X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ødelagt Wii og VC spil?


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 21/12-09 20:25 
det er bare for at vide hvad man kan gøre, hvis jeg køber spil via vc, og min wii dør hvordan får jeg spillene igen, ved køb af en ny wii, der er jo ikke en profil som de købte titler tilknytter sig til
Mortal Kombat the mother of all fighting games
KTCKTCSkrevet 22/12-09 09:11 
Du kan vist sende den ind til Nintendo og få overført licenserne. Det mener jeg bestemt jeg har hørt i forbindelse med garantisager.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 19/08-11 15:55, rettet 19/08-11 15:56 
Hvad hvis den er funktionel?

Kan det virkelig passe at der ikke er nogen form for data-transfer?

Jeg har fået en sort Wii, som jeg gerne vil skifte min hvide ud med. Men jeg vil jo gerne beholde mine DL-spil. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen former for transfer-funktion, og uden online-profil kan jeg ikke hente dem igen.

Det samme gælder save-games. Eksempelvis Mario Karts save-games kan ikke kopieres til et SD-kort. Har Nintendo virkelig været så smarte, at lave nye lækre modeller, uden at give os eksisterende Wii-ejere muligheden for at beholde vores data?

Hvad gør jeg?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-11 16:43 
Intet andet at gøre end at finde skruetrækkeren frem og bytte rundt på maskinernes cases, hvis det bare er fordi du gerne vil have den sorte farve.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-11 17:01 
Eller købe en spraydåse sort maling i Silvan :D
CoreCoreSkrevet 19/08-11 17:13 
Konsolkongen>
Intet andet at gøre end at finde skruetrækkeren frem og bytte rundt på maskinernes cases, hvis det bare er fordi du gerne vil have den sorte farve.

Har du prøvet det? Er det nemt at gå til?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 19/08-11 17:20, rettet 19/08-11 17:23 
De skal sendes ind til Nintendo, så overfører de indholdet.. Det er torske dumt lavet.

Edit: Det havde KTC allerede svaret inden du stillede spørgsmålet ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 19/08-11 17:24 
Det har jeg netop læst, at de afviser, hvis ikke der er tale om en defekt konsol.

Og selv hvis de ikke gjorde, er det nok billigere at købe DL spillene igen, end det er at betale for portoen :S
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HulleHulleSkrevet 19/08-11 18:16 
Det kan man ikke byde sine kunder i denne digitale tidsalder. Skøre rigide Nintendo.
Håber godt nok at WiiU retter op på tingene.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-11 18:24 
Core>
Har du prøvet det? Er det nemt at gå til?

Det er lidt bøvlet og du skal have en tri-wing skruetrækker:
http://www.youtube.com/watch?v=HhEgNpjYKoo
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 19/08-11 19:10 
Det gider jeg ikke :S

Jeg har i mellemtiden også erfaret, at det er alle "online"-spil der ikke kan flyttes, af frygt for snyd på nettet. Så mine savegames i Mariokart ryger også nu :S

Hvorfor overhovedet prøve at lave en onlinedel, når man tydeligvis er håbløst bagud, og slet ikke har styr på fanden man laver.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 08/07-12 11:56 
Jeg spottede igår, at der på 3DS'eren med den nyeste firmware installeret, kan overføres indhold ved konsolskifte. Nogen der ved om Nintendo har spændt skruen så hårdt, at de også har fået styr på dette på Wii'en?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ProzelProzelSkrevet 08/07-12 14:20 
Man burde kunne tage en komplet back up, hvis man soft modder den, uden at være 100 % sikker.
JmogJmogSkrevet 08/07-12 19:56 
Hulle>
Det kan man ikke byde sine kunder i denne digitale tidsalder. Skøre rigide Nintendo.
Håber godt nok at WiiU retter op på tingene.

De har annonceret at de med Wii U indfører brugerkonti, der også vil kunne bruges på 3DS. Satme på tide. Med konti, burde der ikke være nogen undskyldning for ikke at låse spil til konti fremfor til konsollerne.
BeanoBeanoSkrevet 08/07-12 21:58 
Wii U vil stadig anvende Friend koder...

http://kotaku.com/5917363/better-friend-codes-achievements-and-more-nintendo-answers-our-burning-wii-u-questions
JmogJmogSkrevet 09/07-12 01:05 
De vil åbenbart bruge begge dele. Friend codes til venneliste og konto til køb.

Det er selvfølgelig helt gakgak. Hvorfor ikke bruge kontoen til det hele.
BeanoBeanoSkrevet 09/07-12 07:54 
Ja det er da for åndssvagt...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig