X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Club Nintendo


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/11-09 18:03, rettet 22/11-09 18:24 
Jeg oprettede for lang tid siden en britisk Club Nintendo-konto, i håb om at jeg kunne bruge de Star Points der følger med mange Wii/DS Nintendo-titler (og enkelte andre udgivere) på nogle Wii-points. Jeg måtte på daværende tidspunkt opgive, da tilbudet om at bytte stjernerne til Wii-pointene var udgået. Det kan nu igen lade sig gøre!

Jeg har netop konverteret 1500 af mine Star Points, til 300 Wii-points og brugt den kode man får udleveret på Club Nintendo på min Wii. Det kan dog kun gøres én gang om dagen, og man skal vælge UK under regions-instillingerne på WII.

Jeg tænkte at andre lå inde med nogle star-point de gerne ville kunne bruge til noget reélt :)

Club Nintendo UK
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 22/11-09 18:59 
Det har man kunne i lang tid. Har selv fået en del points igennem systemet. Desværre "kom jeg til" at bruge rigtig mange points i sin tid (i 2003 i GameCubens periode) på latterlige wallpapers, fordi der dengang ikke var andet. Hvis jeg bare havde gemt dem, kunne jeg have udløst mange Wii Points :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-09 19:24 
Det er da en kanon feature. Hvor mange point følger med hvert spil, og hvor mange skal man som minimum have for at købe point?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/11-09 20:28, rettet 22/11-09 20:45 
Der findes følgende:

- 400 SP/ 100 Wii/DSi Points
- 1200 SP/ 300 Wii/DSi Points
- 2000 SP/ 500 Wii/DSi Points
- 4000 SP/ 1000 Wii/DSi Points

Der følger Star Points med både software og Hardware:

Wii: 1000 SP
Nintendo DS: 500 SP
Software: 200/250 SP

Jeg kan ikke helt finde ud af om de altid er inkluderet i Nintendo's udgivelser (man skal bruge en kode fra en flyer), eller om det kun er dem jeg har fra England. Atlus og enkelte Capcom titler har jeg også fundet Star Points i. De koder jeg har fra Gameboy Advance udgivelser virker tilsyneladende ikke længere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-09 21:07, rettet 22/11-09 21:11 
Det virker lidt nærigt og der skal godt nok nogle spil til at få noget ud af det. Har man en 4-5 Wii-spil med ubrugte point stående nu er det alligevel en meget nice overraskelse at man kan veksle til noget MegaDrive :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/11-09 21:11 
Ja, træerne gror desværre ikke ind i himlen - jeg mener der var en bedre sammenhæng mellem star points og Wii points, da jeg for et par år siden først gjorde forsøget. Det er trods alt gratis point :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 24/11-09 10:48 
Der er ingen point med i nordiske spil, men de fleste 1. partstitler fra England har koder med, der kan indløses.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig