X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt nyt til Metal Slug fans


Svar
kimmerkimmerSkrevet 05/07-03 11:20 
Taget fra "The Magic Box"...

Playmore will release Metal Slug Advance for GBA in Japan on September 26.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/11-07 12:26 
Har de helt droppet at udgive Metal Slug 1 til GBA?:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 11/11-07 12:29 
ja
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/11-07 12:35 
Hvor står det, det er for nederen. Men så er det jo godt der kommer et til DS, men stadigvæk ville det være nice da det er en classicer.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/11-07 13:07 
Hvor står det henne??
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 11/11-07 13:13 
Kan ikke lige huske hvor det stod. Det er lang tid siden.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/11-07 13:51 
OK:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
HulleHulleSkrevet 11/11-07 15:37, rettet 11/11-07 15:37 
Du ved det sikkert godt, men nævner det alligevel :) Den fantastiske Metal Slug Anthology pakke til Wii og PSP er værd at investere i hvis du gerne vil opleve Metal Slug igen. Den kan erhverves ret billigt og indeholder Metal Slug 1, 2, 3, 4, 5, 6 og X.

15£ hos Play.com
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/11-07 15:49 
Jeps ved det, men det er bare mere det at det er GBA og er på cartrige.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/05-10 23:07 
Det er sort hvorfor det hedder Metal Slug XX til 360 og 7 til DS, når det er samme spil?
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 21/05-10 23:13 
7 er jo eksklusivt til DS, og så må man jo finde på et nyt navn til andre platforme. Det er vist set før :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 22/05-10 00:17 
Er det godt?
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 22/05-10 00:26 
Jeg kan virkelig, virkelig godt lide 7eren. Men med mindre, at man i den fulde version kan tage forfærdelighedsfiltret af, så bør man gå udenom Live udgaven. Altså, hvis man spørger mig :)
Ting om dét og pis.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/05-10 00:29 
"However, where it matters most, Metal Slug 7 delivers. The shrink from arcade to DS screen in no way cramps the experience, offering the same amount of exacting control as it ever did."
http://www.eurogamer.net/articles/metal-slug-7-review

I øvrigt også til PSP som Metal Slug XX.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 22/05-10 00:32 
SkyblazeR>
The shrink from arcade to DS screen in no way cramps the experience

Der er da ingen arcadeversion?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 22/05-10 00:32 
Det er nok ment rent konceptmæssigt.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 22/05-10 00:43 
Alf81>
Jeg kan virkelig, virkelig godt lide 7eren. Men med mindre, at man i den fulde version kan tage forfærdelighedsfiltret af, så bør man gå udenom Live udgaven. Altså, hvis man spørger mig :)

Jeg kan heller ikke lide forfærdelighedsfiltret så hvis man ikke kan få det væk holder jeg mig langt væk fra LIVE udgaven.
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/05-10 01:10 
RJK > la0s: nope og yes, citatet var lidt misvisende - selve anmeldelsen nævner, at der ikke er en arcade-version...

"It's a wise decision to stick to tradition, and one taken despite the fact that, for the first time ever, the console version has no arcade `release` to which to adhere."
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/05-10 11:10, rettet 22/05-10 11:11 
Det er sku et godt IMO, men ja træls med det filter :=(

@RJK
Hehe sort :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 22/05-10 12:13, rettet 22/05-10 12:14 
Kan det klamme filter da ikke slås fra?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/05-10 13:06 
Nej ikke lige hvad jeg kan se :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 22/05-10 14:04 
Pis :-(
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 23/05-10 09:37 
Kan man slet ikke rette på det klamhedsfilter hverken i Metal Slug 3 eller XX? Jeg har lige downloadet demo versionerne af begge spil, men jeg kan slet ikke holde ud at spille med det filter henover! :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/05-10 12:49 
Alf81>
Jeg kan virkelig, virkelig godt lide 7eren. Men med mindre, at man i den fulde version kan tage forfærdelighedsfiltret af, så bør man gå udenom Live udgaven. Altså, hvis man spørger mig :)

Jeg er vild med MS2/MSX og især med det fantastiske MS3, men 4'eren (som mest bare var gentagelser fra 3'eren) og 5'eren (som er utroligt fladt og fantasiløst) holder efter min mening på ingen måder den høje standard fra fortiden.

Så hvordan vil du/I mene at 7'eren står, sammenlignet med disse titler? Og evt. 6'eren, hvis nogen har spillet den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 26/05-10 12:58 
Hvis du køber DS versionen, er jeg næsten ikke i tvivl om, at du vil elske det.
Ting om dét og pis.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/10-12 12:33 
Real life Metal Slug.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
spectrespectreSkrevet 21/10-12 23:22, rettet 22/10-12 07:29 
Sumez>

Så hvordan vil du/I mene at 7'eren står, sammenlignet med disse titler? Og evt. 6'eren, hvis nogen har spillet den?

Jeg har Metal Slug XX til Xbox 360, som er det samme som Metal Slug 7?, men har ikke spillet det så meget endnu. Umiddelbart synes jeg det var hidsigt svært?

Har Metal Slug Complete til PC og der er Metal Slug 6 som jeg har spillet lidt mere. De forsøger sig med nogle nye ting, og er generelt et friskt pust efter 4 og 5. For det første er der forskel på karakterne. Fio har Heavy Machinegun som standard våben, og Ralph, fra King of Fighters ;) , kan holde til at blive ramt to gange pr. liv. Mener også der bliver brugt 6 knapper mod tidligere 3:
1. Skyd
2. Hop
3. Granat
4. Skift våben
5. Special attack
6. Drop våben

Man har 2 slots til våben som man samler op,så man kan gemme dem til et senere tidspunkt, og man kan droppe våben man ikke vil have. Opdagede også at Ralph havde et special attack som var et melee attack hvor han bruger næverne.

Også score mæssigt er der nyt idet der er et combo meter der tæller op, i stil med dodonpachi, og jo flere bars der bliver fyldt, jo større multiplier.

Edit:
Har lige opdaget at spørgsmålet var 2 år gammelt, hehe, men der var ihvertfald mit input.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig