X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Singstar vs Lips


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 16/12-09 10:16 
Simpelt spørgsmål, hvordan er spil oplevelsen i lips i forhold til singstar. Umiddelbart virker det som om at lips efterhånden har mange flere sange som folk kender og kan synge med på, hvor singstar virker lidt mere hardcore. Der er ihvertfald sindsygt mange sange jeg ikke kender i singstar.

Men hvordan er de i forhold til hinanden når man spiller? Er der duet, og duel? Er der party mode? Osv.

Selve gameplayet når man synger, er dét det samme?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 16/12-09 10:31 
Singstar er stadig vinderen. Jeg forstår ikke hvordan du kan sige, at du ikke kender sangene i Singstar - det er stort set ikke andet end pop-musik - nogle af sangene har ikke været hits i Danmark, men det er mere fordi vi er så lille et land. Singstars bagkatalog er efterhånden også så stort, at det er nemt at finde sange man ikke kender - dog burde det være nemmere at finde nogen man kender - ellers er der Singstore.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/12-09 10:36 
Jeg kender næsten ikke noget popmusik der har "hittet" efter 1999, så det er vel meget individuelt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 16/12-09 11:24 
Derudover burde Lips boykottes så iNiS kan gå tilbage og lave noget fornuftigt, som f.eks. Osu Tatakae Ouendan 3 eller Elite Beat Agents 2 :)
HeroldHeroldSkrevet 16/12-09 11:31 
Sumez: Men så har du vel heller ikke skidemeget interesse i hverken Singstar eller Lips? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/12-09 11:32 
Joo, jeg kan da fint være med på Singstar 80's. Men jeg kan slet ikke synge, så så langt når jeg ikke engang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 16/12-09 12:58 
Hvis begge spil havde nøjagtigt de samme sange.. hvilket spil ville så vinde?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/12-09 13:37 
Lips på grund af de fede mikrofoner.... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PeancanPeancanSkrevet 16/12-09 13:45, rettet 16/12-09 13:45 
PalleJensen>
Lips på grund af de fede mikrofoner.... :)



Lips fordi jeg er en MS håndukke.....

oops, det var vist Palles replik ;)
HeroldHeroldSkrevet 16/12-09 14:04 
Darknon>
Hvis begge spil havde nøjagtigt de samme sange.. hvilket spil ville så vinde?

Det skal jeg ikke kunne svare på. Min fornemmelse er bare at Singstar har langt det største bagkatalog og de fleste features.

Palle vælger kun Lips, fordi han er Palle :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/12-09 14:16 
Jeg vælger.. ingenting. Når jeg forsøger at synge, dør der en hundehvalp et sted.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig