X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2009


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-10 16:01 
Traditionen tro vælger vi Årets Spil 2009 via en turnerings-baseret afstemning. Staben har valgt 32 nominerede spil, som møder hinanden ét af gangen, og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

I forhold til tidligere har vi ændret en smule på reglerne denne gang. For det første har vi nomineret en række spil fra 2009, selvom de ikke er udgivet i Europa i år,... Se hele indlægget
869 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-10 16:01 
Traditionen tro vælger vi Årets Spil 2009 via en turnerings-baseret afstemning. Staben har valgt 32 nominerede spil, som møder hinanden ét af gangen, og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

I forhold til tidligere har vi ændret en smule på reglerne denne gang. For det første har vi nomineret en række spil fra 2009, selvom de ikke er udgivet i Europa i år, når vi har skønnet at de slet ikke udkommer herhjemme. For det andet har vi ændret på seedningen og turneringsforløbet, således at der fra starten kommer mere sammenlignelige dueller, med stadig uden at favoritterne mødes i første runde.

Endelig har vi sat videoklip direkte på afstemningen (SD-opløsning afspiller direkte i tråden), og opfordrer til at man i det mindste kigger på de enkelte spil, hvis man ikke kender dem. Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.
tastasSkrevet 01/01-10 16:05 
Uncharted 2 vs Torchlight.

2 gode spil, især Torchlight blev jeg positivt overrasket over - havde den rigtige diablo feel :)

Men, mod Uncharted 2 er jeg nød til at stemme på Uncharted!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 01/01-10 16:08, rettet 01/01-10 16:10 
Torchlight har jeg aldrig spillet, så nemt valg... :D

Play:Right>
I forhold til tidligere har vi ændret en smule på reglerne denne gang. For det første har vi nomineret en række spil fra 2009, selvom de ikke er udgivet i Europa i år, når vi har skønnet at de slet ikke udkommer herhjemme.

Yay... Demon's Souls :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/01-10 19:28 
Play:Right>
I forhold til tidligere har vi ændret en smule på reglerne denne gang. For det første har vi nomineret en række spil fra 2009, selvom de ikke er udgivet i Europa i år, når vi har skønnet at de slet ikke udkommer herhjemme.

Det er ærgerligt, at de nominerede udvælges på baggrund af skøn og ikke på baggrund af fakta (så som hvor spillet er udgivet og ikke).
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 01/01-10 21:45, rettet 01/01-10 21:46 
Det er ikke første gang vi præmierer importspil, så der er egentlig ikke ændret på noget.

Nu er det jo ikke en pris til industrien, men bedømt ud fra P:R's målgruppe, som aldrig har haft et problem med at importere.

Hvis et spil udkommer i USA i 2009, men i Europa i 2010 vil det logiske valg selvfølgelig være at placere det i puljen med 2010-spillene, men hvis der ikke er noget der tyder på at spil som Death Smiles eller Demon's Souls nogensinde kommer herhjemme, bør de ikke forbigå chancen for at vinde anerkendelse i denne forbindelse.

Jeg ville også gerne have haft Order of Ecclesia med sidste år (2008), hvor jeg selv spillede det. Men eftersom allerede dengang var kendt at det ville komme herhjemme efter nytår, bør det høre med blandt 2009-spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 01/01-10 21:49 
Med andre ord har I lavet en bøjning af de eksisterende regler for at få Demon's Souls med :-p


Hvilket i øvrigt er helt fint med mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/01-10 21:58 
Torchlight fortjener bedre, men mod Uncharted 2 kan det IMO ikke stille meget op.

Uncharted 2.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/01-10 22:40 
dRxL>
Med andre ord har I lavet en bøjning af de eksisterende regler for at få Demon's Souls med :-p

Også min tanke... :) Og jeg er hvert år interesseret i, hvordan man finder ud af hvilke spil der skal møde hinanden... Mon ikke "kortene bliver pakket" en smule der også... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/01-10 23:08 
dRxL>
Med andre ord har I lavet en bøjning af de eksisterende regler for at få Demon's Souls med :-p


Haha... så sandt... men så kan det jo ikke vinde i år hvor det forhåbentlig kommer til Europa
RJKRJKSkrevet 01/01-10 23:21 
PalleJensen>
Mon ikke "kortene bliver pakket" en smule der også... :)

Det er så dét man kalder for seedning...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/01-10 00:01, rettet 02/01-10 00:04 
PalleJensen>
dRxL>
Med andre ord har I lavet en bøjning af de eksisterende regler for at få Demon's Souls med :-p

Også min tanke... :)

Det har aldrig været tanken. Jeg var slet ikke klar over at vi havde ændret noget, for efter min opfattelse, var det sådan vi altid har kørt, og jeg er vist den eneste af dem der har været med til at nominere spillene, der overhovedet har prøvet Demon's Souls, og der har aldrig været nogen diskussion om at give nogen spil særbehandling.

Som nævnt har vi i hvert fald haft importspil med før, og hvis det ikke har været relevant de sidste par år, er det nok bare fordi der ikke har været nogen relevante importspil. Jeg er forbavset over at folk overhovedet bringer det på banen / stiller spørgsmålstegn ved det. Der er flere importspil med i nomineringerne i år, og jeg kan ikke se hvorfor nogen skulle være uenige i at de skal med.

Og mht. seeding forstår jeg heller ikke hvorfor det skal diskuteres hver eneste år. Nej, spillene er ikke placeret tilfældigt, der er god mening i hvordan de er seedet, og der er ingen personlige interesser involveret.

Og så er der vist ikke mere at sige om den sag. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 02/01-10 00:56 
Sumez>
Og så er der vist ikke mere at sige om den sag. :)

Jo jo, lad os endelig tærske langhalm på det! :-p

Må dog lige kommentere nedenstående:

Sumez>
...og der er ingen personlige interesser involveret.

Det håber jeg da at der er, der er ikke noget mere kedeligt end objektivt, og jeg synes da tit man har set endog meget obskure titler blive nomineret i tidligere år af begejstrede indstillere. Hvilket er en god ting da det ofte har skabt spændende diskutioner ude i nogle hjørner hvor normalt ikke kommer ud. Disse meningsudvækslinger er IMO den egentlige værdi af disse afstemningsrunder.

I øvrigt er det eneste der ærgrer mig Daemon's Souls (*nix joke :-p) er at jeg ikke har haft mulighed for at prøve det eller bare opleve det rigtigt endnu. Ud fra hvad jeg har læst om mekanikken og online integrationen virker det virkelig som noget af det mest originale, gameplay fokuserede (i modsætning til "rutchebane"-spil) og interessante der er lavet i år.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 02/01-10 01:06, rettet 02/01-10 01:07 
Jeg mente skam blot at der ikke bliver favoritiseret i forhold til at prøve at skubbe personlige favoritter frem.
Vi har selvfølgelig som altid prøvet at inkludere nogle af de smallere titler, som måske ikke har nogen en chance for at blive årets spil med, men er interessante at andre grunde, over de mainstream-titler som vi ikke vurderer har nogen chance for at komme forrest i feltet alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/01-10 08:56 
Alt andet lige burde import-titlerne få færre stemmer, da færre har prøvet dem, og dermed burde det jævne sig ud. Men vi ved jo godt at de fleste også stemmer på spil, selvom de ikke har spillet dem :)
millenniummillenniumSkrevet 02/01-10 09:22 
Mega-mainstream vs. "hidden PS3 gem" :-)

Jeg må vidst stemme på Uncharted 2 ... også fordi det er en af mine alltime favorite spiloplevelser.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 02/01-10 10:38, rettet 02/01-10 11:04 
Det er dejligt at se folk ryster så meget i bukserne over Demon's Souls ;-) Tror det kommer bag på mange at det faktisk er årets spil på PS3'en. Få det bestilt hjem i en fart til dem som ikke har købt det endnu.

Demon's Souls er i den grad en hidden gem!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/01-10 12:42 
Der vil jo altid være færre, der har spillet de smalle titler i forhold til mainstream-blockbusterne, det er der desværre ikke så meget at gøre ved .:\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/01-10 13:33 
dRxL>
Det håber jeg da at der er, der er ikke noget mere kedeligt end objektivt, og jeg synes da tit man har set endog meget obskure titler blive nomineret i tidligere år af begejstrede indstillere.

Men der er jo intet modstridende mellem de to ting. Jeg - og de andre der nominerer - mener da rent objektivt, at de her "obskure" titler ofte er bedre end de store mainstream-titler. Det er i mange tilfælde en helt naturlig konsekvens af vores syn på hvad der er kvaliteter i spil.

At nogen så mener at det kun kan skyldes subjektiv smag, når man mener sådan, siger mere om disse personer. Hvad flertallet (som i "alle") mener, er jo på ingen måde udtryk for hvad der er objektivt. Derudover kan man jo godt have forskellige objektive grundlag for, hvad der er kvalitet, og det har man selvfølgelig, og vi prøver naturligvis af promovere vores :)

Så er jeg helt enig i, at det er fantastisk når smalle spil som Katamari Damashii, Valkyria Chronicles, Persona 3/4 og Demon's Souls overrasker som nogen af årets bedste spil, og at folk tager det på sig at sprede det glade budskab, som ellers ville være gået tabt i mainstream-maskineriet. Når Demon's Souls på trods af alt det har i mod sig kan få den anerkendelse, som det allerede har fået, så er det for mig at se netop et udtryk for, at objektiv kvalitet kan gå forud for alt andet (ikke at jeg siger det er årets bedste spil; jeg har ikke selv spillet det endnu :)).

I øvrigt, hvis vi endelig skulle have været helt objektive i vores nomineringer, så ville det ikke så meget være gået ud over de "obskure", men mere mainstream-spillene, som i flere tilfælde er med fordi vi ved mange vil stemme på dem, end fordi vi selv mener de er blandt årets bedste, objektivt set.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Play:RightPlay:RightSkrevet 02/01-10 15:16 
Uncharted 2 går til næste runde med 82% af stemmerne.

Anden kamp er begyndt.
dpldplSkrevet 02/01-10 15:50 
Har spillet begge spil, selvom Tales nu ikke var på min egen maskine.
Men det er nu en let valg, borderlands er nok et af de bedste spil sidste år. Ikke perfekt, men spillet var bare sjov, selvom historien var ringe. Og nu også en god humor i spillet, især i første DLC.
(Venter bare på en af mine venner for underdome, så skal spillet i min 360 igen).

Og for mig har flest Jrpg på 360 udover dem fra mistwalker, kun skuffet mig. Så Borderlands herfra
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 02/01-10 16:07 
Borderlands herfra...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/01-10 16:18 
Også Borderlands fra mig - har ikke spillet Tales....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/01-10 16:33 
Det samme her.
RJKRJKSkrevet 02/01-10 16:37 
Nu hedder afstemningen jo ikke "Spil jeg har spillet i 2009". Det står én frit for ikke at stemme, hvis man ikke synes man kan vurdere to spil sammenligneligt, og derfor hellere vil overlade afgørelsen til dem der mener de kan, for et mere retfærdigt resultat.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 02/01-10 16:47 
Jeg er ikke på noget tidspunkt i tvivl om at jeg ville synes at Borderlands er bedre, så... Borderlands!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 02/01-10 16:55, rettet 02/01-10 16:55 
Borderlands, selvom begge bestemt har kvaliteter, og begge visuelt går lige i banditten på mig. Borderlands vinder bare lidt på ambitionerne om at gå nye veje.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/01-10 17:14 
Jeg er rimeligt glad for JRPG'er (selvom jeg ikke får gennemført så mange af dem) men jeg syntes nu at Borderlands er en mere original titel.
SumezSumezSkrevet 02/01-10 17:16 
Har ikke spillet Vesperia, og har ikke den store tillid til Tales-serien længere, men Borderlands blev godt nok også hurtigt kedeligt, så jeg må også melde pas her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 02/01-10 17:19, rettet 02/01-10 17:21 
@RJK: Tror vi ser forskelligt på muligheden for at være objektiv. Jeg tror ikke det kan lade sig gøre. En vurdering af kulturprodukter kan vel kun lade sig gøre ud fra en subjektiv standard? Derudover mener jeg heller ikke at objektivitet er ønskværdigt hvis det skulle kunne lade sig gøre.

Men lad os nu ikke afspore tråden med en subjektiv/objektiv diskution. Jeg synes de her tråde er gode, dem der står for at lave dem har tidligere gjort det godt og gør det sikkert igen, og man skal ikke tage resultatet alt for tungt. Det vigtigste er vejen til afgørelsen, som vi er fælles om.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 02/01-10 18:24, rettet 02/01-10 18:29 
Det er vel væsentligt at fastslå, at nominerinerne er lavet ud fra objektive vurderinger af kvalitet, og ikke fra vores personlige smag og preferencer, når nu det antydes. Ellers ville det jo være som at samtykke :) Så jeg fastslår bare, at det har vi heller ikke gjort i år. Ellers ville der sikkert have været en masse fodboldspil, tvivlsomme 2d-fightere, crappy JRPG'er og andet underlødigt ;p

Men, ja, lad os ikke bruge mere plads her på, at vi ikke er enige om hvad objektivitet betyder ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 02/01-10 18:38 
Tales Of Vesperia ser da meget flot ud måske man skulle prøve det engang.
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/01-10 18:51 
Nu, hvor vi er godt i gang med at proppe spiltitler (direkte) ned i andres hals: Jeg skal nok nå til Demon's Souls, men jeg opprioriterer det altså ikke, fordi det er potentielt årets (import)spil. Ikke nu i hvert fald, hvor jeg er opslugt af andre spiltitler, heriblandt Ghostbusters, der stråler af dedikation overfor filmenes univers, kombineret med godt spilhåndværk og den "levende" fysikmotor (Infernal Engine), som jeg savnede i Batman: Arkham Asylum (omend fysikmotoren PhysX kan opleves i pc-udgaven...).

Anyways, må også pas til dagens afstemning. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
XiwanaXiwanaSkrevet 02/01-10 18:56 
Borderlands - helt klart! Jeg har slet ikke tålmodighed til JRPG'ere.
[inspirational quote here]
enfenenfenSkrevet 02/01-10 20:25 
Borderlands
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-10 20:39 
millennium>
Mega-mainstream vs. "hidden PS3 gem" :-)

Mega-mainstream vinder jo alligevel til sidst som altid, så det kan vel være ligegyldigt?

Der er næppe nok folk her på sitet der overhovedet har spillet Demons souls til at det har en jordisk chance for at vinde alligevel.
HeroldHeroldSkrevet 02/01-10 21:20 
Så må megamainstream jo være det bedste. Folket har talt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 03/01-10 00:56 
Azzkikr>
Der er næppe nok folk her på sitet der overhovedet har spillet Demons souls til at det har en jordisk chance for at vinde alligevel.

...og at dømme efter denne tråd, så vil det kendteste spil altid have den største chance. Folk stemmer tilsyneladende på spil de slet ikke har prøvet og også på spil de har prøvet, selvom de ikke har prøvet modstanderen.

En ret barnlig reaktion egentlig. "Min favorit skal øverst!". Forstå det dog folkens, denne tråd handler ikke om hvilket spil i bedst kunne lide - den handler om hvad i bedst kan lide af A vs. B. X vs. Z. Har du ikke prøvet det ene af parrene, så er spørgsmålet ikke stilet til dig. Du taber intet ved ikke at stemme.
SonicSonicSkrevet 03/01-10 01:22 
Jeg har af samme grund ikke stemt i denne runde, da jeg ikke kender det første, og ikke har spillet borderlands særligt meget. Så jeg ved reelt ikke, hvilke af de to er bedst :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/01-10 01:32 
Jeg ville umiddelbart stemme Borderlands, for det har dælme været sjovt (har stort set kun spillet det i co-op). Men jeg har Vesperia til at ligge i bunken og har ikke nået at prøve det endnu, så jeg springer over til næste runde (hvor jeg måske har spillet begge spil).
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 03/01-10 02:01 
Play:Right>
......og hver dag kan du stemme på dét spil, du mener mest fortjener æren.

Jmog - Det du siger stemmer nødvendigvis ikke overens med det tråden siger, hvis man skulle have spillet begge spil, skulle det nok stå tydeligt.
Begge dele er problematisk, for selv hvis alle folk kun stemmer hvis de har prøvet begge spil, så vil vi ende op med 5 stemmer fordelt over de 32 nomineringer. for så stort er P:R heller ikke.

Jeg undlod at stemme i første runde, da jeg ikke følte at jeg havde grundlag for at komme med en stemme.
Denne her gang har jeg en god grund at Tales of Vesperia ikke skal have min stemme, og derfor mener jeg godt at jeg kan give min stemme til det andet spil uden at have det dårligt med mig selv :P
Et spil med så irriterne dårlig lydside(ihvertfald for tale) ville jeg kaste ud af vinduet på under 5 min. som Tales of Vesperia har, for mig sender det et signal om at dem der har udgivet spillet i EU ikke har taget spillet seriøst, og derfor ikke fortjener æren årets spil.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/01-10 02:30 
Fleshmangler>
...hvis man skulle have spillet begge spil, skulle det nok stå tydeligt.

Nej, det står ikke explicit, men ikke desto mindre står der i indledningsteksten:

Play:Right>
Vælg din favorit...

Du kan ikke sige at et spil er din "favorit" uden at have spillet det. Det skal jo ikke bedømmes på om det har en fed trailer eller du har hørt at det er godt fra Egon eller Bent.

Rune uddyber også i et lidt senere indlæg:

RJK>
Nu hedder afstemningen jo ikke "Spil jeg har spillet i 2009". Det står én frit for ikke at stemme, hvis man ikke synes man kan vurdere to spil sammenligneligt, og derfor hellere vil overlade afgørelsen til dem der mener de kan, for et mere retfærdigt resultat.

...og du har som P:R-bruger naturligvis læst alle relevante indlæg i tråden, før du svarer. Jeg kan dog sagtens se din pointe med, at kravet er urealistisk højt, så det ender vel i en eller anden mellemgruppe, hvor en del stemmer meget stringent og "fair", mens en anden del stemmer "politisk" og personligt og uden at have have indgående kendskab til begge opstillede titler.
Alf81Alf81Skrevet 03/01-10 08:11, rettet 03/01-10 08:27 
Jeg kan ikke se det store problem i at stemme politisk. For selv om man afgiver sin stemme sådan, bygger den vel alligevel på en vis form for erfaring, man gennem tiden har gjort sig. "Interessant" vs. "uinteressant", så at sige. Selv har jeg i hvert fald ingen problemer med at stemme sådan :) Jeg spiller det meste, men synes også det meste er lort, så har ingen problemer med at straf-stemme, selvom jeg kun har prøvet det ene spil (bare det andet virker interessant).

Lige mht. Tales of Vesperia vs. Borderlands, springer jeg faktisk over. Det bygger jeg på det grundlag, at jeg mener Tales serien længe har været crap og Borderlands bare er endnu mere fjolleri i first person view. Altså, ingen af de titler fortjener min stemme :D
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 03/01-10 10:02 
Du skriver hvad jeg tænker Alf81 jeg er fuldstændig enig. Sådan vil jeg også stemme og har gjort det de andre år.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-10 10:05, rettet 03/01-10 10:09 
Jmog og Hyakotake>

Der står i første indlæg:

Endelig har vi sat videoklip direkte på afstemningen (SD-opløsning afspiller direkte i tråden), og opfordrer til at man i det mindste kigger på de enkelte spil, hvis man ikke kender dem. Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.

Det læser jeg som om at bare man sætter sig lidt ind i begge spil må man gerne stemme uden at have spillet dem begge, eller nogen af dem for den sags skyld. Har vi ikke også haft denne diskution de sidste to år?

Det sagt så vælger jeg ikke at stemme denne omgang. Tales of Vesperia virker umildbart mest interessant for mig, men som Charterkong så rigtigt siger så har jeg heller ikke specielt gode erfaringer med Tales serien.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 03/01-10 10:15 
Helt rigtig :-)

..og jo vi har haft den her diskussion de sidste to år. Lad os nu komme videre!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/01-10 10:48, rettet 03/01-10 10:49 
Jeg vil bare indskyde at man ikke behøver at tage en bid af en lort for at vide at den smager af afføring - jeg har det ihvertfald fint nok med at stemme uden at have spille begge titler for det er jo ikke alle spil der appelerer til een :)

(ikke at jeg mener Tales Of Vesperia er lort)
Alf81Alf81Skrevet 03/01-10 11:10 
Jeg har det somregel bare med liiige at ville se, what the hype is all about, så forsøger dermed også at give nye titler en fair (med bob-bob-hånd) chance. Men 8-og-derop-efter-titler, er bare ikke hvad de har været.
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 03/01-10 11:36 
Alf81>
Men 8-og-derop-efter-titler, er bare ikke hvad de har været.

Eller også ligger dine forestillinger om, hvad der er et "8+"-spil i et andet årti ;)

Yeah, off-topic...
Alf81Alf81Skrevet 03/01-10 12:18 
Jamen Jaes, nu har jeg jo' en Xbox 360 og er blevet moderne og alt det der :)
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 03/01-10 13:17 
Ahahaha. De her årlige tråde er fantastisk underholdende =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
869 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig