X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rocket Knight


Svar
SumezSumezSkrevet 05/01-10 14:33 
Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om det nye Rocket Knight, men det virker som om udviklerne er store fans af originalen og går meget op i at spillet skal føles som et rigtig Sparkster-spil

Der er rigtig meget interessant læsning i 1up's preview artikel:
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3176349

Umiddelbart er formlen jo ikke meget anerledes end Bionic Commando Rearmed, så måske får vi en værdig opfølger, jeg skal i hvert fald nok prøve demoen først.

Rocket Knight
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/01-10 00:11, rettet 06/01-10 00:11 
Det lyder ikke nødvendigvis som en skidt ting, hvis det er i stil med SNES/Genesis-spillet. Men da skidt at det ikke er Treasure, der står for genudviklingen...

Det er vel som udgangspunkt kun en god ting, at udviklerne/Climax prøver at matche originalens charme og sværhedsgrad? De gamle 16-bit-udgaver kan være tuff og noget frustrerende at spille ligesom Contra, men jeg finder dem anderledes underholdende ift. traditionelle "Mario"-platformere.

Musikken var catchy i klassikerne, så det håber jeg også, den er i den nye udgave. I den trailer jeg har set, lyder den "Brave Fencer Musashi"-agtig - så absolut ikke ringe.

Men tager man en spilserie ind i fremtiden, så bør den jo nok ikke virke helt kedeligt forældet. Hvis det nye Sparkster er dette, så har det et problem.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
WehnerWehnerSkrevet 06/01-10 00:58 
Grafikken ser rigtig hyggelig og Rare-agtig ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 06/01-10 01:00 
Rare-tarderet.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 06/01-10 01:05, rettet 06/01-10 01:05 
Jeg synes ikke den ligner noget der er lavet til at blive vist i så høj opløsning. Det ser ufrivilligt simplistisk ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig