X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kane & Lynch 2: Dog Days


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-09 21:19 
Så er der en efterfølger på vej til IO's tvivlsomme Kane & Lynch - lad os håbe, at de får styr på det denne gang.

Kane & Lynch 2: Dog Days - Bowling for Shanghai teaser
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
84 emne(r).
« < 1 2

Svar
nerosnerosSkrevet 18/08-10 12:48 
Er der så også håndholdt gameplay? ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 18/08-10 14:46, rettet 18/08-10 14:47 
Den serie havde så meget potentiale - Lynchs mentale tilstand, heist-konceptet - og så smider Eidos og/eller IO det hele på gulvet, trist.
Captain NCaptain NSkrevet 18/08-10 18:40 
Har spillet et godt stykke af spillet igennem efterhånden. Det er et ganske udemærket spil. Det adskiller sig måske ikke så meget fra alle mulige andre spil derude men kan godt lide stilen.

En ting spillet dog kræver konstant er at man hele tiden skal se sig omkring da man selvom man tror man står i ly stadig bliver ramt fra alle sider.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 18/08-10 19:28 
Captain N>
En ting spillet dog kræver konstant er at man hele tiden skal se sig omkring da man selvom man tror man står i ly stadig bliver ramt fra alle sider.

Hvordan kan det så være et ganske udemærket spil?
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 18/08-10 20:41 
neros>
Hvordan kan det så være et ganske udemærket spil?

Fordi det bare er em del af desginet. Man skal bare lære at spillet fungerer sådan.
Tvivler også på man realistisk bare kan gemme sig bag en sofa og være 100% bulletproff
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 18/08-10 22:48 
Det kan der være noget om, men hvis man gemmer sig bag en mur lavet af beton og stadig bliver ramt af fjendens kugler er det ikke et design valg men brokenness ;-)
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 18/08-10 22:53 
Det sker vel ikke??

Så ikke nok med en dårlig AI, så skal man også slås med gennemsigtige vægge. Sounds great :)
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 18/08-10 23:19 
neros>
Det kan der være noget om, men hvis man gemmer sig bag en mur lavet af beton og stadig bliver ramt af fjendens kugler er det ikke et design valg men brokenness ;-)

Eller kunne det være fordi man bliver beskudt fra alle sider?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Captain NCaptain NSkrevet 19/08-10 00:03 
Jeg mener ikke på den måde xD Hva jeg mener er at fjenderne oftest finder en et sted hvor man er velvist blottet og benytter sig af den.
Beton gennemskydning er der ikke noget af men faktisk kan man skyde mange covers i smadder. Det meget sjovt når en fjende lige troede han var i sikkerhed.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 19/08-10 09:32 
Captain N>
Beton gennemskydning er der ikke noget af men faktisk kan man skyde mange covers i smadder. Det meget sjovt når en fjende lige troede han var i sikkerhed.

Hehe ok :-)
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 19/08-10 13:35 
Nå fik det gennemført her igår... Blev lidt trist da jeg fandt ud af at jeg allerede havde klaret 2/3 af spillet ude til den der konference xD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
enfenenfenSkrevet 19/08-10 13:42 
Hvor meget tid har du brugt? Nogle steder angiver de længden til at være ikke længere end ca. 5 timer.
What is the Matrix?
Per SPer SSkrevet 19/08-10 21:04, rettet 19/08-10 22:16 
Jeg var også et smut forbi IO Interactive og kigge på K&L2 præsentationen.

Har nu gennemført et par kapitler på medium sværhedsgrad til Xbox 360, og har været rimeligt underholdt i et par timer. Stemningen er lidt alá Hong Kong gangsterflick, i den voldelige ende af skalaen. Online co-op funktionen, som er spillets mest lovende funktion, har jeg ikke afprøvet endnu.

Jeg skal dog lige vænne mig til det grafiske filter, der sørger for en illusion af håndholdt videokamera, komplet med blødende farver og digitale fejl, lidt som en YouTube gør-det-selv-film. Inklusiv censur-digitalisering på kønsdele og god gammeldags hypervold. Et bevidst valg fra den kreative afdeling.

Desuden mærker man tydeligt at banerne er designet med vægten lagt på multiplayer.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-10 22:03 
Her er en sjov fact.
I Japan associere man pixelering med kønsdele, så i den Japanske version af Kane & Lynch 2 er der ikke pixerlering når man laver headshots på folk.
Captain NCaptain NSkrevet 19/08-10 22:16, rettet 19/08-10 22:26 
Darkbeat>
Her er en sjov fact.
I Japan associere man pixelering med kønsdele, så i den Japanske version af Kane & Lynch 2 er der ikke pixerlering når man laver headshots på folk.

Haha. Genialt xD. Men hvordan ser det så ud:)

Jeg tror jeg kæmpede mig igennem spillet på medium, på ca. 5 timer. Kunne nok havde gjort det langt hurtigere, hvis jeg ikke var blevet dræbt så meget. Seriøst, man dør tit hvis man ikke konstant spiller kylling. xD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/08-10 22:44 
Jeg tror bare ikke at folks hoveder springer i luften.

I den tyske version kan man ikke skyde civile.
HankyHankySkrevet 19/08-10 23:10 
Seriøst, hvor må det være træls at være tysker, med alt det cen-fucking-sur!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 19/08-10 23:18 
Darkbeat>
Jeg tror bare ikke at folks hoveder springer i luften.

Det gør de vist ikke engang i den normale udgave - pixeleringen er der bare for effektens skyld.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Captain NCaptain NSkrevet 20/08-10 04:07 
Hohoho
Destructoid er vist ikke just begejstrede for Kane & Lynch 2..
Men jeg kan heller ikke modagumentere meget af det de siger men alligevel er den måske liiiiige lav nok.

Destructoids anmeldelse af Kane & Lynch 2 Dog Days
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 20/08-10 08:57, rettet 20/08-10 09:04 
Den er der jo blevet linket til 20 indlæg siden.. ;-)
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 20/08-10 14:04 
neros>
Den er der jo blevet linket til 20 indlæg siden.. ;-)


Ja det er den vidst også. Havde ikke lige læst den første side igennem:)
Men tror sgu IO får et chok over modtagelsen fra anmeldere.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 20/08-10 14:16 
Hvis det de skriver passer, kan chocket vel ikke være så stor. Jeg forstår ikke at de ikke har lyttet til feedbacken fra det forrige spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 20/08-10 14:27, rettet 20/08-10 14:32 
Jeg vidste ikke, at filmen tilsyneladende bliver til noget, og at der er så kompetente folk indover, som det er tilfældet (Bruce Willis, Jamie Foxx og F. Gary Gray).

Jeg er dog lidt skeptisk mht. manuskriptforfatteren (Kyle Ward) - ifølge Imdb er han ret grøn, og en film som denne kræver vel nærmest et godt manuskript.

http://www.imdb.com/title/tt0968747/
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/08-10 09:41 
jaes>
...Jamie Foxx...

Den slags kommer jeg aldrig til at forstå
jaesjaesSkrevet 21/08-10 12:29, rettet 21/08-10 12:35 
At han skal spille Lynch, eller at jeg skriver, han er en kompetent skuespiller?

Kan godt ske, han ikke er den åbenlyse til at spille psykopat - har vist kun set ham i Collateral, hvor han vist ikke er særlig psykopat-agtigt, men kan ikke huske hans rolle særlig præcist.

EDIT: Jeg mente rolle, ikke præstation. Men ok, hans præstation kan jeg heller ikke huske i detaljer ;)
enfenenfenSkrevet 21/08-10 12:52 
Han spillede godt i Collateral. Men efter at han har fået tatoveret sine arme og baghoved, er det sgu gået lidt ned ad bakke for ham. Han har i hvert fald ødelagt sine chancer for en del filmroller fremover.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/08-10 13:53 
Nej, Jaes, jeg synes han er en okay skuespiller. Dog mener jeg ikke det kan skjules at han er neger. Ikke at der noget i vejen med det, men jeg synes at når man laver en film baseret på et spil, som netop fokuserer på de personer der har givet spillet navn, synes jeg det er noget pjat at de ikke fastholder at det er to kaukasere. Jeg ville også synes det ville være underligt hvis John Goodmann skulle spille Louis Armstrong eller Viggo Mortensen skulle spille Mao. Det smager desuden af politisk korrekthed. Jeg var heller ikke særlig vild med at Michael Clark Duncan spillede Kingpin i Daredevil.

Ud over det politisk korrekte, ligner det også lidt et mønster at Bruce Willis ofte vælger at spille overfor sorte, så de ikke "upstager" ham ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08-10 00:01 
Det er vidst dét man i USA kalder for "affirmative action". Jeg lagde også mærke til at der var et par figurer i den nye G.I. Joe film der pludselig havde skiftet etnicitet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_action
CoreCoreSkrevet 22/08-10 00:26 
Ét spilrelateret spørgsmål, til jer der har prøvet det:

Er coversystemet ligeså pivringe som i 1'eren, eller har dette fået et løft?

I 1'eren var det meningen at man bare skulle stille sig i nærheden af et dække, og så indfinder man sig automatisk i læ, men dette virkede slet ikke optimalt.

Er det bedre nu?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Per SPer SSkrevet 22/08-10 00:53, rettet 22/08-10 00:56 
Du går kun i dækning når du selv vil og du kan fjerne dig igen med et enkelt tryk. Det fungerer fint, synes jeg selv.

Har netop gennemført story-mode på medium, med en gennemspilningstid på omkring de 5 timer. Handlingen bliver ret ligegyldig hen mod slutningen og finalen virker brat og uforløst.

Nu kigger jeg på multiplayerdelen i morgen, så jeg kan få en fornemmelse af om den samlede pakke leverer varen. Singleplayer er i hvert fald en halvlunken og tynd kop nudler.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/08-10 09:36 
Per S>
...og finalen virker brat og uforløst.

Som i etteren. Det er underligt at de mister pusten til sidst
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/08-10 10:57, rettet 22/08-10 10:58 
Jeg har også lige gennemført det og jeg er faktisk positivt overrasket. Det er på alle punkter bedre end det første - men det var vel også sværere at lave et dårligere spil end et bedre.

Det er dejlig råt, brutalt og selv om historien ikke er noget at skrive hjem om, serveres den på en lækker måde. Et klart skridt fremad for de to sindsyge herrer...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
millenniummillenniumSkrevet 01/11-10 12:42 
Atter en fyringsrunde på IO. 30 medarbejdere bliver fritstillet, men jeg forstår ikke helt logikken, når Kane & Lynch 2, trods lunkne anmeldelser, alligevel solgte forrygende.

Nu ved jeg selvfølgelig heller ikke om det er "håndværkerne" der ryger, eller om det er de 'bløde stillinger' som nedlægges.

Link...
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 10/12-10 17:41 
Har lige gennemført spillet i en sitting. Det tog lidt over tre en halv time på normal. Kort spil, der dog også bliver en smule ensformigt hen ad vejen.

Alt i alt et bedre spil end etteren, og værd at smide 150,- efter (som jeg har gjort). Multiplayer kommer jeg ikke til at prøve, men det var heller ikke derfor, jeg købte det.
What is the Matrix?
84 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig