X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kane & Lynch 2: Dog Days


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-09 21:19 
Så er der en efterfølger på vej til IO's tvivlsomme Kane & Lynch - lad os håbe, at de får styr på det denne gang.

Kane & Lynch 2: Dog Days - Bowling for Shanghai teaser
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
84 emne(r).
1 2 > »

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-09 21:19 
Så er der en efterfølger på vej til IO's tvivlsomme Kane & Lynch - lad os håbe, at de får styr på det denne gang.

Kane & Lynch 2: Dog Days - Bowling for Shanghai teaser
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/11-09 09:55 
Jeg vil endnu en gang nævne at jeg ikke synes det første spil var 'tvivlsomt' (hvad det så end betyder). Efter min mening var problemet, med det første spil, at første halvdel af spillet, med bankrøveri og fangeflugt var ganske fremragende, mens anden halvdel med narko-baroner og banan-republik revolution var total kikset. Folk der ikke har prøvet spillet kan sagtens have fornøjelse af det, hvis de finder det billigt.
BeanoBeanoSkrevet 19/11-09 10:12 
Jeg er mere spændt på at se hvilken spiljournalist der bliver fyret for at kritisere spillet denne gang :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-09 17:14 
Man kan ikke bare skærer halvdelen af spillet fra, fordi første halvdel var udmærket :)

Derudover glæder jeg mig til, at se hvad IO kan gøre med licensen i den næste udgave. Der var masser af potentiale i det første spil, i forhold til Heist-elementerne, som der gerne må være endnu større fokus på denne gang. Der er gode muligheder, såfremt IO også får strammet lidt op på gameplayet, der IMO ikke levede op til dagens standarder.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-09 18:25 
Er Kane & Lynch en licens?? Mente det var deres egen IP - eller tager jeg fejl??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 19/11-09 18:27 
Jeg tror han mener det samme.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/11-09 19:10 
Det gør han! :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/11-09 21:57 
Echelon VI>
Man kan ikke bare skærer halvdelen af spillet fra, fordi første halvdel var udmærket :)


Det kan man da. I øvrigt siger du det samme... at de skulle gøre mere ud af heist-elementerne, så... :P
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/07-10 19:13 
GiantBomb har posted et quick look af Dog Days demoen. Bortset fra den interessante visuelle stil ser det godt nok ikke ud til at IO tilføjer ret meget (om noget) nyt til 3rd Person Shooter formlen. Ret skuffende hvis der ikke er nogle nye hooks udover det æstetiske.

Quick look
(...)
millenniummillenniumSkrevet 16/07-10 09:48 
Beano>
Jeg er mere spændt på at se hvilken spiljournalist der bliver fyret for at kritisere spillet denne gang :)

He he he - Don't mess with IO. De har tæskehold overalt i byen ;-)
The medium is the message.
RitesRitesSkrevet 17/07-10 07:33 
Kunne være man skulle give demoen en chance. Andre der har prøvet det?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 19/07-10 13:51 
Jeg så lige at Io har fået Mona Mur og En Esch til at lave soundtracket til spillet, det er rimelig hårdt gået:

http://www.next-gen.biz/features/interview-karsten-lund?page=0%252C1%2C1
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-10 14:48 
Øøøh, hvem siger du?? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 19/07-10 14:54, rettet 19/07-10 14:55 
Det er sådan noget underlig prøjsermusik - de har aldrig været på salgstoplisterne, så de har helt sikkert intet talent. Det må være det der kinøjserfirma, der er med til at udgive spillet, der har fået idéen!
Ja, jeg forstår heller ikke at de ikke bare har fået Beyoncé og Nik&Jay til at lave soundtracket, det ved man da hvad er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 19/07-10 14:56 
Hvornår kommer demoen op på PSN+ i dag?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KilroyKilroySkrevet 19/07-10 16:44 
Sumez>
Jeg så lige at IO ikke har givet Jesper Kyd til at lave soundtracket.

Det her var hvad jeg læste, og hvad der sådan set er lidt mere væsentligt at fortælle om ;)
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 19/07-10 17:05, rettet 19/07-10 17:05 
Men nu har Kane & Lynch 2 svjv. heller ikke noget egentligt soundtrack, bortset fra den ambiente lyd i bybilledet, så det forklarer måske også valget. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/07-10 19:50, rettet 19/07-10 19:51 
Det bliver i hvert ikke noget helt typisk soundtrack :) Lyder faktisk nærmest som om man skal vente noget Silent Hill-agtigt o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 20/07-10 12:20 
Har spillet demoen igennem et par gange, og synes det virker meget godt.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 20/07-10 17:16 
Sumez>
Det bliver i hvert ikke noget helt typisk soundtrack :) Lyder faktisk nærmest som om man skal vente noget Silent Hill-agtigt o_O

Så vidt jeg husker, så kommer al musik fra baggrunden. Er der musik, er det fordi en radio der spiller eller et tv der kører. Det passer meget godt med den der collage-musiker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/07-10 17:45 
Jeg har også spillet demoen en enkelt gang og det er ganske fint. Jeg er også godt imponeret over lydsiden, digitalkamera designet og hvordan Lynch går og småmumler for sig selv for ikke at gå amok.
Banedesignet kunne have været lidt bedre for AI'en arbejder ikke så godt når den bliver presset tilbage til steder hvor de ikke kan gå i dækning. Det var noget jeg lagde mærke til dér hvor man kan løbe op på taget.

Det føles også lidt mærkeligt at man ikke kan tage civile som human shields... Jeg troede det var en bug lige i starten.
SumezSumezSkrevet 20/07-10 17:59 
Hvor finder I demoen??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/07-10 17:59 
På Playstation Plus
SumezSumezSkrevet 20/07-10 19:25 
Er det sådan noget man betaler for?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 20/07-10 19:51 
Ja.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HulleHulleSkrevet 20/07-10 19:57 
Det troede jeg ikke der var nogen der gad..

Os andre får demoen i morgen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AmbyAmbySkrevet 20/07-10 20:11 
375 kroner for et år, er jo ingenting. Jeg havde ingen af de spil som blev "gratis".

Utroligt man gider at lade være :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 20/07-10 20:33 
Det er lidt meget at give for at få en demo en dag i forvejen synes jeg :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-10 20:57 
Dark-Light>
375 kroner for et år, er jo ingenting. Jeg havde ingen af de spil som blev "gratis".

Utroligt man gider at lade være :)

Jeg synes nærmere det er utroligt man gider betale 375 kroner for noget man ikke havde tænkt sig at købe alligevel.... (og mister adgangen til, så snart man holder op med abonnere)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 20/07-10 21:08 
Vil det sige, at man kan købe én måned, spille det hele, og så bare droppe det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 20/07-10 21:11 
Well. Jeg synes det er det værd. Det synes I ikke. Det må I selv ligge og rode med.
Vil I diskutere det, mens I venter på at modtage demoen sammen med resten af pøblen, nå I jo oprette et emne omkring det.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 20/07-10 21:19 
Sejt, man får åbenbart også en høj røv, sammen med PlayStation Plus :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 20/07-10 21:23 
Hvorfor tror du ellers det er så pissedyrt? ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 17/08-10 15:57 
Eurogamer: 4/10
Giantbomb: 3/5

Eurogamers anmeldelse, rammer meget godt mine egne indtryk, efter at have spillet demoen. What a shame...

http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-17-kane-and-lynch-2-dog-days-review
http://www.giantbomb.com/kane-lynch-2-dog-days/61-26394/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/08-10 16:25 
CVG: 8,5/10
VideoGamer.com: 7/10
Total Video Games: 7/10
Joystiq: 2,5/5
The Guardian: 3/5
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HankyHankySkrevet 17/08-10 17:20 
Destructoid: 1 / 10

http://www.destructoid.com/review-kane-lynch-2-dog-days-181575.phtml
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 17/08-10 17:26 
LOL HAHAHA!

Epic Fail (1s are the lowest of the low. There is no potential, no skill, no depth and no talent. These games have nothing to offer the world, and will die lonely and forgotten.)
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 17/08-10 19:45 
Jeg springer let og elegant over :)

Det første Kane & Lynch fik jeg da gennemført, men det var vist også kun fordi, jeg ikke havde andre gode spil at spille.

Men livet er simpelthen blevet for kort til dårlige spil.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 17/08-10 19:49 
Jeg har aldrig helt forstået, hvilken version af spillene, det er, IGN spiller. De versioner er altid meget bedre end dem, forbrugerne får...
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-10 19:51 
Destructoid's anmeldelse har overbevist mig om at spillet skal købes når det kan fås latterligt billigt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/08-10 20:05 
Det bliver årets spil........"i Epic Fail" ;D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/08-10 20:10 
Jeff Gerstman fra Giantbomb siger at det er flot, men han spillede det igennem på 4 timer og vil derfor ikke anbefale det til 60 Dollars
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/08-10 08:10 
Gamespot: 6,5
IGN, 7,0
Games Radar: 7
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
millenniummillenniumSkrevet 18/08-10 08:49 
Ligesom forrige K&L spil har Eidos ikke sparet en skilling på marketing, så der vil nok være et par anmeldere som er bange for deres fremtid i spilbranchen. X-D
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 18/08-10 08:49 
Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Demo'en var da fed nok!?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/08-10 09:00 
Ja, jeg synes faktisk også at demoen var fed nok... Jeg skal da også have spillet... At scores varierer fra 4/10 - 9/10 (Destructoids useriøse 1/10 tæller ikke med) vidner om, at det er et enten "love or hate" spil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 18/08-10 09:07 
Ja God Hand fik jo et 3.0 hos IGN og er et af verdens bedste spil!!!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 18/08-10 09:29 
Stadigvæk respekt til IO/Eidos. Tænk at de i nutidens spilmarked stadig har så meget styr på kommercielle koncepter, at de kan lave et spil med så meget hype at det ligger øverst på alle review lister.

De har evnen til at skille sig ud, uanset indholdets kvalitet.
The medium is the message.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/08-10 10:54, rettet 18/08-10 10:54 
Kane & Lynch: Dead Men og Kane & Lynch 2: Dog Days ligger i øjeblikket begge med et snit på 65 på Metacritic i Xbox 360 versionen.

Så niveauet er åbenbart det samme som i det første... Overordnet... Jeg er dog noget lun på Dog Days, pga. den kompromisløse stil og det håndholdte kamera... Håber så bare, at gameplayet kan følge lidt med denne gang...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/08-10 12:28 
Hvis scoren svinger omkring etteren er jeg også klar... men selvfølgelig ikke til fuld pris.
84 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig