X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ingen Ninja Gaiden i år + det løse


Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/07-03 17:26 
Jeg synes alle Xbox spil efterhånden bliver udskudt.

Halo 2, Fable (ikke officielt endnu, men jeg tror ikke på det kommer i år), og B.C.

Hvad kommer der egentligt af guf i år, til Xbox, som IKKE kun er sjovt på Xbox Live? Og nej....jeg tænder ikke specielt på RPG'ere, men det er åbenbart et hul i kataloget, som MS gerne vil ha' fyldt ud nu, så nu får vi Fable, Sudeki og Knights of the Old Republic.

Jeg gider ikke flere PC ports, jeg gider ikke flere PS2 ports til min Xbox, og jeg gider ikke flere spil, som kun er tilnærmelsesvist sjove på Xbox Live, og ikke har en stærk singleplayer mode.

Mht. Ninja Gaiden, så frygter jeg at der begynder at gå Brute Force i det. Jeg tror ikke at Digital Anvil på noget tidspunkt, har haft en klar vision om, hvad Brute Force skulle være for et spil. Derfor blev det forsinket utallige gange, og da det endelig udkom, så var det faktisk ikke meget bedre end Conflict: Desert Storm.

MS puster deres spil op, og så bliver de udsat i ca. et år.

Spillene har jo for fanden aldrig været klar alligevel, til den planlagte udgivelse, så de hyper dem bare, og "udsætter" dem bagefter.

De kan rende mig.

Farvel Ninja
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 05/07-03 19:28, rettet 05/07-03 19:29 
Der er ikke så mange spil på vej i 2003, der tegner til at blive must haves synes jeg. Men her er lidt at holde øje med, hvis man mest er til action, som du vist er (ikke alle er eksklusive).

True Crime: Streets Of L.A
Alter Echo
Freedom Fighters
Otogi: Myth of Demons
Falcone: Into the Maelstrom
XIII
Crimson Skies: High Road to Revenge
APHAPHSkrevet 05/07-03 19:51 
Crimson Skies: High Road to Revenge og XSN: Top Spin er nok de xbox spil jeg ser mest frem til i 2003
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dpldplSkrevet 05/07-03 19:57 
Jeg ser faktisk ikke frem til et eneste Xbox spil i år. Og ellers er der faktisk kun to spil som jeg ser frem til, nemlig DoA: online og sega GT online.

Også først der jeg vil købe mig et live set.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KTCKTCSkrevet 05/07-03 23:11 
Jeg æder næsten alt hvad Team Ninja laver råt, og jeg skal da nok trofast vente på Ninja Gaiden lidt endnu, men så skal det også være super-godt!

Ellers tager jeg faktisk bare tingene som de kommer og glæder mig over alle de spil på hylden, som jeg mangler at få spillet på grund af tidsmangel.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 06/07-03 04:12, rettet 06/07-03 04:13 
Det er meget surt når et spil man ser frem til bliver udsat. Men vil du helst side med et ufærdigt, usammenhængede og middelmådigt "storspil" ELLER et finpudset og afbalanceret spil når det så endelig kommer.
Jeg ved godt hvad jeg vælger..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
OkottaOkottaSkrevet 06/07-03 10:08, rettet 06/07-03 10:15 
Jeg foretrækker klart et finpudset og afbalanceret spil, men det er slet ikke det, det handler om.

Det handler om at MS konstant hyper deres spil, og kommer med optimistiske releasedates, som de på ingen måde har chancen for at overholde; Når så datoen for release nærmer sig, og ALLE ved at det spil snart er på vej, så udsætter de det i ca. et år.

Det pis gider jeg ikke.

Først gjorde de det med Halo 2; Det spil har aldrig haft skyggen af en chance for at udkomme omkring november/december, som MS først proklamerede, og den "nye" dato siger da osse bare 2004.

Og nu med Ninja Gaiden; November i USA, men spillet har aldrig skullet udkomme i november. Det ved MS godt, men hyper det bare, og udsætter det dernæst. Hvis Team Ninja allerede nu kan se, at de skal bruge næsten endnu et helt ÅR på at gøre Ninja Gaiden færdigt, så er der problemer med spillet. Jeg frygter de ikke har haft en klar vision om spillet, lidt li'som hvad der skete med Brute Force = Det blev godt og okay, men slet ikke noget særligt, og slet ikke et spil der ligner noget der har været snart 2-3 år i udvikling.

Hvis et spil bliver udsat SÅ meget, som de to ovenstående eksempler, så har de alligevel aldrig kunnet blive færdige til den oprindelige "release", og så er det bare varm luft fra MS's side = Løgn og ligegyldig hype.

Gad vide hvad MS's virkeligt fantastiske spil, egentligt bliver i år? Får vi mon Fable og Sudeki at se? Bliver de 10 ud af 10 spil? Hvis de to spil kommer i år, og scorer 10, så ta'r jeg hatten af for Climax og Molyneux.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 06/07-03 14:25 
Bare der ikke går Duke Nukem Forever i skidtet, så går det nok.
Jeg ventede umindelige tider på Max Payne (PC), men der blev jeg heller ikke skuffet, da det endelig kom!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SephirothSephirothSkrevet 21/08-03 16:34 
Ninja Gaiden ser stadig ud til at skulle udkomme i år. Læs forresten GameSpots meget positive preview.

Preview
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KTCKTCSkrevet 21/08-03 17:45 
Jeg er også næsten ligeglad, for jeg tror på, at det bliver ventetiden værd. Det er da bedre, end at de rusher skidtet og man bliver skuffet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/08-03 18:17 
Jeg har ikke noget i mod at vente på en "stortitle" så længe det bliver gennemarbejdet og godt.
Jeg vil indrømme at jeg blev skuffet over udsættelsen af Halo2, men hey, det skal jo være perfekt.

Men jeg glæder mig til at få spillet BC, og Ninja Gaiden.
Det virker som nogle rigtigt gode spil.
Man må bare håbe at vente tiden bliver det værd...
Spiller nu: Halo 3
Zzap!Zzap!Skrevet 21/08-03 19:11 
Nu følger jeg ikke så meget med i xbox scenen (da jeg aldrig kunne drømme at støtte ms i deres forsøg på at monopolisere endnu et marked), med hvad med Psychonauts, kommer det ikke i år? Det ser da i hvert fald okay lovende ud, eller hvad?
Born to kill space
yokanabsteryokanabsterSkrevet 21/08-03 19:57, rettet 21/08-03 19:57 
Okotta >
Først gjorde de det med Halo 2; Det spil har aldrig haft skyggen af en chance for at udkomme omkring november/december, som MS først proklamerede, og den "nye" dato siger da osse bare 2004.

Halo 2 har ikke været officielt annoceret til nov/dec, er jeg meget sikker på.
soon the world will be one big computer
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 16/09-03 21:44 
ny video :
http://www.jeux-france.com/Affichage_Downloads.php3?Id_downloads=416
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig