X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Platform Awards


Svar
nerosnerosSkrevet 25/12-09 13:22 
Så er den her :D

Jeg ser undrende på...?

And the winners is...
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/12-09 13:56 
Er der noget bestemt du undrer dig over? Nu har jeg ikke prøvet alle spillene, men jeg synes umiddelbart det ser fornuftigt ud....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 25/12-09 14:16, rettet 25/12-09 14:16 
Jeg havde ihvertfald ikke regnet med at Demon's Souls ville vinde på PS3'en. Jeg troede Uncharted 2 var en klar mainstream vinder der..

Nu har jeg ikke gidet at prøve det men Assassin's Creed 2 bedste spil på X360, er måske heller ikke så mærkeligt alligevel da det jo appelerer meget ud til masserne. Det har vel alt hvad et moderne spil skal have på godt og ondt ;-)
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 26/12-09 10:45 
Mest ondt.. ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/12-09 11:15, rettet 26/12-09 11:16 
Sjovt at det er multiplatform spil der igen dominere på 360'eren.(var fallout sidste år)

Der er virkelig blevet akut mangel på ordenlige eksklusive titler på den maskine.

Jeg var dog også overrasket over at demons souls tog ps3 award, jeg er dog totalt enig. Uncharted holder 100%, men demons souls har bare mere indhold.
dRxLdRxLSkrevet 26/12-09 11:38 
Azzkikr>
Sjovt at det er multiplatform spil der igen dominere på 360'eren.(var fallout sidste år)

Der er virkelig blevet akut mangel på ordenlige eksklusive titler på den maskine.

Du platform troller. Det er tåbeligt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/12-09 11:49, rettet 26/12-09 11:58 
Det var da en sjov teori, omend ligegyldig, for om det er troll eller ej, så er det stadig sandt hvad jeg skrev.

Sjovt lignende kommentarer ikke kommer når Pallejensen og co får orgasme vedrørende ps3's salgstal og når der er 2% bedre framerate på diverse multiplatform spil.

Desuden var det på ingen måde ment som trolling, men det er da et faktum at det er gået stærkt ned a bakke for værdige eksklusive titler på 360'eren.
nerosnerosSkrevet 26/12-09 12:03, rettet 26/12-09 12:05 
Azzkikr>
men det er da et faktum at det er gået stærkt ned a bakke for værdige eksklusive titler på 360'eren.

Enig det er lidt trist, men vi får da Alan Wake næste år og vi har Mushihime-sama Futari :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 26/12-09 13:27 
neros>
Jeg havde ihvertfald ikke regnet med at Demon's Souls ville vinde på PS3'en. Jeg troede Uncharted 2 var en klar mainstream vinder der..

Demon's Souls har vundet overraskende mange "priser" i år i forhold til hvor snævert det lader til at være. Men tro mig, når jeg siger at det er det bedste spil der er kommet på PS3 i år. Eller på PS3 overhovedet, skulle jeg mene. Så kåringen er absolut fornuftig. (hvis det da passer, hvor kan man se vinderne??)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 26/12-09 13:32 
Jeg har stadig virkeligt svært ved at sætte det i maskinen. Er det virkeligt bedre end Uncharted 2?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/12-09 13:50 
Herold>
Jeg har stadig virkeligt svært ved at sætte det i maskinen.

Så må du finde manualen frem :)
HeroldHeroldSkrevet 26/12-09 16:02 
ZING! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/12-09 16:54 
neros>
Enig det er lidt trist, men vi får da Alan Wake næste år

Alan wake kom da i januar 2007, nååååå neej.. det var vidst 2008 det kom. eller vent..
Nå ja ved godt de har meldt ud efter E3 i år at spillet allerede er færdigt og de er igang med at finpolere spillet. men stadig, Alan wake forever.

Jeg syntes det virker som en retfærdig bedømmelse, der er en god redegørelse hvorfor demon souls har vundet.
og overall har det også været et rigtigt godt spilår. jeg har kun fået spillet AC ll, Batman:AA, og GTA Chinatown wars igennem. og syntes de alle er hel igennem værdige kandidater.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 26/12-09 19:43, rettet 26/12-09 19:45 
Herold>
Jeg har stadig virkeligt svært ved at sætte det i maskinen. Er det virkeligt bedre end Uncharted 2?

Uncharted 2 er, som dRxL vist sagde, en utroligt flot rutschebanetur. Demon's Souls er et spil af den ægte, klassiske skole. Jeg synes det er længder foran Uncharted 2.

IGN har vist også udnævnt Demon's Souls til årets bedste spil. Jeg synes det er fantastisk at jeg er langt fra alene om den opfattelse, for det virker jo som alle påpeger som et meget snævert spil. Men jeg tror faktisk at der er flere, der "bider på", end man umiddelbart skulle tro.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 26/12-09 21:40, rettet 27/12-09 04:48 
Tja, så er det vel på tide man får fingeren ud og køber Demon's Souls. Selvom genren ikke umiddelbart plejer at være mig, så lyder det til at jeg bliver nødt til at prøve det under alle omstændigheder.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dRxLdRxLSkrevet 26/12-09 22:52 
Herold>
Jeg har stadig virkeligt svært ved at sætte det i maskinen. Er det virkeligt bedre end Uncharted 2?

Sælg din kopi billigt til mig, så skal jeg nok afgøre det for dig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/12-09 11:54 
Nu bliver man nysgerrig... Demon's Souls har aldrig tiltalt mig, synes det så kedeligt og grimt ud - og med en sværhedsgrad der tilsyneladende er igennem loftet, ville jeg spille det i 5 minutter...

Men med alle de "awards" lader det jo til, at det er noget man måske bør tjekke ud alligevel... Gamespot har endda givet det deres "Game of the Year" award ... Wow!

Gamespot: Game of the Year 2009
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 27/12-09 12:09 
Omtalen af sværhedsgraden er overdrevet. Der er nok snarere tale om en lettere stejl indlæringskurve. Men ikke værre end at de fleste erfarne gamere bør kunne overskue det. Der er steder, hvor man virkelig får kamp til stregen, men spillets geni er at man aldrig føler sig slået ud, og altid er opsat på at prøve igen, uanset hvor mange gange man fejler.

Jeg troede også spillet så kedeligt og grimt ud på de videoer jeg havde set, men der er steder i spillet der virkelig er flotte og imponerende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/12-09 12:44 
Vildt at demons souls bliver goty, men jeg er faktisk enig. Men det er helt sikkert i spil som kræver man bruger noget tid. Jeg var selv ved at gå død allerede få timer inde i spillet, men det har stadig der specielle følelse hvor man alligevel ikke kan ligge det fra sig.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/12-09 15:23 
Sumez>
Omtalen af sværhedsgraden er overdrevet. Der er nok snarere tale om en lettere stejl indlæringskurve. Men ikke værre end at de fleste erfarne gamere bør kunne overskue det. Der er steder, hvor man virkelig får kamp til stregen, men spillets geni er at man aldrig føler sig slået ud, og altid er opsat på at prøve igen, uanset hvor mange gange man fejler.

Jeg troede også spillet så kedeligt og grimt ud på de videoer jeg havde set, men der er steder i spillet der virkelig er flotte og imponerende.

Okay - det lader til, at jeg hellere må få fat på det... Ved du (eller andre), hvor man kan købe det til en fornuftig pris?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 27/12-09 22:38 
Det er ikke helt billigt nogen steder, men Axelmusic har det til en nogenlunde pris uden toldrisiko.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 28/12-09 12:59, rettet 28/12-09 13:29 
Azzkikr>
Der er virkelig blevet akut mangel på ordenlige eksklusive titler på den maskine.

Det afhænger vist af øjnene der ser. Næste år kommer til at handle om spil som Alan Wake, Halo: Reach, Crackdown 2, Splinter Cell Conviction, Fable III, Ninety-Nine Nights II, Mass Effect 2 og Natal-kameraet + titler til det(nogen af dem også på pc). Det bliver så krydret med multiformattitler som FF13, Bayonetta, Quantum Theory, Dead Rising 2, Bioshock 2 osv. Det er ikke sikkert at titlerne falder i din smag og fred være med det, men flere af dem kommer til at sælge glimrende og - gætter jeg på - få udemærkede anmeldelser.

Samtidigt udkommer der på 360 mindre titler som kun tilfredsstiller et niche publikum som fx Tropico 3, Risen, Divine Divinity II, Cave shooters, Banjo-Kazooie Nuts & Bolts, Last Remnant. Ikke spil der får så meget opmærksomhed, men spil som fylder godt ud.

Kigger man på gamerankings top ti, så har har hver af HD platformene kun tre eksklusive titler på listerne(tæller LBP som en), hvilket siger en hel del. Hvad der siger ligeså meget er, hvordan titlerne har solgt. Og der har de tre 360 titler solgt væsentligt bedre end de tilsvarende til PS3. Det er faktum, også selv om man ikke bryder sig om spil som Gears og Halo. Der er folk - jeg er en af dem - som elsker dem.

Med det sagt så har 2009 være et mere afdæpet år for 360. Left4Dead2, Forza Motorsport 3, Trials HD, Shadow Complex, Halo Wars, GTA: Episodes from Liberty City, Halo:ODST og tidseksklusiver som Tales of Vesperia og Star Ocean er vel de primære titler. Ikke fordi jeg har været så imponeret af PS3ens lineup, som i min optik primært stod på to søjler: Uncharted 2 og Demon's Soul. Indrømmet, jeg så meget gerne, at Demon's Soul blev ported til 360, men Uncharted kan jeg leve uden. Og i alle tilfælde synes jeg der skal mere til, for at betragte 2009 som et stort spilår mht eksklusive titler.

Det har været lidt fattigt på begge formater. 2010 ser meget bedre ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/12-09 13:04 
Det er nu ikke helt galt at sige at 2009 har været et rimelig sløjt eksklusiv-år for X360. Det har været et fremragende spilår, og alligevel har jeg haft svært ved at komme i tanker om én eneste eksklusiv-titel fra i år, der har bragt noget til X360. Undtagelsen er selvfølgelig Live Arcade, der som sædvanlig er lysår foran PSN, og selv med Uncharted 2 og Demon's Souls, halter PS3'en stadig et stykke efter Xboxens forspring fra de tidligere år.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 28/12-09 13:09, rettet 28/12-09 13:17 
Sumez>
Det er nu ikke helt galt at sige at 2009 har været et rimelig sløjt eksklusiv-år for X360.

Jeg er helt enig, hvilket er grunden til, at jeg kalder det afdæmpet. Til gengæld synes jeg 2006-2008 har været fine og 2010 ser også lovende ud.

Sumez>
selv med Uncharted 2 og Demon's Souls, halter PS3'en stadig et stykke efter Xboxens forspring fra de tidligere år.

Og igen er jeg enig, men her har personlig smag selvfølgelig en del at sige. Bedømmer man det på salgstal, vil jeg gætte på - jeg har ikke lige talt efter - at de eksklusive titler til 360 har solgt bedre end de eksklusive titler til PS3. Kunne tænkes, man lige burde gøre det...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/12-09 13:29 
Det kunne også være interessant at filtrere platform exclusives i P:R's lister over topspil fra arkiv og vurder sektionerne. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig