X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dutter til min PS3-controller


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/01-10 22:56 
Jeg har indenfor de sidste 5 måneder ødelagt gummiet på 2 PS3-controller sticks (ja, jeg er meget hård og krampagtig når jeg spiller FIFA :/ ). Jeg gider sgu ikke betale 350 for en ny, så jeg tænkte om nogen af jer ved, om man kan købe gummi-dutterne løse?
ComradeComradeSkrevet 07/01-10 23:30 
De gummi dutter er godt nok elendige - jeg har præcist samme problem med Fifa. Måske man skulle klage til EA over at deres fodbold spil slider for meget på controlleren .. Sørgeligt det ikke er blevet bedre gennem årene, designet viser for alvor tegn på forælding.

Jeg er meget lydhør hvis man kan købe erstatninger - Ellers må man prøve sig med noget superattak (for mig er problemet kun at det øverste gummi sidder løst og kan drejes rundt)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 07/01-10 23:31 
Let me google that for you: http://lmgtfy.com/?q=replacement+rubber+for+ps3+controller

Resultat nr. 2:
http://www.alibaba.com/product-gs/210572414/for_ps2_controller_rubber_cap_controller.html
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ComradeComradeSkrevet 07/01-10 23:38 
Haha, den må jeg huske at bruge for mine kunder, næste gang de ikke kan finde svaret :D

Tak for link!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 08/01-10 07:15 
Ellers kan jeg anbefale disse - bruger dem på 2 af mine controllers og de giver et bedre greb hvis man har en tendens til svedige hænder i hektiske situationer :)

De sidder godt fast og findes også i sort.

"PlayStation 3 Dragon Analog Silicon Caps"
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-10 10:04 

Cute :)

Men tak for hjælpen. Man går sgu sjældent galt i byen herinde
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/01-10 14:23, rettet 09/01-10 14:24 
Jeg fik så et sæt af de der dutter fra Gamebits ind af døren. Og jeg tror at de sådan set er gode nok, men man skal nok sætte dem på sticks som ikke er ødelagte endnu. Jeg har forsøgt at sætte dem på en nøgen stick og på en hvor det gamle gummi stadig sidder men er itu. Og ingen af delene er særlig effektivt.
BeanoBeanoSkrevet 09/01-10 14:45 
Ok, lyder muligt for de sidder perfekt fast på sticks med gummibelægning intakt. Måske skulle du overveje at bruge noget kontaktlim?
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/01-10 15:16 
Jeg valgte tape... og alligevel tabte jeg lige 2-0 til Chelsea :( ...men nu sidder den fast :)
HeroldHeroldSkrevet 09/01-10 16:38 
Hvad sidder fast? Stillingen? Lååålålålå!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig