X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption


Svar
RaGeRaGeSkrevet 18/12-09 09:34 
http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/59978

Jeg er ret meget oppe at køre nu :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Svar
HeroldHeroldSkrevet 28/12-10 16:23 
Jeg er enig med Sumez og Kalicola. At vende tilbage til spillets intromissioner var for mig et langtrukkent øjeblik, men i det store hele fungerede det - det var bare ikke sjovt.

Beano>
*** SPOILER ***

Jeg opfattede det som en epilog efter opgøret til slut. At sønnen ikke stormer ud efter hævn er forståeligt nok da det er flere år efter faderens død og spillet vil have man lige forstå dette ved at lade een gennemspille et par dagligdags missioner - livet er gået videre osv. Syntes det fungerede udemærket.


***MERE SPOILER***

Nu er det lidt siden jeg har spillet det, men sker de dagligdagsting ikke FØR John Sr. dør? Jeg ved godt at sønnen først tager ud senere, men så vidt jeg husker, så er der ikke noget spilbart mellem Johns død og så når sønnen sadler op.

*** SPOILER SLUT***
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 28/12-10 16:35 
Også længe siden jeg spillede det igennem (½ år), så det kan være du har ret ;)
WehnerWehnerSkrevet 28/12-10 16:36 
Det har han :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/12-10 16:40, rettet 28/12-10 16:42 
Ja, så kan jeg egentligt godt forstå kritikken da det ikke er en epilog - mere en pause inden det endeligt opgør ;)

(må hellere få den dåbsattest fornyet - det har bare at virke!)
Bede-xBede-xSkrevet 14/02-11 09:01 
Det er totalt unfair over for spillet, men jeg har allerede efter få timers spil lyst til at sætte det på hylden. Kommer der nogen opgaver, som ikke bare føles som typiske sandkassespils missioner (inklusive genrefejl) i westernskin?

Misforstå mig nu ikke, jeg kan godt se, at RDR har fremragende stemning, men det ændrer ikke på, at jeg sidder med følelesen af at have spillet det før. Mange gange.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/02-11 09:18 
Bare lad være med at fokusere på hovedopgaverne :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/02-11 09:18 
Selvom du gik til det med et helt åbent sind...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 14/02-11 09:41 
Jeg syntes ikke at spillet bliver bedre. Personligt kunne jeg bedst lide første halvdel af spillet.
For The Love Of The Game
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/02-11 12:27 
Bede-x>
Kommer der nogen opgaver, som ikke bare føles som typiske sandkassespils missioner (inklusive genrefejl) i westernskin?

Nej.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 12:45, rettet 14/02-11 13:15 
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/02-11 12:48 
Du kan jo også bare fløjte efter hesten?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 12:56 
Den funktion har jeg faktisk aldrig brugt, det kunne nok være en ide.

Men det var nu også kun et mindre irritations moment.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/02-11 12:59 
Det er heller ikke altid en kæmpe hjælp.
Ofte løber hesten bare forbi dig, og så skal man alligevel jagte den rundt.
Jeg ved ikke hvor mange "lasso forbryderen og smid ham på hesten" missioner jeg har fumlet, fordi hesten ALDRIG gider stå stille.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 14/02-11 12:59, rettet 14/02-11 13:01 
Azzkikr>
Men det er klart at selve western tema'et sætter nogle begrænsninger for hvad de kan lave af missioner, de kan jo ikke komme med helikoptere osv som i GTA.

Jeg vil da mene at GTA lider af præcis samme problem.
Jeg synes dog at RDR har lidt mere fokus på "third person shooter"-delen, hvilket gør det muligt at lave lidt mere variation, omend det stadig er begrænset.
Spillet har et par racingmissioner og et par missioner der går ud på at hyrde kvæg eller indfange heste o.lign. Disse udgør det vel for helikoptermissionerne i GTA-spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 14/02-11 13:06, rettet 14/02-11 13:06 
Azzkikr>
Hvad jeg næsten ikke kan leve med er dog den uanede mængde transport tid man hele tiden skal igennem for at komme hen til diverse personer for at få historien til at skride frem, og modsat fx GTA er der næsten altid kun 1 max 2 personer man kan gå hen til og de er altid totalt modsat ende af hinanden. I nogle byer som fx Chuparosa er der ikke engang nogen stagecoach taxi.

Hvis du sætter et waypoint, kan du fast travel fra hvilket som helst sted på kortet til et sted i nærheden af dit waypoint, så jeg forstår ikke helt hvad du vil med en stagecoach?
Jeg synes faktisk at det at det er muligt at rejse øjeblikkeligt fra et sted på kortet til et andet nårsomhelst man vil fjerner ret meget af indlevelsen og stemningen i spillet, så jeg tog selv tid til at ride de fleste af distancerne "manuelt". Men dette var jo 100% frivilligt, så jeg forstår ikke at du kan bruge det som et kritikpunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 13:14, rettet 14/02-11 13:16 
Sumez>
Jeg vil da mene at GTA lider af præcis samme problem.
Jeg synes dog at RDR har lidt mere fokus på "third person shooter"-delen, hvilket gør det muligt at lave lidt mere variation, omend det stadig er begrænset.

Jeg vil nu mene at det øgede fokus på 3rd person shooter delen i missionerne forringer variationen. Skydning på hesteryg er en alt for stor del af missioner, omend man flygter, kører en vogn eller eskorterer tog eller noget helt 4. Det er i bund og grund nøjagtigt det samme det går ud på, ridning og red eye. GTA har trods alt en illusion af variation, det synes jeg ikke man har i RDR.

Men som sagt er det naturligvis en bærende del af western tema'et og det kan ikke rigtigt være så meget anderledes og med det sætter tema'et visse begrænsninger.
SumezSumezSkrevet 14/02-11 13:23, rettet 14/02-11 13:28 
Hvad er variationen i GTA, som du savner i RDR?
Nu er det kun 4'eren jeg har haft tålmodighed til at spille helt igennem, må jeg indrømme, men over al den tid oplevede jeg i hvert fald ikke andet end forskellige sammen sætninger af 1: "kør fra pkt. a til pkt. 2 indenfor den givne tidsgrænse" og 2: "skyd på alting".
Det eneste jeg umiddelbart kan tænke på er at missionerne ofte krydres med "undslip fra politiet", og man kunne sagtens tilføje et lignende element til RDR (som godt også indeholder det koncept, men bruger det meget sparsomt), bare helst mindre frustrerende. :)

Jeg mener ikke variationen eller manglen på samme hører sammen med det valgte tema. Det er muligt at skabe mange flere originale gameplaykoncepter end Rockstar gør, både i moderne storbyer og i det vilde vesten. Men det er jo et spørgsmål at hvad udviklernes designfilosofi indebærer. En modsætning til GTA- og RDR-spillene er jo f.eks. MGS-spillene, der på imponerende vis formår at flette vidt forskellige objektiver og måder at spille på ind i den samme gameplay-engine. Blot at kalde dem for "sneak'em ups" er i hvert fald en meget forsimplet tolkning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 14:04, rettet 14/02-11 14:08 
I GTA har man større frihed til at vælge hvordan man kommer fra A til B, hvorimod i RDR er mange missioner lineære og man følger en sti sammen med en eller anden. At køre rundt i en by hvor der er folk , biler og mange flere forhindringer er nu også en væsentligt anderledes oplevelse end en ørken. I GTA foregår mange af missionerne også direkte i byen, hvorimod i RDR er det som regel rid ud på en afsides location -> skyd løs -> flygt og skyd noget mere. Jeg synes det giver noget andet i GTA hvor 'by livet' er mere integreret og i vejen for missionerne til tider.

Men koger man det helt ned er variationen er næsten den samme i de 2 spil, men i GTA er illusionen bare større. Et eller andet sted giver det jo det samme om man fiser rundt på en hest hele tiden eller man variere mellem diverse biler, busser, helikopter, motorcykler osv, det er en illusion af variation, men den er der trods alt. Der er flere missionstyper i GTA, omend de alle deler de samme gameplay elementer og egenligt ikke videre varierede.

Men nu var sammenligningen med GTA nu ikke fordi at jeg mener GTA er meget bedre, (jeg har flere gange været efter GTA for at være ensformigt og mangle variation også) det var mere for at give udtryk for at jeg mener at RDR har en stor mangel variation helt generelt.

Men det er generelt mange af de samme kritik punkter jeg har med alle andre sandkasse spil, jeg burde nok droppe dem helt :). Mangel på variation og masser af ligegyldigt tidsspild som helt bevist er lavet sådan for at få folk til at udforske 'sandkassen'.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/02-11 16:52 
Azzkikr rammer hovedet på sømmet her:
Hvor GTA har en "levende" by som man kan køre rundt i og opleve med fantastiske soundtracks, så har RDR en tøm ørken.

Ok så skifter vejret og døgnrytmen på en rigtig fed måde, men det er trods alt en meget subtil ting i din spiloplevelse.


Og så er det jo virkelig trist, at sandkassespil efterhånden er lig med smal eller ingen variation - hele ideen skulle jo være præcist det modsatte.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/02-11 17:47, rettet 14/02-11 17:48 
Andre vil så mene, at RDR har stemning og GTA ikke har andet at byde på end rimelige soundtracks...

Og jo sandkassespil er som regel kedelige.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 14/02-11 18:32 
Heh jeg synes netop at RDR's områder er meget mere spændende, og hvor GTA giver en FREMRAGENDE illusion af en levende by, er den i praksis fuldstændig tom. Det kan godt være at en stor del af RDR's område er en gold ørken, men jeg synes områderne er meget mere spændende end den ene boligblok efter den anden, og de små byer skiller sig langt mere ud, når man skal ride et godt stykke vej imellem dem.
Primært synes jeg det, der holder liv i RDR er alle de ting der sker undervejs, som man kan reagere på. Dampen går selvfølgelig lidt af det når de begynder at gentage mig selv (omend jeg var helt hende i slutningen af spillet før jeg overhovedet fik en eskort-mission), men faren for hele tiden at blive angrebet af vilde dyr og andre banditter på sin vej holder liv i spillet. I GTA kører man bare rundt i en bil uden noget at foretage sig på vejen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 14/02-11 20:19 
What sumez said...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 20:37 
Byerne i RDR er fine nok, men det er slet ikke dem jeg snakker om. Det er de områder hvor missionerne foregår.

Et utal af missioner er ikke andet end at ride igennem et langt stykke ørken, enten på hest eller vogn (eller på et tog eller noget andet der i bund og grund er det samme), og så skyde banditter samtidigt. Her jeg synes jeg at GTA virker markant bedre med missionerne i byen hvor omgivelserne rent faktisk har en effekt på selve gameplayet, hvilket ørkenen i RDR på ingen måde har, det gælder for det meste bare om at holde sig til en sti eller sted og så pløkke løs indtil missionen er slut.

Og med hensyn til at blive angrebet af vilde dyr og banditter, hvor tit sker det så lige og hvor meget udfordring er der i at bruge red eye og skyde 3 gange. Det er ikke en 'fare' jeg bliver mere fokuseret af i hvert fald :P
KeenKeenSkrevet 14/02-11 20:50, rettet 14/02-11 20:53 
Azzkikr>
...Og med hensyn til at blive angrebet af vilde dyr og banditter, hvor tit sker det så lige og hvor meget udfordring er der i at bruge red eye og skyde 3 gange. Det er ikke en 'fare' jeg bliver mere fokuseret af i hvert fald :P

du er tydeligvis ikke blevet angrebet af 2-3 vildkatte eller bjørne på samme tid så :P
men jeg giver dig ret i at vilde dyr og banditter ikke normalt er der sindsyge udfordring, men det vil jeg da hellere have end i gta hvor du kun (hvis du er heldig) møder en der vil stjæle din bil en gang imellem...

edit:

skal lige siges at jeg ikke har gennemført gta4(gik død kort efter jeg kom til 3. ø)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 21:01, rettet 14/02-11 21:02 
Nu er der jo også hele politi konceptet i GTA. Undgå at køre ting/folk ned, køre for stærkt tæt ved politiet osv. Det er vel der udfordringen ligger imellem missionerne og det vil jeg påstå er mere udfordring end de dyr og banditter udgør i RDR.

Hvor blev jeg dog sur mange gange i GTA pga jeg ville rushe til en mission og så komme til at lave noget ulovligt og blive eftersøgt på vejen og så skulle bruge 5 minutter på at ryste dem af og kører hen til missionen igen (og så sker det samme en gang til tit). Jeg får det helt dårligt af at tænke på det.
KeenKeenSkrevet 14/02-11 21:07 
nu er det jo ikke direkte svært at køre fra en eller to stjerners wanted level :P
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/02-11 21:37, rettet 14/02-11 21:38 
Nej, men det er et tidskrævende irritations moment som man helst vil undgå.
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-11 21:06 
Kristensen>
Bede-x>
Kommer der nogen opgaver, som ikke bare føles som typiske sandkassespils missioner (inklusive genrefejl) i westernskin?

Nej.

Tak. Det var det eneste jeg skulle vide. Så tror jeg det ryger på hylden for nu.

Wehner>
Selvom du gik til det med et helt åbent sind...

Ovenpå vores samtaler på Live ville alt andet end glødende anbefalinger af spillet fra min side, jo lede til ovenstående kommentar.

Jeg gjorde mit bedste. Jeg forsøgte. Det gjorde jeg virkelig. Jeg kan jo ikke gøre for, at spillet ikke er bedre ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-11 07:21 
Har nogen spillet RDR over system link? Enhver info om dette modtages med kyshaand...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 14/09-11 11:00, rettet 14/09-11 11:00 
Grunden til at jeg endnu ikke har købt RDR (havde lånt spillet af en ven) er at jeg gerne ville have Undead Nightmare og ikke ønskede at købe dette seperat.

Nu kommer GOTY-udgaven så endelig, omkring et års tid senere end jeg havde regnet med, sammenlignet med hvor hurtigt den slags ellers normalt går for mainstream-spilindustrien:
http://www.1up.com/news/red-dead-redemption-bundled-goty-edition

Håber Undead Nightmare ligger på discen, og ikke bare er en DLC kode...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/09-11 11:07 
Syntes Nightmare udvidelsen var en skuffende omgang og slet ikke nåede spillets højder :!
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/09-11 11:14 
Men hvis det nu var det manden ventede på for at spare 100kr er det så ikke synd at du sådan forsøger at tage glæden fra ham :p

En GOTY udgave af RDR må nok betegnes at være noget af det mere ligegyldige der udkommer i løbet af det næste stykke tid.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KTCKTCSkrevet 14/09-11 11:19, rettet 14/09-11 11:27 
Måske for dig...

Jeg ser også frem til GOTY RDR, netop fordi jeg ikke gider at fylde min harddisk med DLC, og foretrækker at have det hele på skiver, da man så kan bruge indholdet på andre maskiner også. Jeg har et lille håb om at de kan have det hele på én enkelt skive, da Undead Nightmare umiddelbart bruger de samme områder, bare med en anden lyssætning. Desuden skulle der også være noget nyt indhold, som ikke tidligere har været tilgængeligt på Xbox 360.

Hvis de har valgt at lave en "Gears of War 2" på spillet (bare smider den gamle skive i æsken sammen med en DLC kode), bliver jeg dog straks enig i at det er en ligegyldig udgivelse.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 14/09-11 11:21, rettet 14/09-11 11:23 
Kristensen>
Men hvis det nu var det manden ventede på for at spare 100kr er det så ikke synd at du sådan forsøger at tage glæden fra ham :p

Jeg forsøger ikke at tage glæden fra nogen. Jeg håber bare det er ventetiden værd for ham.
SumezSumezSkrevet 14/09-11 11:25, rettet 14/09-11 11:27 
Kristensen>
Men hvis det nu var det manden ventede på for at spare 100kr er det så ikke synd at du sådan forsøger at tage glæden fra ham :p

En GOTY udgave af RDR må nok betegnes at være noget af det mere ligegyldige der udkommer i løbet af det næste stykke tid.

Jeg kunne rigtig godt lide grundspillet, og ville ærgre mig over ikke at have den "fulde udgave" pga. den smarte moderne tendens med at udgive halvdelen af et spil over et år efter den oprindelige udgivelse.

Jeg har hørt meget delte meninger om Undead Nightmare, og mange folk synes det er fantastisk, men viser sig at skuffe i forhold til min smag, er det da kun en fordel hvis jeg har fået det "gratis" med i pakken, i stedet for at have købt det ved siden af, som en selvstændig udgivelse til 200kr? :)


Beano>
Jeg forsøger ikke at tage glæden fra nogen. Jeg håber bare det er ventetiden værd for ham.

Ventetid schmentetid. Det er jo i princippet kun Undead Nightmare jeg har "ventet på", da jeg har spillet hele grundspillet igennem for længe siden. :) Jeg har i grunden ikke nogen vild grund til overhovedet at købe spillet (har faktisk stadig det lånte eksemplar liggende derhjemme), men vil gerne eje det, da jeg rigtig godt kan lide det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/09-11 11:31 
Sumez>
Jeg kunne rigtig godt lide grundspillet, og ville ærgre mig over ikke at have den "fulde udgave" pga. den smarte moderne tendens med at udgive halvdelen af et spil over et år efter den oprindelige udgivelse.

Jeg syntes ikke at RDR var et halv spil ved udgivelse - langt fra. Har heller ikke en fornemmelse af de holdt indhold tilbage for Nightmare - tværtimod en rigtigt udvidelse :)
SumezSumezSkrevet 14/09-11 11:43 
Det er stadig en del af spillet jeg ikke ville få med ved at købe grundudgaven. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/09-11 11:45 
Det er så en anden snak :)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/09-11 12:45, rettet 14/09-11 12:46 
KTC>
Måske for dig...

Jamen Kindhyt dog...
Det er måske fordi jeg betragter Undead Nightmare som alle andre add ons. De er som regel ligegyldige eller skadende for den oprindelige spiloplevelse. Derfor har jeg det godt med, at det er holdt som særskilte udgivelser.
Og jo sådan er det givetvis kun for mig, men for pokker hvor det virker :p

Noget andet er så, at hvis jeg virkelig ville spille noget ville alle de overvejelser både du og Sumez har gjort jer være sekundære. Pris og plads forstår jeg stadig ikke som argumenter for at ikke gøre noget i denne sammenhæng.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KTCKTCSkrevet 14/09-11 16:56 
Jeg har gennemført spillet, da jeg lånte det af en kammerat, men vil gerne eje det selv og støtte udviklerne.
Undead Nightmare har jeg også lånt, men er ikke gået igennem det endnu. Jeg kan dog godt lide det, og føler ikke at det ødelægger noget i forhold til hovedspillet. Skulle jeg vælge, ville jeg dog klart vælge hovedspillet.

Jeg har flere Xbox 360 maskiner, og det er derfor et problem når det kommer til DLC, for det kan jeg jo ikke sådan lige dele mellem maskinerne, uden at skulle skifte rundt i harddiskene, og så er der ikke så meget idé i at have flere maskiner. Og jeg nægter at købe det samme indhold til flere maskiner.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 15/02-12 09:42, rettet 15/02-12 09:45 
Jeg havde spillet liggende i skuffen i længere tid, men kom aldrig i gang med det (fordi jeg vidste, at når man først er i gang med en Rockstar sandkasse, bliver alle andre spil skubbet til side)

Nu har jeg efterhånden lagt 20 timer i det, og klaret lige under 30%. (Er det historien, eller inkl. alle sekundære missioner). Hvornår kan man forvente det er gennemført?

Det er tydeligvis mere regelbundet, og jeg ved ikke helt hvilke konsekvenser det har, hvis jeg er mere bad guy. Nu har jeg jo brugt en masse tid på at opbygge en god morale, men er fristet til at være mere lovløs. Skaber det to meget forskellige oplevelser, om man vælger "Sith" eller "Jedi" vejen? Nogen som har prøvet det?

Jeg synes ikke altid missionerne er så gode. Bedste missioner er skyde-sekvenser hvor man kan bruge miljøet, men det bliver aldrig lige så velfungerende som f.eks. Uncharteds skyde-arenaer. RDR er mere straight forward og mindre eksplorativt.

Det som nok driver urværket bedst, er hele karrierefølelsen og udviklingen af sin Cowboy.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 15/02-12 10:34 
30 % er for alt, der kan klares i spillet.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 15/02-12 10:38 
Så efter jeg har samlet mit arsenal og angrebet fortet (og vundet) så er historien slut?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/02-12 11:19, rettet 15/02-12 11:20 
Historien er først slut når du ser end-credits.
millenniummillenniumSkrevet 15/02-12 11:35 
Nåååhhh... Jeg plejer ellers altid, at rejse mig før. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 15/02-12 11:58 
Slutningen trækkes rimelig langt, spil bare videre og undgå spoilers. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/02-12 12:42 
Ja man er ikke igennem før hunden skydes af Mr Biggus-Johnson - så spil bare videre :)
millenniummillenniumSkrevet 25/02-12 21:24 
Pull the other one... Jeg har kæmpet løs Mexico, efter fortet blev stormet. Det er næsten som om spillet først starter nu. :)
The medium is the message.
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig