X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Redemption


Svar
RaGeRaGeSkrevet 18/12-09 09:34 
http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/59978

Jeg er ret meget oppe at køre nu :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 26/05-10 21:05 
DeluxScan>
Jeg ELSKER at jage bjoerne! De er sgu skraemmende, naar de pludselig kommer tordnende.
Haaber paa snart at moede Brumas the Bear - han skulle vaere en vaerre en, ligesom den lede sorte ulv, Lobo, man kan moede.

Det lyder spændene. For satan da hvor skal jeg på bjørne jagt :D
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/05-10 22:21 
Hvordan duelere man egentlig? Jeg er en ko til det, 25% af gangene (højst) kan jeg vinde :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 22:29 
Når du trækker, skal du time dine skud, når cursoren er hvid. Den der vinder, er den der har mest på meteret nede i hjørnet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 26/05-10 22:29, rettet 26/05-10 22:30 
Ja jeg vinder også på held næsten hver gang. Det ville være rart hvis nogen gad at fortælle knap forløbet?

Jeg er dum Herold. Prøv lige igen :D
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 22:31 
Haha :D

Når man trækker, så blinker cursoren fra rød til hvid. Der er to målere nede i højre hjørne, og den der har mest, er den der vinder duellen. For hvert skud, stiger den en smule, men mest, hvis man skyder når cursoren blinker hvid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/05-10 22:34 
wow, jeg opdagede først tidligere idag hvordan jeg brugte Dead Eye mode..

._.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
WehnerWehnerSkrevet 26/05-10 22:35 
Det sjoveste element i spillet :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 26/05-10 22:35 
Jeg var også lidt længe om det... de er lidt hurtige af og til med de der guide-tekster.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 26/05-10 22:38 
Trækker man af sig selv eller skal man trykke på en knap? Nogengange når jeg slet ikke at trække min revolver op :-(

Men takker jeg må lige prøve det så.

Jeg synes heller ikke rigtigt, at folk bliver så provokeret af at man går ind i dem. De vælter bare om kuld og løber væk. Jeg har ellers Gentleman Outfittet på ;-)
Bashful Neophyte
RitesRitesSkrevet 27/05-10 06:19, rettet 27/05-10 06:28 
Du trækker selv, præcist som du gør normalt.
» a winner is you «
nerosnerosSkrevet 27/05-10 08:44 
OK :-)
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 27/05-10 09:02 
Se, det er en funktion jeg savner. Muligheden for at være lidt venlig. Selvom jeg uden tøven skyder bæltedyr, heste, hjorte, ræve, kaniner, ørne og alt mulig andet gøgl, så kan jeg ikke klappe min hest efter et farligt ridt. Jeg kan højet skubbe til den så den løber.
Jeg kan heller ikke lette på hatten når folk hilser. Det ville jeg have sat pris på, måske at til en af de knapper man alligevel ikke bruger udenfor kamp?
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 27/05-10 09:35, rettet 27/05-10 09:35 
Red Dead Redemption
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
McBrainMcBrainSkrevet 27/05-10 09:45 
Kilroy>

Jeg kan heller ikke lette på hatten når folk hilser. Det ville jeg have sat pris på, måske at til en af de knapper man alligevel ikke bruger udenfor kamp?

Tryk på "B" når du er tæt på f.eks. en kvinde. Så hilser du :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
KilroyKilroySkrevet 27/05-10 19:41 
Uh! Vil prøve det her snart!
Kan man også klappe heste?
Kilroy Was Here
RitesRitesSkrevet 27/05-10 20:44 
Man kan skyde dem kærligt i hovedet? Gælder det?
» a winner is you «
nerosnerosSkrevet 27/05-10 20:54 
Hvilket årstal/tid udspiller RDR sig egentlig i?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 27/05-10 21:20 
1911
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 28/05-10 00:40 
Er der nogen der kan forklare hvorfor mit survival map forsvandt ? der stod noget i retning af "you've exhausted the survival map" men wtf ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JmogJmogSkrevet 28/05-10 00:44 
Survival Map - er det ikke den der der varer i 20 minutter, hvor man kan se planterne på kortet og så udløber det.

Så øhh... kom du til at bruge det? For så giver det fin mening :-)
Men der er da rigeligt af dem i general stores.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 28/05-10 00:54, rettet 28/05-10 00:55 
ahh så giver det mening ;P troede det var et permenent kort.

EDIT: Gælder det egentligt kun survival maps ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JmogJmogSkrevet 28/05-10 02:11 
Jeg mener det er det eneste som er tidsbegrænset. Du kan se præcis hvad et kort gør hvis du trykker y når det er markeret.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/05-10 02:23 


Besat hest
nerosnerosSkrevet 28/05-10 09:15 
Glæder mig til multiplayer. Sejt at de vilde dyr også laver et posse og går amok ;-)

Multiplayer Free Roam Gameplay
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/05-10 09:18 
Ved ikke om det har været nævnt, men der kommer gratis co-op missioner (4 spillere) i juni :)
nerosnerosSkrevet 28/05-10 09:23 
Hvor kool :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/05-10 09:29 


Og mere på vej...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 28/05-10 15:32, rettet 28/05-10 15:34 
I dag proevede jeg at lokke en bjoern ind i Blackwater. Det gaar udmaerket indtil by graensen, men saa vender baestet om. Jeg var da i fuld gang med at vride mine haender i skuffelse over ikke at se bjoernen gaa amok i gaderne, men saa kom en mand paa hest ridende ud af byen. Han blev fluks til bjoernemad - foerst hesten og saa blev han jagtet og draebt af bjoernen i bedste The Edge stil.
Muhahah! Need less to say Blackwater mistede mange bysboern til den bjoern den dag :)

Naeste projekt bliver at svindebinde en luder madamme og smide hende i bjoerneskoven som madding... Saa ellers bare finde et godt udsigtspunkt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 28/05-10 15:42 
DeluxScan>
Naeste projekt bliver at svindebinde en luder madamme og smide hende i bjoerneskoven som madding... Saa ellers bare finde et godt udsigtspunkt.

Hmmm.. levende madning, den havde jeg ikke lige tænkt på LOL!
fumfumSkrevet 28/05-10 16:13 
Uhh, min kopi er nede i postbutikken. Kan først afhentes imorgen. Hvorfor dælen forlanger elmutanten kvittering for pakker. Damn.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 28/05-10 18:47 
DeluxScan>
I dag proevede jeg at lokke en bjoern ind i Blackwater. Det gaar udmaerket indtil by graensen, men saa vender baestet om. Jeg var da i fuld gang med at vride mine haender i skuffelse over ikke at se bjoernen gaa amok i gaderne, men saa kom en mand paa hest ridende ud af byen. Han blev fluks til bjoernemad - foerst hesten og saa blev han jagtet og draebt af bjoernen i bedste The Edge stil.
Muhahah! Need less to say Blackwater mistede mange bysboern til den bjoern den dag :)

Jeg blev angrebet af et bjørne posse idag da jeg havde indfanget min bounty med lasso i skoven. Da jeg ville kaste ham op på hesten, farer to bjørne i flæsket på mig, hest og bounty. Jeg nåede ikke engang at skifte til våben...Naturen er vild ;-)

Jeg har også mistet op til flere heste på slange bid..
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 28/05-10 21:32 
Jeg fik noget af et chok der en puma kom farene ud fra busken og angreb min hest så den faldt død om... fik da godt nok skudt og flået dyret.. så får man da lidt erstatning..

Er der nogen der lagt bundene folk på skinnerne i nu? Så vidt jeg husker fra filmen med Nonnen så får man en Archivement for det XD
nerosnerosSkrevet 28/05-10 22:00, rettet 28/05-10 22:29 
Så fik jeg gennemført. Andre der har det? Uden at røbe noget så er det en ret fed slutning IMO.

Multiplayer here I come!
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 28/05-10 22:45 
100%?
nerosnerosSkrevet 28/05-10 23:34, rettet 28/05-10 23:36 
Nej slet ikke ;-) Still much to do...tror jeg. Mangler en del outfits og side missioner.

Jeg har lige spillet lidt multiplayer. Det virker rigtig fedt, men det er svært at finde ud hvad der egentlig foregår ;-) Kan man ikke vælge et eller andet team deathmatch? Det er som om alle er mod alle.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/05-10 02:07 
Jo det er fordi du starter i Free Roam mode som er en slags stor lobby. Hvis du trykker på Back knappen får du en hel masse forskellige valg, bla. muligheden for at ændre figure og deltage i forskellige slags game modes som Deathmatch og CTF
JmogJmogSkrevet 29/05-10 04:13 
Har lige gennemført det. Wow, det var en fed og meget tilfredsstillende slutning. Rockstar har virkelig skruet plottet i dette spil godt sammen.
nerosnerosSkrevet 29/05-10 09:51, rettet 29/05-10 09:53 
Ja helt enig! Det er fandme ret godt lavet!

Darkbeat@: Hvad er navnet for en Deathmatch? Synes ikke jeg kunne finde ud af hvad de præcise valg gik ud på nemlig? Synes ikke der var så meget forklaring og info, men jeg må have overset noget ;-)
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 29/05-10 10:33 
Det står i den manual der følger med spillet :-)
nerosnerosSkrevet 29/05-10 10:34 
Men jeg læser jo ikke manualer ;-)

Argh well så lad gå da..
Bashful Neophyte
The DaneThe DaneSkrevet 29/05-10 17:45 
Mmmh, efter at have spillet det lidt mere virker det da en anelse interessant - men stadig en del irritationsmomenter imo.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/05-10 01:51, rettet 30/05-10 02:08 
Wehner>
Er jeg den eneste, der mere tænker Oblivion end GTA, når jeg spiller?

Nej! og det er der flere grunde til, men vigtigts af grundene er nok deres latterlige dårlige animation af tænder.
Tænderne er præcis ligeså grimme som i oblivion og det er til at græde over : D

Jeg tænkte Obivion med Far Cry 2 grafik.
Jeg savner dog et bredere udvalg af blomster der kan plukkes : (

Blev også færdig tidligere idag, må indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret af plottet/historien, det er rimeligt meget lige ud af landevejen, uden nogle twists, men hvornår har en western film også nogensinde haft det ? tilgengæld trænger lugten af pis, læder og hest igennem skærmen.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 30/05-10 12:36, rettet 30/05-10 12:37 
Jeg kan overhovedet ikke komme ind til Free Roam i multiplayer. Jeg har prøvet alt med min egen forbindelse, NAT og pis og papir. Den bliver bare ved med at skrive at jeg har problemer (connection issues) med andre players! Den vil så sende mig tilbage singleplayer hver gang, men det kommer jeg aldrig da spilet bare står og hænger i bremsen.....! Er der andre som har oplevet det?

Jeg er ved at køre ret alvorligt træt i det her Telenor skidt og møg :-((((
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 30/05-10 12:39 
Jeg ikke spillet så meget MP. Men fik fortalt af en ven som spiller en del MP at det er en bug i spillet der gør du får den fejl. Rockstar er klar over det og arbejder på at få den fjernet.
nerosnerosSkrevet 30/05-10 12:44 
Ok kan også læse at flere har det problem rundt omkring i andre forums. Havde de da ikke lavet en patch som skulle ordne det?
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 30/05-10 13:26 
Jeg har ikke haft nogle problemer i MP de 2 timer jeg prøvede det, trist at høre der er en disideret bug i spillet der gør du ikke kan spille det online, det er da for wack :(

Jeg tror snart jeg er igennem spillet, mangler bare et par missioner vil jeg tro.. glæder mig virkeligt til at komme igang med MP
RitesRitesSkrevet 30/05-10 14:23 
Jmog>
Har lige gennemført det. Wow, det var en fed og meget tilfredsstillende slutning. Rockstar har virkelig skruet plottet i dette spil godt sammen.

Enig. Er også lige blevet færdig. Jeg fik achievement for 250 headshots i den "sidste" kamp, sjovt nok :)
» a winner is you «
nerosnerosSkrevet 30/05-10 15:24 
Er jeg den eneste som synes cover-systemet ikke fungere optimalt og faktisk er ret dårligt?
Bashful Neophyte
RitesRitesSkrevet 30/05-10 15:27 
Det er jo ikke Gears of War, men jeg syntes det fungerede okay. Ville ikke kalde det "ret dårligt", men kunne gøres bedre.
» a winner is you «
nerosnerosSkrevet 30/05-10 15:38 
Jeg skal trykke 2-3 gange på coverknappen før spillet opfanger det :-( Det er da ringe lavet!
Bashful Neophyte
448 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig