X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trådløs forbindelse?


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 28/11-09 17:02 
Ville høre om nogen kendte til en måde at koble ps3´en på nettet trådløst - om den kan af sig selv, eller om der skal købes ekstra udstyr i stil med 360?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/11-09 17:16 
Det har den naturligvis indbygget.
HeroldHeroldSkrevet 28/11-09 18:45 
Og selvfølgelig et spørgsmål, 5 sekunder på Google eller Wikipedia kunne have besvaret...

F.eks.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 28/11-09 18:47 
Tjekkede, men var ikke 100% sikker - desuden har vi trådløst netværk hvor den ikke så ud til at kunne finde noget.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
fumfumSkrevet 29/11-09 10:44 
Det kan jo være opsætningen af det trådløse.
Hvis du har sat det til ikke at broadcaste navnet, så kan det jo være derfor den ikke kan finde det.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
The DaneThe DaneSkrevet 29/11-09 17:47 
Ved ikke helt hvad der gik galt første gang jeg prøvede det - muligt den bare ikke kunne finde det første trådløse (har skiftet router etc.), men jeg fik da det sat op igår aftes / nat - så mangler bare at få sat xboxen til nu :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig