X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det bedste KOF?


Svar
nerosnerosSkrevet 26/11-09 18:11, rettet 26/11-09 19:10 
Det er sikkert blevet omdiskuteret før, men nu hvor jeg endelig har fået købt mig en AES bliver jeg jo nødt til at købe et KOF spil. Jeg har spillet en del 97'er til Saturn som skulle være et af tidens bedste, men mange har også udråbt 98'eren til verdensmester :-) Jeg har også spillet et par af de nye som KOF: 2000-04, men synes ikke helt det har samme feel som 97-99'erne! Baggrundene er lidt gr... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 10/11-10 20:02, rettet 10/11-10 20:03 
Jeg tror det er meget en vanesag og smag for detaljer. I '98 savner jeg flere af Mai's og Benimaru's moves, og fremt for alt K' og Vanessa, der er blandt mine yndlingsfigurer :) Jeg foretrækker også Kyo's nye kostume.
Jeg kan også bedre lige det mere moderne look i 00's interface.
Jeg kan slet ikke se hvad der er i vejen med animationerne? Det er ikke din converter der driller? :P

Strikers siger mig heller ikke meget, men jeg synes heller ikke de skader. De tillader at man kan udskifte hvem man kæmper med i et 4-persons hold, hvilket giver lidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/11-10 20:46, rettet 10/11-10 20:48 
Sumez>
Strikers siger mig heller ikke meget, men jeg synes heller ikke de skader. De tillader at man kan udskifte hvem man kæmper med i et 4-persons hold, hvilket giver lidt.

Ja det er faktisk et plus. Nej det er ikke min converter der driller ;-) Ham figuren i det grønne tøj med klap for øjet og ja nogle af seriens hovedpersoner ser en smule mere fimset ud end de plejer hehe ;-) Det er bare som om man har sparet lidt på animationerne få steder i spillet. Mai er cool og Yuri har jeg også altid godt kunnet lide. Hvor er Saisyu Kusanagi? Ham er jeg nemlig ret vild med.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-10 21:04 
Det bedste KOF?

:O
Kan "Chinchilla" på engelsk betyde andet end navnet på et dyr? Jeg har ikke lige en ordbog på mig og det her er det eneste der dukker op på Google:
http://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=chinchilla&ie=utf-8&oe=utf-8
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/11-10 21:32, rettet 07/08-11 18:35 
LOL elsker når spil gakker helt ud :D

SNK fighters har de dummeste men også sjoveste Win-quotes!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 07/08-11 18:36 
Er King of Fighters XI til PS2 godt?

Trailer her
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/08-11 20:52 
Det skulle være et af de mere fornuftige kapitler i spillet efter hvad jeg har hørt, men jeg ville nok vente på XIII, hvis det ikke er nødvendigt med begge spil.
Jeg skal nok have XI til AW før eller siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 07/08-11 21:57, rettet 08/08-11 09:41 
Nu kom jeg til at trykke køb til en pris af 10$ så helt skidt kan det vel ikke gå.

Apropo XIII hvornår er det så lige det udkommer? Glæder mig til det.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 28/11-11 21:25 
Er nerosKarate ikke med i KOF03 ?
Bashful Neophyte
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig