X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lorte xbox live


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/07-03 16:38 
Har været på XBL før, men da jeg idag modtog UC, og ville opgradere VERSION af det, på XBL, skrev den "Xbox live is not responding", tænkte det var mærkeligt og gik ind i XBL DashBoard, og tjekke:
+Cables Connected
+Ip Configered
+Dns Resolved
+Xbox live not found

den kunne ikke finde Xbox LIVE, og jeg BØVLER stadig med det, jeg ved ikke hvad der er galt, det har virket før, det er FØRSTE gang siden Xbox-Live installationen at den skriver dette, jeg kan godt "SPILLE XBOX LIVE" men det er kun MOTO GP, fordi i det spil, kræver der INGEN opdatering, men det er så snart den ska "FINDE XBOX LIVE" så kan den ikke, mærkeligt...

Jeg har en ZyXeL Prestige 304 Router, og KUNNE godt tænke mig HJÆLP ! RIMELIG meget hjælp !!
Hurtigst muligt
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SolaegSolaegSkrevet 05/07-03 17:10 
Jeg ved ikke, hvad der er galt, men prøv at kigge her:

De sys jaj!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/07-03 17:18 
Jeg har oplevet det samme. Det går gerne over efter 1 times tid.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RaGeRaGeSkrevet 05/07-03 17:18 
SaturinoX >
Har været på XBL før, men da jeg idag modtog UC, og ville opgradere VERSION af det, på XBL, skrev den "Xbox live is not responding", tænkte det var mærkeligt og gik ind i XBL DashBoard, og tjekke:
+Cables Connected
+Ip Configered
+Dns Resolved
+Xbox live not found

den kunne ikke finde Xbox LIVE, og jeg BØVLER stadig med det, jeg ved ikke hvad der er galt, det har virket før, det er FØRSTE gang siden Xbox-Live installationen at den skriver dette, jeg kan godt "SPILLE XBOX LIVE" men det er kun MOTO GP, fordi i det spil, kræver der INGEN opdatering, men det er så snart den ska "FINDE XBOX LIVE" så kan den ikke, mærkeligt...

Jeg har en ZyXeL Prestige 304 Router, og KUNNE godt tænke mig HJÆLP ! RIMELIG meget hjælp !!
Hurtigst muligt


Har også haft lignende problem før med UC, og der er ikke andet at gøre end at være tålmodig og blive ved med at prøve indtil du kommer på live.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/07-03 17:38 
Hvad er det for noget "BIIP"??
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
JimPPJimPPSkrevet 05/07-03 17:46 
Har også oplevet det, det stod på i en dags tid, så virkede det igen. Xbox Live er temligt underholdende, det største problem er at der er for mange 13-årige med visse sociale vanskeligheder.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SaturinoXSaturinoXSkrevet 05/07-03 18:13 
Det virker stadig ikke....den kan SLET ik connecte nu... på xbl men DNS og ALT er RIGTIGT til, men ik xbl det er "XBL NOT FOUND"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RaGeRaGeSkrevet 05/07-03 18:18 
Du bliver simpelthen nød til at vente!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 05/07-03 23:07 
Du siger vel lige til, om det kommer op at køre igen, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/07-03 10:52 
Skal det forståes sådan at du kan spille MotoGP via Live - altså mod andre på nettet, men ikke UC?

Hvordan kan det så være Xbox Live der er problemet - tror du ikke at du skulle skrive lorte UC?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/07-03 15:57 
kan slet ik komme on-line i nogle spil nu,
den kan stadig ikke finde XBox Live...
"XBOX LIVE NOT FOUND"
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/07-03 16:15 
Har du en computer sat i netværk med Xboxen som også bruger internet?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/07-03 17:34 
JEG HAR MIN PC, Far's PC, og xbox i routeren
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/07-03 17:37 
Alt efter hvordan det er sat op, kan det være at du skal have PC'en tændt for at få det til at virke.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 06/07-03 17:43 
den har både været TÆNDT og SLUKKET
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig