X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption


Svar
RaGeRaGeSkrevet 18/12-09 09:34 
http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/59978

Jeg er ret meget oppe at køre nu :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/05-10 15:39, rettet 30/05-10 15:40 
Jeg vil heller ikke kalde det direkte dårligt men er set bedre og jeg er blevet dræbt et par gange pga. det ikke lige fungerede optimalt.

EDIT: Sikker på knappen på din controller fungerer?
RitesRitesSkrevet 30/05-10 16:13 
neros>
Jeg skal trykke 2-3 gange på coverknappen før spillet opfanger det :-(

Det problem har jeg ikke haft, må være controlleren.
» a winner is you «
JmogJmogSkrevet 30/05-10 16:26 
Cover fungerede helt fint for mig. Jeg havde aldrig nogen problemer.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/05-10 18:24 
Jeg sad lige og læste bag på min Ltd. version, der står er der er en masse ingame features ?

Hvordan aktivere man dem ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
BeanoBeanoSkrevet 30/05-10 19:07 
Der medfølger en unlock kode som du bare bruger.
KilroyKilroySkrevet 30/05-10 19:17 
Wow, jeg er lige blevet fuldstændigt rundsmadret af befolkningen i Thieves' Landing.
Jeg havde lige fanget en butikstyv og slentrede hen til mit lille kummerlige værelse, da samtlige folk fra saloonen kom væltende ud og skød mig. Fuldstændigt uden varsel eller noget :/
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 30/05-10 19:19 
Beano>
Jeg vil heller ikke kalde det direkte dårligt men er set bedre og jeg er blevet dræbt et par gange pga. det ikke lige fungerede optimalt.

EDIT: Sikker på knappen på din controller fungerer?

Det kunne godt lyde sådan måske så :-/
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 30/05-10 20:40, rettet 30/05-10 22:26 
Er der nogen som har fået det til at virke online idag på 360?

Edit: Det har virket en smule her til aften...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/05-10 08:38 
neros>
Det kunne godt lyde sådan måske så :-/

Men nemt at teste hvis du har en controller mere :)

Styringen i RDR generent temmelig laggy, specielt når tingene er hektisk, så det kan også bare være langsom reaktion.
RitesRitesSkrevet 31/05-10 16:43 
Jeg har ikke oplevet lag, bortset fra en bug hvor man har en hogtied person på hesten og hesten så dør.

Kilroy>
Wow, jeg er lige blevet fuldstændigt rundsmadret af befolkningen i Thieves' Landing.
Jeg havde lige fanget en butikstyv og slentrede hen til mit lille kummerlige værelse, da samtlige folk fra saloonen kom væltende ud og skød mig. Fuldstændigt uden varsel eller noget :/

Thieves Landing er fyldt med lovløse. De bliver sure hvis du gør gode ting og/eller har høj Honor.
Samtidig mister du Honor, hvis du skyder tilbage og dræber dem :p
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 04/06-10 12:51 
Den gratis "Outlaws to the End" pakke med co-op missioner, kommer d. 22/23 juni på 360/PS3

Detaljer her
T.L.OT.L.OSkrevet 04/06-10 16:52 
Kom endelig igennem spillet igår. Udover bug/glitches og mission gentagelser, var det en rigtig sjov oplevelse. Endte med at gennemføre omkring 80% måske vender jeg tilbage og ordner de sidste ting..

Var ret ivrig med at kommer igang med multiplayer, endte så med at sidde og spille Freeroam til kl syv imorges, det kan være virkeligt sjovt at gå helt amok med en posse og se hvor stor en Bounty man kan opnå. Jeg kan virkelig godt li MP delen, der er så meget at give sig til, fandt bare hurtig ud af det er vigtig at få levelet op i en fart ellers bliver man slagtet..
BeanoBeanoSkrevet 06/07-10 08:42 


"The Great Hogtie Massacre Of 1911"
GreaseballGreaseballSkrevet 06/07-10 09:08 
Kom også igennem spillet igår nat. Var nogen rigtige timer jeg har brugt på det. Lidt trist måde at slutte spillet på.
BeanoBeanoSkrevet 06/07-10 09:45 
Rigtige timer? ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/07-10 09:52 
Lidt sjove Red Dead Redemption statistikker fra R*

How many hats were shot off during duels?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 06/07-10 12:00 
Hold da op det spil må have solgt godt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/07-10 22:55 
Nogen der kan svare på om spillet er rigtigt færdig når man kommer hjem til farmen, synes ikke det er sjovt at skulle genne køer, så hvis det er alt der er tilbage gider jeg ikke spille det mere, andet end online naturligvis :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 06/07-10 23:10 
Der kommer en afslutning eller to mere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 07/07-10 09:49 
Beano>
Rigtige timer? ;)

Der mangler lige et "par gode" i den sætning XD

Jo, der sker lidt efter man kommer tilbage til farmen, og man skal lige finde en sidste "strangers Task" før credits ruller over skærmen.
BeanoBeanoSkrevet 09/07-10 07:27, rettet 09/07-10 07:28 
Mere DLC annonceret...

Legends and Killers -- August 2010 (800 MS Points / $9.99)
•Nine new multiplayer map locations
•Eight new multiplayer characters, including some from Red Dead Revolver
•New projectile weapon, The Tomahawk, with corresponding multiplayer and single-player challenges
•New Achievements and Trophies

Liars and Cheats -- Launch date TBD (800 MS Points / $9.99)
•Attack and Defend multiplayer competitive mode and challenges
•New multiplayer horse races, with mounted combat
•Play as "the heroes and villains" of Red Dead Redemption, as well as eight new multiplayer characters
•Multiplayer versions of Liar's Dice and Poker from the single-player game
•New weapon, The Explosive Rifle, with corresponding multiplayer and single-player challenges
•New Achievements and Trophies

Free Roam -- Launch date TBD (Price TBD)
•Additional Free Roam challenges
•New action areas and defensive placements
•Posse scoring and leaderboards
•New anti-griefing measures in Free Roam

Undead Nightmare -- Launch date TBD (800 MS Points / $9.99)
•New single-player adventure, challenges and quests
•Eight new multiplayer zombie characters
•Additional animals to hunt
•New dynamic events "and more"

Kilde
SumezSumezSkrevet 09/07-10 08:03 
Hold da op, det er formentlig $40 i alt, blot for udvidelser? De ved da hvordan de skal presse citronen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/07-10 08:31, rettet 09/07-10 08:31 
Ja de tager dælme godt fat :P

^ prisbrok
KilroyKilroySkrevet 09/07-10 09:11 
Jeg synes bare at det er ærgerligt, at så stor fokus bliver lagt på multiplayer. Kun en af pakkerne tilbyder, så vidt jeg kan se, lidt ekstra til singleplayerdelen, hvilket er det eneste jeg indtil videre spiller.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 09/07-10 09:35 
Jeg så også gerne mere DLC til singleplayer delen.

Og hvorfor zombies i RDR?? Det er ved at være belastende at alle spil efterhånden skal have zombies - er opfindsomheden ikke større?
GreaseballGreaseballSkrevet 09/07-10 09:41 
JA! Hvad med lidt Wild Vest Werewolfs :D
BeanoBeanoSkrevet 09/07-10 09:47, rettet 09/07-10 09:48 
Eller blodtørstige indianere. Heller ikke videre opfindsomt men vil passe bedre ind.
Nok bare alt for politisk ukorrekt at dræbe indianere... selv for Rockstar :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/07-10 10:48 
Æv, der er alt for meget fokus på online multiplayer uden at det har med coop at gøre :(

Og hvorfor fanden kommer denne del så sent: "New anti-griefing measures in Free Roam"? Det burde de have arbejdet meget mere på og udgivet allerede nu... fjolser.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/07-10 13:39, rettet 09/07-10 13:39 
I sammenligning med GTA IVs DLC er det godt nok en tynd kop te.

Jeg fatter slet ikke, at folk for alvor gider bruge deres multiplayertid på spil, hvor kontrollen er så upræcis og oplevelsen i det hele taget er så ujævn.

EDIT: Men jeg har så heller ikke prøvet RDR i multi, er det sjovt?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 09/07-10 14:27, rettet 09/07-10 14:27 
Det er rigtig sjovt i co-op. Vi stoppede meget hurtigt med multiplayer - måske gav vi det ikke en stor nok chance, men det virkede netop som om multiplayer er en 'best of' af spillet svagheder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 09/07-10 16:39 
Har man fantasien er multiplayer selvfølgelig sjovt....men det er et stykke tid siden jeg har gidet at åbne op for spillet må jeg indrømme.
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/08-10 15:09 
*spoiler alert*

Nogen der ved hvad man skal gøre hvis man fik failed i den mission man får som Jack på stationen i blackwater (kan ikke lige huske hvad den hedder, men mener det er noget med "family"). Man skal ud og snakke med konen til en agent som er stoppet for et år siden. Jeg fik failed og aner faktisk ikke hvorfor, for der var ikke tid på eller noget :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-10 15:15 
Man burde kunne rende op og save et sted og så burde ham man starter missionen hos spawne igen.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/08-10 15:25 
Jeg tog tilbage til stedet hvor jeg mødte ham første gang, og han var der selvfølgelig ikke :-(
Der står intet på gamefaqs om at det skal være på et bestemt tidspunkt man kun kan møde ham, så jeg fatter ikke lige hvad jeg skal gøre :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 04/08-10 15:42 
Han bør være på kortet. Ellers tag en lur eller to, og check igen ;)
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 10:49, rettet 25/10-10 10:58 
Undead Nightmare pakken kommer i morgen på XBLM og onsdag på EU PSN Store.

Pris skulle være ca. $10

Info og trailer
nerosnerosSkrevet 25/10-10 10:50 
Sejt!
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 25/10-10 20:00 
Den pakke skal jeg helt klart have fat i. Rart at få noget solidt DLC i stedet for dumme ting som ekstra maps, kostumer eller våben, der lige så godt kunne have været (og ofte er) på disken i forvejen :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/10-10 13:45 
RDR Undead kan åbenbart også købes som et bundle med de 2 andre DLC for 1600, så man sparer 800.

DLC bundle
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/10-10 13:46 
Sweet! Undead-pakken får pæne ord med på vejen.

Undead review
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/10-10 14:46 
Jeg er lige startet på den selv og jeg syntes den sidder lige i skabet! Det gik først op for mig igår at det var en singleplayer kampange og det er perfekt, for det er egentlig nok noget jeg hellere vil have i Red Dead Redemption fremfor multiplayer ting.

Jeg var slet ikke klar over at jeg savnede en Cowboy Western, men hér er det og det fungere helt perfekt. Én ting Rockstar er gode til at skabe er desperate dekadente personer der er endnu mere dekadente og desperate nu hvor verdenen står helt på hovedet.

Historiefortælleren giver det også en camp horror stil der er perfekt. Check launch traileren hér

http://www.gametrailers.com/video/launch-trailer-red-dead/706596
SumezSumezSkrevet 23/11-10 15:18 
Jeg er sen medløber her, men lånte for nyligt spillet af en kammerat, og har været fanget af det lige siden!

Det er jo et helt fantastisk spil, og sammenligningerne med GTA gør det kun til skamme. Det gør ALT det GTA ikke gør, og det eneste de to spilserier har til fælles er strukturen bag hovedmissionerne og så figurerne/deres dialog, der bærer præg af at være designet og skrevet af den samme person (det ved jeg så ikke om det rent faktisk er, men jeg synes det lugter meget af det, selvom jeg er meget mere vild med RDR's western-setting)

Områderne er helt fantastisk smukke. Om ikke på et direkte kunstnerisk niveau, så er det virkelig bare gennemført flot og stemningsmættet, og det er helt fantastisk at glo ud over det realistiske ørkenlandskab og vide at det hele kan udforskes helt ned i detaljerne. Jeg tror at jeg til at starte med havde brugt 6-7 timer bare på at rende rundt og løse encounters, challenges og sidequests, samt diverse jobs og minispil, før jeg overhovedet havde taget mere end 4-5 af hovedmissionerne, som må siges at være en meget lille del af selve hovedforløbet i spillet, meget lig Oblivion.
Bare det at rejse rundt i spillets verden, besøge alle byerne, lede efter alle skattende og udrydde alle banditterne, mens en masse forskellige ting sker omkring en på rejsen, lige fra ulveflokke der angriber din hest, til fremmede der har brug for din hjælp, er en helt unik oplevelse.

Der er virkelig VIRKELIG kælet for detaljerne i det her spil, og man kan tydeligt mærke at skaberne virkelig har ønsket at skabe den ultimative western-stemning i et spil, og det er lykkedes tæt på fuldt ud.
Det eneste reelle kritikpunkt jeg har indtil videre er at spillet, i bedste Rockstar-ånd, hviler mere på det ærinde/arbejde-prægede gameplay end reel underholdningsværdi. Men så længe jeg stadig har outfits, heste, våben, challenges og andet der kan unlockes, og nye steder jeg stadig mangler at se, føler jeg at jeg har enticement for at blive ved med at spille.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 23/11-10 15:36 
Jeg er helt enig - det er virkelig noget helt andet end GTA.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 23/11-10 16:00 
Sumez>
Det eneste reelle kritikpunkt jeg har indtil videre er at spillet, i bedste Rockstar-ånd, hviler mere på det ærinde/arbejde-prægede gameplay end reel underholdningsværdi.

Edit: Nåjo, et andet er historien/plottet, der ikke er særlig spændende, og hvor hovedpersonens umiddelbare mål er utroligt uklart. Og her snakker jeg ikke om den måde spillet overlagt skjuler store dele af hans fortid som en del af hans mystiske karakter (den del synes jeg nemlig er fedt, især mht. hans familie, i det hele taget kan jeg godt lide de unikke og farverige karakterer), men at man ikke rigtig føler at man har noget konkret mål i de hovedmissioner man foretager sig, og man primært opsøger dem blot for at "se videre i filmen".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 23/11-10 16:48 
I visse missioner er det lidt for tydeligt, men hvis man har læst Corto Maltese, så tænker man meget på ham som den der betragtende helt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 23/11-10 17:40 
Den del synes jeg også fungerer meget fint (ikke fantastisk, men fint :)), det jeg savner er bare enticement for rent faktisk at følge historien, og man ikke primært spiller den for at åbne op for nye muligheder. Det er sådan set bare en bagatel i den store helhed, men en ting jeg synes godt kunne være bedre.
Det er vist meget typisk for "sandkassespil".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 28/12-10 14:13 
Så blev det gennemført. Et super fedt spil må man sige, men dog mest på immersion og grafik siden. Missionerne blev jeg alt for hurtigt træt af, og selv det her spil endte i et ræs for at få det gennemført fordi det træk i langdrag, og jeg sprang endda alle side missioner over.

SPOILER:
Hele slutningen hvor man kommer tilbage og skal træne sin søn og hyrde kvæg osv var helt fantastisk syntes jeg. Desværre faldt det hele til jorden fordi jeg var træt af spillet på det tidspunkt, så den del af spillet føltes bare irritende at skulle igennem, når man nu havde været alt det igennem én gang før på bonnis farm.. Næh, havde spillet til gengæld startet med det med familien, og hvis de så til gengæld blev dræbt eller noget, så DET var hans hævn mission, så havde det været meget bedre fordi man havde nået at få lidt følelser for konen og sønnen, i stedet for at man jager nogle ligegyldige folk, man alligevel ikke har noget forhold til.. Så havde spillet været bedre.. gir det mening?

SPOILER SLUT

Når det er sagt, så er der intet der slå atmosfæren i det spil. Til tider ser det helt fotorealistisk ud.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 28/12-10 14:34 
Kalicola>
Hele slutningen hvor man kommer tilbage og skal træne sin søn og hyrde kvæg osv var helt fantastisk syntes jeg. Desværre faldt det hele til jorden fordi jeg var træt af spillet på det tidspunkt, så den del af spillet føltes bare irritende at skulle igennem, når man nu havde været alt det igennem én gang før på bonnis farm..

Det kan jeg nikke meget genkendende til.
Idéen var god, og (i sin helhed med slutningen altså) langt mere interessant end resten af spillets historie. Men det trækker netop i langdrag og efterlader en med en fornemmelse af at man gerne bare vil have det overstået. Det kunne de sagtens have tacklet langt bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/12-10 14:49 
*** SPOILER ***

Jeg opfattede det som en epilog efter opgøret til slut. At sønnen ikke stormer ud efter hævn er forståeligt nok da det er flere år efter faderens død og spillet vil have man lige forstå dette ved at lade een gennemspille et par dagligdags missioner - livet er gået videre osv. Syntes det fungerede udemærket.
WehnerWehnerSkrevet 28/12-10 14:50 
Jeg synes også, det var fremragende anvendelse af udtoningen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig