det fint med de andre nævnte, omend jeg forestiller mig at Vagrant Story nok er for tungt og langt til de fleste.

EDIT: Hvis folk havde problemer med udfordringer og irritationer i Story Of Thor, så bliver de da VIRKELIG sure på Alundra. Jeg kan godt lide det og ville gerne spille det igen, men jeg husker det som meget frustrerrende mange steder.

EDIT 2: Jeg husker at vi sad en del stykker sammen (bl.a. dRxL, tror jeg) og spillede en stor del af Alundra, og det var sådan noget med, at når den ene smed controlleren i frustration over hvor umuligt og urimeligt det var, så forsøgte den næste sig indtil han opgav ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/01-10 21:26 
RJK>
Er Lagoon ikke totalt elendigt og ligegyldigt?

Jo, måske. Jeg har det med at forveksle det med Startropics, som jeg heller ikke har spillet, måske er det det jeg tænker på, eller måske er de bare begge elendige og ligegyldige.
De ligger bare på listen over de spil jeg bed mærke i anmeldelserne af dengang de kom ud, men aldrig fik prøvet (ligesom Story of Thor).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/01-10 21:33, rettet 30/01-10 21:36 
RJK>
Hvis folk havde problemer med udfordringer og irritationer i Story Of Thor, så bliver de da VIRKELIG sure på Alundra.

Bortset fra at Alundra er fremragende og Thor i dag er under middel :)

Ja, jeg gik død ret hurtigt i Thor - havde forventet noget, er ved at re-møblere/male hele lejligheden og så kom Mass Effect 2.

Men jeg er klart med på nogle flere. Så må vi se, om jeg kommer længere i dem. Det er nok Mest Wonder Boy-spillene og Soleil af de nævnte, jeg tænker på.

Edit: Jeg vil anbefale jer andre Brave Fencer Musashi
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/01-10 21:36 
Wehner>
Bortset fra at Alundra er fremragende og Thor i dag er under middel :)

Ja, jeg har også spillet en rimelig god bid af Alundra igennem, og jeg synes også det fungerer langt bedre end Thor.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-10 22:44 
Jeg var egentlig ret klar på Dragons Trap som Dr. Laks foreslog. Det spil kommer jeg helt sikkert aldrig igennem hvis ikke jeg føler mig lidt presset af tråden her ;)

Ellers er der nævnt rigtig mange fine forslag i tråden her. Jeg har selv overvejet snart at importere Parasite Eve så det ville også passe fint med mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 30/01-10 22:51 
Til nogle af de lidt mere svært tilgængelige spil var det måske smart, at man planlagde lidt længere ude i fremtiden. Ie. Parasite Eve, Brave Fencer og den slags, som de fleste af os først lige skal købe fra eBay :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/01-10 23:08, rettet 30/01-10 23:10 
Er Parasite Eve gået hen og blevet sjældent?

Kan huske man ALTID så det i de der bunker med billige second hand PS1-spil, men det kan godt være det bare er 2'eren jeg tænker på.

Det er godt nok længe siden jeg købte Brave Fencer Musashi, men skulle også mene at det er rimelig overkommeligt at skaffe, jeg købte det vist kun for at smide lidt flere spil oveni et køb fra en sælger, jeg alligevel bestilte andre spil fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/01-10 23:09, rettet 30/01-10 23:10 
Det er helt sikkert 2'eren du tænker på, eftersom 1'eren ikke findes i PAL :)

Det er to meget forskellige spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 30/01-10 23:10 
Ah ok :)
Er godt klar over at det er forskellige spil, 3'eren er også på vej, og skulle vistnok være endnu en helt ny tilgangsvinkel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaidNaidSkrevet 31/01-10 01:06 
Det første Parasite Eve har sin helt egen stil i gameplay og opbygning. Det skiller sig i hvert fald nok ud fra mængden, til at gøre sig fortjent til denne tråd. Det koster heller ikke det vilde. Mener at jeg tog en "køb nu" på knap 100kr, inde på ebay.com i sin tid. :)
ChronoChronoSkrevet 31/01-10 08:39 
Jeg stemmer for at det højst er et RPG vi vælger hver anden gang.

Og Lagoon - det rører jeg aldrig igen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 31/01-10 09:31 
Hver anden gang?

Det lyder da trist....

Tag jer nu sammen folkens ellers kunne vi jo lige så godt kalde tråden her for: Gennemspilning af retroRPG'er-tråden. Jeg synes vi skal vælge vidt og bredt i genre!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 31/01-10 11:10, rettet 31/01-10 11:11 
Ja ville rart med måske et kig på et af tidens mere populære platforms spil. Måske Sonic CD eller lign.

Sumez>


Jeg har forsøgt mig med dette spil et par gange før, og det virker virkelig godt, men en unfair sværhedsgrad (og kun ét liv uden continues?) gør det utroligt irriterende at spille. Selv med savestates via MegaDrive Collection havde jeg store problemer. Det er med andre ord ikke særlig tilgængeligt, hvilket er ærgerligt for et ellers ret gennemført spil for sin tid.

Kan da huske at jeg fik det gennemført et par gange(uden koder), man skulle bare huske at gemme de rigtige power-ups man finder undervejs.
Der findes en kode til både usårlighed og level select til spillet. Det skulle vist virker på alle udgaver af spillet, har da fået til at virke i både MD og Wii udgaven. Syns stadig at MD org. køre best.
RJKRJKSkrevet 31/01-10 11:46 
Chrono>
Jeg stemmer for at det højst er et RPG vi vælger hver anden gang.

Nu ved jeg ikke om du så vil tælle Story Of Thor med hertil, men i så fald er Dragon's Trap det vel næsten lige så meget.

Det var også derfor jeg tænkte at vi skulle tage noget helt andet denne gang (fx Axelay eller Flashback), for så at tage Dragon's Trap næste gang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/01-10 12:03 
Flashback lyder som et godt valg. Multiplatform og nemt at skaffe hjem :)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 31/01-10 12:29 
Og vel et af spilhistoriens væsentligste europæiske spil - bare så det hele ikke er japansk ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 31/01-10 13:11, rettet 31/01-10 13:11 
Axelay er iøvrigt et ekstremt undervurderet spil, synes jeg. For sin tid må det have været en af de bedste shootere overhovedet, med et element af variation og kreativ gameplay, som man ellers forbinder med spil som Radiant Silvergun og Ikaruga.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 31/01-10 13:28 
Jeg er klar på Flashback og har det endda.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 31/01-10 13:32, rettet 31/01-10 13:33 
Jeg har flashback men så skal jeg til at hive min Jaguar frem... :-/

Hvis vi skal spille shooters på SNES kan vi ikke komme uden om Super Aleste

Her
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 31/01-10 13:41 
Vi bør altså have et afstemningssystem til det her - det er umuligt at blive enige ellers.

I sidste ende er jeg nok med på det meste, men helst ikke noget RPG-agtigt igen. Og det udelukker så åbenbart også Dragon's Trap :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 31/01-10 14:06 
Så længe vi ikke er færdige med det første spil (?), så snakker vi vel bare :) Jeg skal nok sætte en afstemning op, når det kommer dertil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 31/01-10 15:00 
Hvad står Flashback til SNES mon i?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 31/01-10 17:00 
Det er ikke så mange år siden jeg erhvervede det, og jeg kan ikke engang huske hvorfor (måske igen som en del af en større bunke spil?), og det er udgivet til flere platforme i både USA og Europa, så jeg kan ikke forestille mig at det er særlig meget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 01/02-10 10:44 
Jeg er klar på at gennemføre Flashback (igen).
I modsætning til Another World (Out of this World), som er skabt af samme folk, er der, så vidt jeg kan læse mig til, ikke forskelle i gameplay/baner (der er en smule forskel på cutscenes, men ikke noget vigtigt), så platform burde være underordnet.

I den forbindelse vil jeg stærkt anbefale at man spiller Amiga udgaven, hvis muligt, da de andre udgaver er ports af denne, og musikken er markant bedre på denne platform.

Personligt vil jeg prøve at få spillet til at køre på min PSP. Først overvejede jeg DS, men her kan opløsningen ikke følge med, og jeg nægter at gå på kompromis med grafikken i dette spil.
Nu vil den kvikke nok bemærke, at Flashback aldrig blev udgivet til hverken PSP eller DS, og det er da også ganske korrekt. Der er dog lavet en multiplatforms-engine kaldet REminiscence, som skulle fungere på en masse forskellige platforme. Et kæmpe plus ved REminiscence er, at den kan udnytte musikfilerne fra Amiga-versionen, selv om den bruger datafilerne fra PC-udgaven. Den kan faktisk selv æde talen fra SegaCD udgaven, så samtaler ledsages af rigtig tale.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 01/02-10 10:56 
Hvilke forskelle var der på Another World?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 01/02-10 12:13 
SNES-udgaven (blandt andre?) har et "kapitel" midt i spillet ekstra (lige der, hvor man i Amiga-versionen skal styre "kampvognen", er der en god portion ekstra ting stoppet ind, hvorefter man så kommer til "kampvognen"). Der er vist også noget med nogle røvsprækker og blod/savl, som er censureret væk i SNES-udgaven (blandt andre?), og så er der nogle forskelle i musik, baggrunde og sådan noget (blandt andet Star Wars ripoff sluttekster på SNES).

Lidt om de forskellige udgaver (men ikke alt hvad jeg har nævnt)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/02-10 12:23 
Ham/hende der har lavet konverteringerne er en sjov fætter/kusine :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebecca_Heineman
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 01/02-10 12:26 
RJK>
Er Lagoon ikke totalt elendigt og ligegyldigt? Ellers har jeg det fint med de andre nævnte, omend jeg forestiller mig at Vagrant Story nok er for tungt og langt til de fleste.

Lagoon er møgringe og sine steder også ganske frustrerende. Vagrant Story er til gengæld helt fantastisk. Mit personlige favorit jrpg. Det bør alle der elsker genren spille igennem.

Iøvrigt en fed tråd der er kommet gang i :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 01/02-10 12:36 
Er der nogen der har spillet Heart of the Alien - MegaCD-fortsættelsen til Another World? Er det godt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 01/02-10 12:40, rettet 01/02-10 12:42 
Ja og ja. Men det er meget svært pga. kontrol og indeholder meget "trial and error".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 01/02-10 12:42 
Værre end Another World? :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 01/02-10 12:53 
Lidt vil jeg mene. Heart of The Alien er også frustrerende svært lige fra starten. I Another World starter frustrationen en anelse langsommere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 01/02-10 14:14 
Nu kom jeg til at tænke på Heart of Darkness, som er tydeligt er stærkt inspireret af Another World. Det har samme trial and error gameplay, men en lidt anderledes stil, som holder på sin helt egen måde. Spillet tog 6 år om at blive lavet, og det virker da også ganske finpudset, selv om meget at krudtet er blevet brugt på FMV-cutscenes, som desværre ikke er ældet så meget med yndre som resten af spillet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 01/02-10 15:08, rettet 01/02-10 15:12 
Inspireret af?
Er spillet ikke lavet af stort set de samme folk?

Edit: (Éric Chahi står bag begge spil, men havde dog intet med Flashback at gøre, selvom projekterne har flere folk til fælles)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaidNaidSkrevet 01/02-10 15:47 
Jeg kan tydeligt huske hvordan enkelte anmeldere hakkede ned på Heart of Darkness, udelukkende fordi at det anno 1998 var i 2D. Typisk. :)
GreaseballGreaseballSkrevet 01/02-10 16:16 
FlashBack lyder rigtig godt. Godt nok længe siden jeg har spillet det igennem :)
ChronoChronoSkrevet 01/02-10 19:39 
Sumez>
Ham/hende der har lavet konverteringerne er en sjov fætter/kusine :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Rebecca_Heineman

Dem var der åbenbart nogle stykker af blandt retro spilprogrammører:
http://en.wikipedia.org/wiki/Danielle_Bunten_Berry
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 01/02-10 19:50 
Så vidt jeg ved, så er der ingen sammenhæng mellem Flashback og Another World. Flashback er bare inspireret af Another World, men det er nogle helt andre folk der har lavet det.

Jeg synes egentlig det ville være sjovest at spille Another World. Måske efterfulgt Heart of Darkness som også er designet af Chahi.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 01/02-10 21:21, rettet 01/02-10 21:21 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få prøvet Heart of Darkness. Another World er jeg dog ret ligeglad med. Spillet er klart en klassiker, og virkelig flot lavet. Men jeg har aldrig nogensinde nydt at spille det. Spillets puzzles er nærmest umulige at gennemskue, og skudduellerne er svære og frustrerende uden at være sjove.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 01/02-10 21:33, rettet 01/02-10 21:45 
Jeg har ikke umiddelbart tid til en spilleklub-ting de næste måneder (og udover det kun delvis lyst, men konceptet er jo fint nok...). Men ender I med at spille noget, jeg ejer i forvejen, kan det godt tænkes, at jeg vil lege med.

Forslag ud fra de spil, jeg selv ejer:

PSX (mon ikke nogle findes på PSN?):
Heart of Darkness
Oddworld: Abe's Oddysee
Rayman
In Cold Blood
Wild 9

SNES (alle fås også til Wii):
Cybernator
Super Probotector / Contra III
Super Castlevania IV

Out of this World er i øvrigt freeware på nogle platforme:

"The game was released as freeware for play on the Game Boy Advance on April 28, 2005 via a game engine recreation by FoxySofts. It has also been released as freeware for play on the GP32 on May 31, 2005 and the Dreamcast on December 31, 2005, via a game engine recreation by Gregory Montoir (cyx) entitled raw (Rewritten engine for Another World). On December 2, 2006, the game engine was ported to the PalmOS Tapwave Zodiac, although the emulator requires original files to be playable."

http://en.wikipedia.org/wiki/Another_World_%28video_game%29
happyEDhappyEDSkrevet 02/02-10 15:05, rettet 02/02-10 15:08 
Det eneste Flasback og another world har tilfælles er at det er Delphine der har udgivet spillet(ikke udviklet).
Og Flashback er inspireret af another world.

Jeg ville være med på another world har det aligevel liggende til GBA måske efterfuldt af flashback, for at se hvor meget de minder om hinanden.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 03/02-10 22:53, rettet 03/02-10 22:56 
Så har jeg forsøgt mig med en afstemning, så vi kan få valgt næste spil. Jeg har udvalgt otte spil der er blevet foreslået af flere - jeg har bevidst undladt Alundra og Soleil, fordi de minder meget om Story Of Thor.

Man vælger sin 1. prioritet i øverste afstemning, hvilket giver det tre point, 2. prioritet giver 2 point og så videre. Det spil der kombineret får flest point, er valgt.

Jeg har ikke sat nogen tidsgrænse på - nu ser vi lige hvordan det går, og skal så nok melde ud hvornår afstemningen stopper osv.

Så stem glad, hvis I er med.

(tilgiv kapringen af 1. indlæg, Kobra :))

EDIT: At et spil ikke bliver valgt, skal selvfølgelig ikke diskvalificere det fra at kunne vælges og spilles senere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/02-10 23:20 
RJK>
jeg har bevidst undladt Alundra og Soleil, fordi de minder meget om Story Of Thor.

Ok, men så må Soleil være top-kandidat til spil nr. 3 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
303 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig