X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp! Strøm til en ASUS A6000?


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-09 14:49 
Min datter har glemt strømforsyningen til sin bærbare hos sin mor, nu er hun ved at løbe tør for strøm... er der nogen der ved om man kan bruge andre strømforsyninger til sån en fætter?
SumezSumezSkrevet 11/12-09 15:04 
Jeg lytter nysgerrigt med, da strømforsyningen til min ASUS også er forfærdeligt plaget af løs forbindelse. (er dog bange for at problemet måske ligger i stikket i selve computeren)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 11/12-09 15:12 
Ser umiddelbart ud til at en vilk. forsyning med det et stik der passer og der leverer 19V og minimum 3.42A skulle kunne bruges.

Linky
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-09 15:27 
Hæ! Snedigt! Jeg tjekker sgu om jeg har sån en. Tak for hjælpen
ElgenElgenSkrevet 11/12-09 15:37 
Sumez>...(er dog bange for at problemet måske ligger i stikket i selve computeren)

Min kones gamle bærbare fik samme defekt (stikket i selve maskinen kaput) efter en tur gulvet. Man da det var den mindste af dens skavanker på det tidspunkt valgte vi at købe en ny. Som midlertidig løsning åbnede jeg den gamle, klippede stikket af den gamle forsyning og loddede ledningerne dem direkte på printet; det virkede fortrinligt i måneden indtil vi fik købt en ny };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 11/12-09 15:41 
Ja sådan noget kan jeg ikke finde ud af :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 11/12-09 15:41, rettet 11/12-09 15:42 
Ahhh, com'on, har du ikke blæret dig med at du har moddet indtil flere konsoller?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 11/12-09 15:47 
Nej, det ville være synd at sige. Det eneste mod, jeg har haft succes med indtil videre har været en NES :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-09 21:15 
Nå, det endte med jeg lånte hende min :)
ElgenElgenSkrevet 11/12-09 21:49 
Den gode far };-)

Fordømt, så kan du jo ikke arbejde hjemmefra i aften og er nød til at spille konsolspil og drikke julebryg hele aftenen i stedet for...DET var vel nok ærgerligt };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/12-09 09:14 
Haha... nej, så nemt går det ikke... det en gammel laptop hun fik lov at låne :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig