X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Handler?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 04/07-03 17:05, rettet 04/07-03 17:09 
Nu har jeg fået 1 negativ hvad ang. handler fordi jeg måtte melde afbud på et Advanced scart kabel, selvom handlen slet ikke rigtig er fundet sted men blev afmeldt via besked systemet. Jeg synes ikke man burde få bad feedback fordi man lige bliver nød til at melde fra, når handlen ikke er 100 % i hus, bare fordi det ikke lige passer en. Men heldigvis kender mig veteran brugerne herinde og ved, at jeg er til at stole på :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-03 17:12 
Jeg er da ked af at måtte give dig dårlig feedback. Men du byder jo på en ting og så smutter du fra den igen. Så skal man efter min mening helt lade være med at byde. Grunden til at jeg gav dig den feedback, var at jeg havde lagt kablet til side til dig (og således ikke sælger det til andre). Jeg håber det bringer lidt lys over situationen.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RaGeRaGeSkrevet 04/07-03 17:17, rettet 04/07-03 17:19 
Jo, fint nok du næver det, så folk er klar over, at det ikke er en dybt alvorlig forbrydelse ;) men undskylder mig da lige en gang til, hvis det var så slemt.

Hvis jeg vidste, at jeg havde fået kablet (tvivlede på det med alle de gode bud) så havde jeg sgu slået til, men var lidt desperat efter det kabel.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-03 17:23 
Men jeg håber da at du forstår det. Jeg er ikke sur overhovedet. Kablet skal jeg nok få solgt til anden side. Det er bare det at bruge tid på det og så folk ikke tager det seriøst. Men hvis der er sket en fejl (du har fået en karaktér uden at der har været penge involveret), ser jeg den da gerne rettet, og beklager hvad der er sket.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-03 17:35 
Hvorfor har du givet mig en negativ feedback i handel? Er det fordi at du hopper fra? Jeg fatter det ikke.....

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RaGeRaGeSkrevet 04/07-03 17:38 
W00T? Hvad snakker du om?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-03 18:55 
Min fejl. Glem alt efter :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig