X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DSiWare


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-09 20:30 
Det er generelt ret smalt med troværdige vurderinger af diverse DSiWare-titler rundt omkring på nettet. Derfor kunne det være godt at høre hvad Playrights brugere har af anbefalinger og råd. Tråden kan desuden bruges til annonceringer etc.

Selv har jeg taget en chance og hentet Starship Patrol fra Q Games - mest fordi jeg har stor tillid til udvikleren. Der er tale om et almindeligt ... Se hele indlægget
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/12-09 20:30 
Det er generelt ret smalt med troværdige vurderinger af diverse DSiWare-titler rundt omkring på nettet. Derfor kunne det være godt at høre hvad Playrights brugere har af anbefalinger og råd. Tråden kan desuden bruges til annonceringer etc.

Selv har jeg taget en chance og hentet Starship Patrol fra Q Games - mest fordi jeg har stor tillid til udvikleren. Der er tale om et almindeligt Tower Defense af de bedre - dog uden den samme vidde som f.eks. "Ninja Town" og "Lock's Quest". Det er ganske glimrende udført, med en charmende simpel visuel stil.

Uden at have prøvet alt andet DSiWare, virker det som noget af det bedste platformen har at byde på, udover Mario-lommeregnere og forskelligt farvede notesblokke.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 17/06-10 13:20, rettet 17/06-10 13:31 
Jeg prøvede at finde ud af om "3D Hidden Image" ikke snart blev udgivet i EUR, men stødte istedet på dette spil, som ser ud til at være samme koncept...

EDIT: Det ER åbenbart det samme spil. Bare US titel.

Looksley's Line Up
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 17/06-10 13:22 
Det hér ligner en sjov blanding af Rez og C64 klassikeren Novagen Encounter

X-Scape
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 17/06-10 13:29 
millennium>
Jeg prøvede at finde ud af om "3D Hidden Image" ikke snart blev udgivet i EUR, men stødte istedet på dette spil, som ser ud til at være samme koncept...

Det er 3d hidden image. Locksley's Line-up er US titlen
millenniummillenniumSkrevet 17/06-10 13:35 
EUR `release` date er "11th Jun 2010" så det burde kunne hentes nu. Jeg tror min nysgerrighed overhaler skepticismen... :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 17/06-10 13:40 
Meld endelig tilbage hvordan det fungerer :D
Hvad er prisen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 17/06-10 22:53 
500 point = 5 EURO

Det er ret opfindsomt - et must for alle som interesserer sig for den innovative del af spilmediet.
Meeeen responsen er ikke altid optimal - ikke så glidende som i YouTube demoen. Det kræver at man sidder meget stille med DS'en, og laver rolige bevægelser. Så virker det. Men er man for hurtigt eller er lyset forkert, så kan billedet sidde fast eller opføre sig omvendt. Og så ryger hele 3D illusionen på under et sekund.

Jeg synes dog at det virker fint både i dags- og aftenbelysning.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/06-10 23:11 
millennium>
Det hér ligner en sjov blanding af Rez og C64 klassikeren Novagen Encounter

Jeg læste din post de første 3 gange som "Norwegian Encounter" :D
millenniummillenniumSkrevet 18/06-10 09:00, rettet 18/06-10 09:03 
Ja, de pokkers nordmænd er smadder farlige :-D

NintendoLife har dog været meget gavmilde med karakteren: 9/10


Men - Curse you, i forbandede 800 points spil. Latterlig pris, når man kun kan hente 1000, 2000 eller 3000 point af gangen.

X-Scape anmeldelse
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 18/06-10 09:02 
Det er en efterfølger til et gammel gameboy spil

http://www.youtube.com/watch?v=WCyTGdCyg3w
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 18/06-10 10:59 
Findes der ikke en anmeldelse fra et site, der ikke har "Nintendo" som del af navnet? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 18/06-10 11:49, rettet 18/06-10 11:52 
... ikke endnu. Jeg er også lidt skeptisk med "Nintendo" titlen, men de kan også godt finde ud af, at skælde ud...
:-D

De var ikke vild begejstrede for Looksley's Line Up (6/10)

eller 16 shot!

16 Shot! Shooting Watch
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 07/07-10 20:22 
Interessant... En ambitiøs Castlevania klon som har fået rosende ord...

Soul of Darkness
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/07-10 20:32 
Det ser meget spændende ud. Er det udkommet her i europa?
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 07/07-10 20:37, rettet 07/07-10 20:38 
5th july i US
EU TBA

Til gengæld kun 500 point.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-10 20:37 
Jeg har spillet en Java version af det spil på min mobil telefon. Det er faktisk ganske underholdende.
Ikke nok med at det er super Castlevania agtigt, men de har endda lavet den dér skygge effekt efter hovedpersonen ligesom Alucard har i SOTN og med de krystaller man får for enden af hver bane får man magi og mulighed for at shapeshifte for at komme igennem forhindringer.

Det er dog stadig lineært og man skal ikke forvente et Metroidvania.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/07-10 20:46 
Hvad er det mindste antal point en person som mig kan købe ad gangen? Er det 2000 og hvor meget koster de i danske kr?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 07/07-10 20:59, rettet 07/07-10 21:02 
1000points er det mindste antal. Det koster 10€ for hver 1000point og der er ikke mængderabat hvis man køber mange af gangen. Det er hvis man køber online; jeg ved intet om prepaid cards.

Her er den valutaomregner jeg plejer at bruge
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 08/07-10 09:16 
Jeg plejer at bruge denne... ;)

XE
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/07-10 09:43 
Der er jo ingen af dem der omregner fra DSi-points :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 08/07-10 09:58 
Hmmm.... 1000 point for 10 EURO ....hmmm, bum bum bum... nej jeg giver op...

X-D
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/07-10 10:02 
Jeg hentyder bare til det morsomme i at Konsolkongen spurgte hvad pointsne kostede i danske, og i så linker til sider der konverterer fra alt andet end dsi points.

Men sikkert kun mig der kan se det sjove i det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/07-10 10:04 
Nej, jeg undrede mig også... kosteskaft!
millenniummillenniumSkrevet 07/08-10 21:08 
Soul of Darkness > Efter to levels er jeg ikke i tvivl om at denne Castlevania-klon er et super røverkøb. For kun 500 point får et solidt platformspil - som der i forvejen ikke er så mange af på DS.

Link...
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/07-11 15:57 
Det klassiske strategi spil Jagged Alliance er ude på DSiWare shoppen til kr. 37,50. Absolut værd at købe til den pris.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/07-11 20:25 
Tak for tippet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 30/08-11 23:24 
How! Ser da måske slet ikke så tosset ud endda...

http://www.destructoid.com/aliens-infestation-is-metroid-with-xenomorphs-oh-god--210197.phtml
Ting om dét og pis.
millenniummillenniumSkrevet 31/08-11 08:42 
Aliens Infestation gameplay video

Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 31/08-11 08:59, rettet 31/08-11 09:01 
Infestation er da ikke DsiWare? Det er en retail udgivelse :)

Jeg har nævnt det flere gange herinde, i mindst tre forskellige tråde, men får smukke ting at vide som at jeg skal stikke det op i røven, og at FPS-spillet er det eneste rigtige Aliens-spil for en Alien-fan.

http://playright.dk/forumemne.php?id=33302]Tråd om WayForward-spil som I vist har overset :)[/LINK]" target="">Tråd om WayForward-spil som I vist har overset :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-11 11:17 
Jeg synes Konsolkongen virker rimelig positiv i den tråd.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/08-11 11:42 
Det er Echelon også - han holder det bare for sige selv :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 31/08-11 11:44, rettet 31/08-11 11:44 
Det var heller ikke den jeg hentydede til :P
Iøvrigt tæller Konsolkongen ikke, da han altid er positiv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 28/09-11 20:20 
I dag kom The Legend Of Zelda: Four Swords Anniversary Edition på DSiWare - spillet er gratis indtil februar 2012 :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-11 21:08 
Sejt. Det virker faktisk ganske okay. Musikken er lidt træls dog :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/09-11 21:41 
Kan man ikke hente DSiWare spil med en 3DS?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 28/09-11 21:42 
Jo, det kan man selvfølgelig!
SumezSumezSkrevet 04/10-11 08:49 
Så kommer det næste gode spørgsmål - hvordan?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 08/10-11 10:29 
Kan man ikke spille multiplay mellem en US DSi og en EU 3DS? Vi kan ikke få det til at fungere - uanset hvilken maskine der er host, så kan den anden maskine ikke findet spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 08/10-11 16:53 
Er det Four Swords-spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 08/10-11 19:50 
Jeps.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Alf81Alf81Skrevet 08/10-11 20:03 
Tror, ret sikkert, at det har noget at gøre med regionerne. Vi spiller i hvert fald 3DS/DSIXL uden problemer, hos os.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 08/10-11 21:00 
Æv, ville ellers gerne prøve det med nogle andre. Man kan ikke dele det med downloadplay, vel?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 09/10-11 00:04, rettet 09/10-11 00:04 
Desværre ikke nej - de gamle DS'er må ikke være med. Irriterende at have 4 forskellige DS'er og så alligevel stå uden mulighed for at spille multiplay i Four Swords :-(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
3of193of19Skrevet 09/10-11 06:30 
Ja hele det her regions bavl Nintendo har lavet med 3DS er en skandale. Man kan ikke engang sende demoer fra en US 3DS til en EU maskine.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-21 20:33 
Nintendo delister uden varsel over 250 titler på den amerikanske eshop.

https://www.youtube.com/watch?v=9T-Eh2M9_kQ

Der er snak om at det kan være en fejl, men de gjorde det samme med Wii dog med varsling, så jeg tror det er med fuldt overlæg. Endnu en god grund til aldrig at købe noget digitalt, mon ikke 3DS og Wii U står for skud næste gang?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/01-21 09:38, rettet 06/01-21 09:39 
Problemet er jo så at mange af titlerne aldrig er udkommet som andet end download, så hvis man ville spille dem var det den eneste vej :(

Fremtiden lugter!
j/k
DunwichDunwichSkrevet 06/01-21 10:38 
Internettet har opdaget, at Nintendo fjerner en masse middelmådige spil, og et eller to gode, fra eShoppen, som folk ikke gider købe mere, og nu er alle spillene pludseligt ekstremt vigtige og fremragende. Hvis man allerede HAR købt de spil, så forsvinder de ikke; Det er måske vigtigt lige at få med.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-21 11:07 
Hvis det fungerer som med Wii så kan spillene ikke længere hentes igen når de først er fjernet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/01-21 11:17, rettet 06/01-21 11:25 
Forskellen er måske at Wii serverne slet ikke er tilgængelige længere, hvilket nok ikke er tilfældet her? .. Endnu.

Dunwich>
Det er måske vigtigt lige at få med.

Der er vist ikke nogen, der tror de forsvinder fra maskinen - ihvertfald ikke herinde.
Holdningen om at det er ligegyldigt fordi "middelmådighed" er enormt arrogant. Hvis ens DS af den ene eller anden årsag ikke længere fungerer og de købte spil ikke længere er tilgængelige, er det et problem, men det er selvfølgelig ikke et *nyt* problem.
j/k
SumezSumezSkrevet 06/01-21 13:01 
Jeg troede DSiWare gik ned for flere år siden.
Alle de titler (eller begge?) jeg har haft interesse i, har i hvert fald været delistet længe.

Det er vel ikke nogen overraskelse at de lukker shoppen på en to generationer gammel platform. Men det ville selvfølgelig have været pænere lige at give en advarsel. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig