X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ebay på godt og ondt


Svar
ildfiskildfiskSkrevet 15/12-09 16:00, rettet 15/12-09 16:02 
Hej jeg tænkte at det kunne være spændende at høre folk herinde om hvilke sjove eller mærkværdige oplevelser de har haft med ebay og lignende købs- og auktions steder.

Husker en her fra sitet som en gang modtog en Dreamcast i en plastikpose!?

Jeg har personligt (heldigvis) stort set kun haft positive oplevelser, men i dag modtog jeg 2 spil som lugtede fælt af sved eller urin. Meget klamt! Har forsøgt at rede dem men forgæves, da også manualerne er inficeret. Heldigvis var det to meget billige spil så skaden er til at overleve.

Generelt køber jeg kun spil når der er gode billeder af varen som tydeligt viser hvad jeg kan forvente at modtage. Dog plejer det ikke at fremgå om varen lugter af tis.

En ting der iøvrigt kan irritere mig granseløst er når sælger tager en meget høj forsendelsespris og varen kommer i en papirtynd emballage...

Spændt på at høre jeres oplevelser :-)
SEGA died with the Dreamcast
ElgenElgenSkrevet 15/12-09 16:25 


Tilsvarende allerede eksisterende tråd
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ildfiskildfiskSkrevet 16/12-09 10:31, rettet 16/12-09 10:33 
Synes nu ikke helt den ligner den tråd jeg satte i gang... Den tråd du henviser til er mere om gode råd, ikke så meget om sjove eller mærkværdige oplevelser.
SEGA died with the Dreamcast
ElgenElgenSkrevet 16/12-09 10:49, rettet 16/12-09 10:50 
Ah, okay...det kan du måske have ret i };-)

Det var iøvrigt mig der fik tilsendt en Dreamcast fra UK i en plastiskpose; helt vildt at den virkede (og stadig virker)! };-)
Posen indeholdt også 4 spil og æskerne var naturligvis nærmest pulveriseret...men spillene virkede };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 16/12-09 11:00, rettet 16/12-09 11:01 
Posen indeholdt også 4 spil og æskerne var naturligvis nærmest pulveriseret...
Hvis det var EU æsker, ville det ikke have ændret på noget, om de så var foret i 10 cm tykt bobleplastic, gamle aviser, japanske reklamer, flamingo og forseglet i en solid papæske. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ildfiskildfiskSkrevet 16/12-09 11:07 
Ja PAL æsker er pænt skrøbelige. Selv nye forseglede spil er som regel gået i stykker på den ene eller anden måde... Alligevel har de en nostalgisk betydning for mig :-)
SEGA died with the Dreamcast
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig