X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til undersøgelse om Facebook-spil


Svar
CronossCronossSkrevet 01/01-10 15:37, rettet 01/01-10 15:37 
Hej alle herlige mennesker på P:R - og godt nytår!

Her sådan en lille, kold 1. Januar, sidder jeg pt. og slider med et forskningsprojekt, der gerne skulle blive til en artikel i et tidsskrift.
Jeg mangler blot en anelse data, for at kunne understøtte et eksempel i artiklen.

Derfor håber jeg, at i gider bruge 5-10 minutter, på at besvare nedenstående spørgeskema.

Skemaet omhandler et spil på Facebook, kaldet Parking Wars.
Det er en applikation som skal addes, men man kan bare slette den bagefter.

I skal gå ind på følgende side for at spille:
http://www.facebook.com/apps/application.php?id=31435010008&ref=search&sid=725193014.1235933873..1

Før i udfylder spørgeskemaet, er det vigtigt at i har spillet 5-10 minutter.

Derefter skal i lukke Parking Wars - meget vigtigt for besvarelsen - og gå ind på mit spørgeskema, der findes her:
https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=dGZVcU5RZlViMW1zYnNGMlpRQ0xRcnc6MA

Selve besvarelsen tager ikke mere end et par minutter jf. mine tests.

Det er MEGET væsentligt for kvaliteten af de besvarelser jeg får, at i ikke efterfølgende skriver om indholdet af spørgeskemaet her i tråden - det hænger sammen med årsagen til at i ikke må spille spillet samtidig med at i udfylder besvarelsen. Ellers må i selvfølgelig gerne tilkendegive at i har udfyldt skemaet her i tråden :-)

Skriv endelig hvis der er noget der ikke virker efter hensigten, men hvis det er omkring selve indholdet af spørgeskemaet, er det således bedre at i sender mig en besked.

Jeg takker på forhånd for jeres hjælp - så kan jeg forhåbentlig snart blive færdig, hvorefter jeg kan holde lidt juleferie :-)
CronossCronossSkrevet 04/01-10 14:05, rettet 04/01-10 14:05 
Tak til dem der allerede har svaret - det sætter jeg rigtig stor pris på!

Jeg vil meget gerne have flere til at besvare skemaet hvis i har tid - selve spillet er jo et sjovt afbræk i en ellers kedelig hverdag og spørgeskemaet kan overstås på ganske få minutter. I skal ikke komme med lange svar, blot lige hvad i umiddelbart tænker.

På forhånd tak!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/01-10 14:12, rettet 04/01-10 14:13 
Jeg svarer i morgen :-) (Hvornår er sidste chance?)
CronossCronossSkrevet 04/01-10 14:19 
Når jeg har nok :-)
Ej, jeg skal gerne have skrevet artiklen færdig i løbet af ugen, så jeg samler nok op i løbet af i morgen. Du må gerne sende en PM når du har svaret, så skal jeg nok medtage din besvarelse.
CronossCronossSkrevet 06/01-10 14:09, rettet 06/01-10 14:09 
Jeg bumper lige tråden en sidste gang, således at de langsomme (Hyakotake ;)) kan nå at være med. Jeg mangler stadig lidt data for at kunne bruge det, så jeres hjælp er meget velkommen...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig