X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bayonetta


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/11-09 08:11, rettet 11/11-09 08:11 
Nu kommer Bayonetta snart til Januar. Det er et action spil lavet af Hideki Kamiya (Devil May Cry, Viewtiful Joe) hos Platinum Games og udgivet af Sega.

Spillet er fjollet sexet på den samme overdrevene måde som Devil May Cry er actionfyldt. Hér er en lille video

Se hele indlægget
196 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/11-09 08:11, rettet 11/11-09 08:11 
Nu kommer Bayonetta snart til Januar. Det er et action spil lavet af Hideki Kamiya (Devil May Cry, Viewtiful Joe) hos Platinum Games og udgivet af Sega.

Spillet er fjollet sexet på den samme overdrevene måde som Devil May Cry er actionfyldt. Hér er en lille video

http://www.youtube.com/watch?v=Yzm9ly94fMk

Der er annonceret en Europæisk Special Edition der ser sådan hér ud.

Bayonetta

Australien og New Zealand er heldige at få muligheden for at få fingre i Climax Edition som ser sådan hér ud.

Bayonetta
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/11-09 09:32 
Jeg spillede det 5 minutter i Köln og jeg var overrasket over hvor fedt det var. Jeg kunne i forvejen godt li' DMC og Viewtiful Joe, men jeg tænkte alligevel 'Aj, det her er for fjollet' ...og det var det... og vild fedt :P
ElgenElgenSkrevet 11/11-09 09:35 
Det ser supernice ud...er ellers ikke så meget til DMC-spillene...men jeg kan godt li' stilen i det her };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 11/11-09 09:50 
Ser bestemt også frem til dette spil. Famitzu gav topkarakteren 40/40 :)

Husk at det kan forudbestilles for 1 krone, mod bytte af to spil, i Gamestop.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/11-09 11:08 
Ja, men de gav også Nintendogs og MGS4 40/40 - så det kan vi vist ikke rigtigt bruge til noget... :)

Men det ser da bestemt spændende ud...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 11/11-09 11:13 
Udfra demoen vil jeg give spillet 3/5 meh'er :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/11-09 14:17 
Jeg må indrømme at jeg ikke synes det ser specielt imponerende ud. Gameplayet er set før tonsvis af gange. Det har ligsom mange andre nye sega spil en lidt specielt stil, men ligsom ved så mange andre sega spil tror jeg ikke der er nok udover det til at fange mig.

Der udkommer alt for mange spil der gameplay mæssigt er DMC kloner efter min mening. For meget button mashing og for lidt substans er desværre et gennemgående problem i mange spil nu om dage.

Men jeg kan da blive positivt overrasket, så lad os nu se :)

PalleJensen>
Ja, men de gav også Nintendogs og MGS4 40/40 - så det kan vi vist ikke rigtigt bruge til noget... :)

Nej du skal vel have et gamespot review først :D (MGS4 fik også max karakter der btw).

Det er en smule grinagtigt at bashe famitsu og så have fuldt tillid til gamespot af alle sider :D

Men okay, hver sin smag.
dpldplSkrevet 11/11-09 14:29 
Håber den special edition sælges i Gamestop eller bliver jeg da skuffet. (Lige brugt deres trade in på bayonetta igår).

Jeg da mere se bayonetta som DMC´s efterfølger end klon, pågrund af person der laver det. Men det er så mig.

Og man kan ikke stole på nogen reviews mere, især ikke vis man begrænser sige til deres endelig score. Personlig vil jeg ønske reviews som vi kender dem nu dør.
Tro bare jeg læser neogaf og folks mening om japansk import version. Aldrig blev skuffet når jeg brugt denne metode.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 11/11-09 17:32 
PS3 demoen gav et umiddelbart godt indtryk, selvom det hele er set maaange gange før. Hovedpersonen er dog ret sexy :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 12/11-09 04:12 
Hvordan finder jeg den demo? Kan hverken finde den på PSN eller XBLA. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 12/11-09 08:32 
Jeg hentede den fra Jap. PSN Store
Bede-xBede-xSkrevet 13/11-09 10:17, rettet 13/11-09 10:23 
Hulle>
Famitzu gav topkarakteren 40/40 :)

Kun 360 udgaven. PS3 versionen fik 38/40.

Given the first-hand reports, Famitsu review scores, and general impressions coming out of this year's Tokyo Game Show, it's not exactly news that the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of Platinum Games' Bayonetta differ. But when our import copies of the game (which just released in Japan, and will be available in the U.S. on January 5th) arrived yesterday, I was determined to sort out the extent of that difference.

Over the past two days, I've spent about 12 hours split between the two versions, and I've ended up very disappointed with the PS3 game. All the complaints you may have heard -- that it looks faded and blurry, and struggles through its framerate -- are true, and more significant than I've seen in any PS3/360 game in recent memory. The 360 version runs into occasional light framerate issues, but nothing that really affects the game. The PS3 version feels sluggish for the majority of the game -- at least, when put side-by-side with the 360 one.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176710
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-09 11:11 
Nåh ja. Jeg vil klart anbefale 360 versionen hvis man har mulighed for at vælge.

De texture problemer der er i mange andre mulitplat spil er yderst tydelige hér. Hvis der også er det framerate drop de mener er det jo heller ikke fedt

http://www.gametrailers.com/video/ps3-360-demo-bayonetta/57538
nerosnerosSkrevet 13/11-09 11:46, rettet 13/11-09 11:49 
Jeg går efter X360 udgaven. Jeg tror jeg kommer til at elske det her spil :-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 14/11-09 20:45 
Jeg har kun spillet demoen og er allerede tossevild med det. Troede det var lige lovlig meget DMC, til at kunne være interessant. Men hold nu... Bayonetta er faktisk et spil!

Man kan vel sige, at det er God Hand der knepper Ninja Gaiden, møder DMC og gør noget godt ud af det :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 15/11-09 11:24 
Alf81>
Man kan vel sige, at det er God Hand der knepper Ninja Gaiden, møder DMC og gør noget godt ud af det :)

LOL sjove sammenligninger :-)

Ja jeg var godt nok heller ikke helt så vild med DMC, men det her ser jo ud som om det rent faktisk holder.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/11-09 09:50, rettet 16/11-09 09:50 
Jeg fik så endelig spillet demoen, og jeg er rimelig forvirret. Jeg kan overhovedet ikke se hvad der skulle gøre spillet godt. Det er jo bare en absurd button masher, hvor man trykker Y og B indtil alle fjenderne er døde, og så lige højre trigger (eller bumper?) en gang imellem for at dodge. JEG har i hvert fald ingen anelse om hvad jeg overhovedet laver.

At der så kommer guilloutiner, iron maidens, og store økser, hun kan poledance på, frem undervejs, er da bestemt underholdende, ligesom hendes tendens til at smide tøjet, men jeg kan virkelig ikke forestille mig at det kan være sjovt i mere end en halv time ad gangen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/11-09 13:48, rettet 20/11-09 13:50 
Efter sigende skulle Edge have givet spillet 10 - jeg er rystet!

Kilde
SumezSumezSkrevet 20/11-09 13:56 
Wow! Hvad har de givet DMC-spillene?
Jeg gad godt læse den anmeldelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/11-09 14:02 


Eurogamer anmeldelse
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/11-09 14:09 
Beano>
Efter sigende skulle Edge have givet spillet 10 - jeg er rystet!

I det nye EDGE roser de også God Hand til skyerne så det er måske ikke så rystende alligevel :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 20/11-09 15:40 
Jeg tror de er på stoffer :)
nerosnerosSkrevet 20/11-09 15:43 
Fnis ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/11-09 15:48 
God Hand er da også temmelig populært, generelt set:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/godhand?q=god%20hand
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/11-09 16:29 
Ja og blandt et af de bedste PS2 spil overhovedet ;-)
Bashful Neophyte
SaftenSaftenSkrevet 21/11-09 03:30 
Hvis man er spil-masochist, vel at mærke.;)
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
nerosnerosSkrevet 21/11-09 10:39 
..Og det er jeg ;D
Bashful Neophyte
SaftenSaftenSkrevet 21/11-09 12:56, rettet 21/11-09 12:59 
Loading-skærmen hvor man kan træne samtidig lyder geniealt. Lyder osse som et spil hvor DMC-newbs kan være med:)

EDIT: Woops, havde ikke set Sumez's link

Eurogamer import-anmeldelse
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
BeanoBeanoSkrevet 02/12-09 21:01, rettet 02/12-09 21:01 
PS3 udgave fixet inden udgivelse i US/EU?

"Report: Sony to fix Bayonetta issues on PS3"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-09 21:08 
Skidt at SEGA ikke fik styr på problemerne inden JAP release, men ret nice at de ikke er ligeglade og forhåbentlig fikser det inden `release` herhjemme :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/12-09 21:41, rettet 02/12-09 21:42 
Jeg fatter ikke helt artiklen.

Først skriver de at SEGA tager ansvaret for den ringe PS3 version og skriver derefter at et team hos SONY er ved at fikse det.

Hvorfor er det SONY der fikser det? De har intet med spillet at gøre.

Bagefter skriver de så igen at SEGA arbejder på en løsning, selvom de lige havde skrevet at det var et team hos SONY der skulle løse problemet.

Artiklen giver ikke ret meget mening.
BeanoBeanoSkrevet 02/12-09 21:44, rettet 02/12-09 21:45 
Jeg forsår det sådan at Sega får hjælp udefra af Sony til at fixe deres problemer.

According to them [UltimatePS3@.fr], Sega and Platinum Games have taken responsibility for the bad port before deciding to work with the assistance of an engineering team from Sony to guarantee a PS3 version equal to the level of the console’s power.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/12-09 21:46 
Ja samme her.

Men det er da direkte elendigt formuleret.
BeanoBeanoSkrevet 02/12-09 21:47 
Ja, men ikke så meget i kildeartiklen ;)
3of193of19Skrevet 03/12-09 00:14 
Beano>
Jeg forsår det sådan at Sega får hjælp udefra af Sony til at fixe deres problemer.

According to them [UltimatePS3@.fr], Sega and Platinum Games have taken responsibility for the bad port before deciding to work with the assistance of an engineering team from Sony to guarantee a PS3 version equal to the level of the console’s power.


Det lyder da egentlig som om JP udgaven så ikke har nogen problemer. "Equal to the level of the console's power" er da helt almindeligt at det hakker lidt og teksturerne er mindre skarpe... :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/12-09 01:59 
Fnis..
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/12-09 07:53 
3of19>
Det lyder da egentlig som om JP udgaven så ikke har nogen problemer. "Equal to the level of the console's power" er da helt almindeligt at det hakker lidt og teksturerne er mindre skarpe... :)

Tihi.... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 03/12-09 09:38 
Tror bare jeg nupper 360-versionen når den kommer. :) Lyder ikke som om Sega er så interesserede i multiplatform.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/12-09 10:51 
Det bør man generelt gøre ved multiplatform titler... Tihi!!... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 03/12-09 11:00 
Heh :) Det må være deprimerende for Sony at de gang på gang må se deres konsol slået, når det gælder face-off af multiplatformstitler.
"Næste generation starter ikke før vi siger det" - måske det var på tide de får det sagt ;)

Selv har jeg dog forudbestilt til PS3 (Whyyyy!!), så er glad for at de arbejder på at løse problemet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 03/12-09 11:13, rettet 03/12-09 11:13 
Det er altså tit kun i meget små (og udelukkende grafiske) detaljer, X360-versionerne overgår PS3, så jeg synes virkelig ikke det er noget at gå i hårknude over, hvis man kun ejer en PS3.
Mht. de fleste spil er jeg ret ligeglad med hvilken version jeg får fat i, men når nu jeg har begge maskiner, gik jeg f.eks. efter PS3-versionen pga. Joker-delen, selvom jeg ikke ville have noget imod at gå glip af det, hvis jeg kun havde en Xbox. Jeg får formodentlig aldrig spillet den del alligevel. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 03/12-09 11:54, rettet 03/12-09 11:56 
Ja, det er det gode ved at have flere maskiner, at man kan vælge den version der er bedst. Du har også ret i, at det for det meste kun er små detaljer, der er til forskel. Det er så bare ikke tilfældet her, med Bayonetta.

Stadig må det da irritere Sony, ligegyldigt om det er små eller store detaljer, da maskinen fra starten blev hypet som den kraftigste af de to.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 03/12-09 12:21 
demoen er ude på XBoxLive btw
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/12-09 15:54 
Hulle>
Stadig må det da irritere Sony, ligegyldigt om det er små eller store detaljer, da maskinen fra starten blev hypet som den kraftigste af de to.

Det betyder næppe ret meget. %-delen af spilkøbere som er ligsom folk her på sitet der har alle konsoller er ret lille.

Desuden køber folk mere efter personlige præferencer som fx støj, joypad ect ect end om der en smule framerate problemer i 0.5% af et givent spil.

Desuden skal developerne nok lære at udnytte Ps3'en bedre med tiden, det går jo fint for Sony egne studio's der har lavet de flotteste spil overhovedet til next gen konsollerne.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/12-09 16:15 
Hvilket er det??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 03/12-09 16:29, rettet 03/12-09 16:31 
Azzkikr>
Desuden køber folk mere efter personlige præferencer som fx støj, joypad ect ect end om der en smule framerate problemer i 0.5% af et givent spil.

De små forskelle har nu stadig den effekt at X360 får et "ry" for at være den maskine der har de flotteste spil (også selvom forskellen tit er så lille at folk, der rent faktisk er nørdede nok til at gå op i den slags detaljer (os?), også er klar over at de ikke rigtig mister noget på at købe PS3-udgaven fremfor X360-udgaven) - hvilket betyder mange af de almene forbrugere, der ikke ved så meget om de konkrete facts, men følger brands, omtale og markedsføring (størstedelen af målgruppen), har en højere tendens til at vælge 360 over PS3.

Men faktum er dog også at rigtig mange PS3-tilhængere er ligeså overbevist om at de fleste multiplatformspil er pænest på PS3 (hvilket ikke kun bunder i fejlinformering, men også at forskellene ofte er så små, at folk kan have forskellig opfattelse af hvilken version der er "flottest")
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/12-09 17:27, rettet 03/12-09 17:29 
Sumez>
De små forskelle har nu stadig den effekt at X360 får et "ry" for at være den maskine der har de flotteste spil (også selvom forskellen tit er så lille at folk, der rent faktisk er nørdede nok til at gå op i den slags detaljer (os?), også er klar over at de ikke rigtig mister noget på at købe PS3-udgaven fremfor X360-udgaven) - hvilket betyder mange af de almene forbrugere, der ikke ved så meget om de konkrete facts, men følger brands, omtale og markedsføring (størstedelen af målgruppen), har en højere tendens til at vælge 360 over PS3.

Men faktum er dog også at rigtig mange PS3-tilhængere er ligeså overbevist om at de fleste multiplatformspil er pænest på PS3 (hvilket ikke kun bunder i fejlinformering, men også at forskellene ofte er så små, at folk kan have forskellig opfattelse af hvilken version der er "flottest")

Jeg vil mene det er rimelig ligegyldigt, da den almene bruger ikke har begge konsoller, folk køber nu engang til den konsol de har.

Har man begge vil jeg også mene at folk i største tilfælde vælger ud fra personlige præferencer end ud fra om der er ½% ringere framerate i den ene udgave. Folk der går op i den slags og sætter sig ind i tingene ved alligevel at det ingen betydning har overhovedet.

Ry og ry, fordi en flok fanboys render rundt og laver dårlige sammenligningesvideo'er med forkerte maskine og/eller tv instillinger inde på gametrailers bidrager det næppe til at nogen større % vælger det ene frem for det andet.

Man skal vidst være ualmindeligt dum hvis man tager det seriøst og basere sit valg af konsol på disse.(nu håber jeg ikke jeg rammer for mange herinde :D)

Desuden er de teknisk flotteste next gen spil indtil videre er nu engang de ps3 exclusives der er udkommet.

Der er stort set ingen forskel på multi-platform versionerne længere, det er i mange tilfælde en smagssag og så himler diverse fanboys op pga de bedre kan lide den ene konsol frem for den anden. Det var stor forskel i starter, fordi at spillene blev direkte portet til ps3, hvilket tydeligvis ikke fungere, derfor begyndte diverse multiplatform developers at dual-develop istedet med separate teams.

Personlige præferencer betyder langt mere.
SumezSumezSkrevet 04/12-09 09:31 
Azzkikr>
Jeg vil mene det er rimelig ligegyldigt, da den almene bruger ikke har begge konsoller, folk køber nu engang til den konsol de har.

Min pointe var også at det havde en indflydelse på konsolkøbet, ikke spilkøbet.

Ry og ry, fordi en flok fanboys render rundt og laver dårlige sammenligningesvideo'er med forkerte maskine og/eller tv instillinger inde på gametrailers bidrager det næppe til at nogen større % vælger det ene frem for det andet.

Det spiller bestemt også ind, og det var det jeg prøvede at pointere med den sidste del af mit indlæg.

Man skal vidst være ualmindeligt dum hvis man tager det seriøst og basere sit valg af konsol på disse.(nu håber jeg ikke jeg rammer for mange herinde :D)

Ja, men jeg siger jo heller ikke at det nødvendigvis er folk, der tænker sig særlig meget om. ;) Det er selvfølgelig ikke det, der er afgørende alene, men spiller en vigtig rolle i fanboyisme indenfor den ene eller den anden retning, og altså påvirker folks personlige præferencer.
Jeg har set utroligt mange tråde i denne generation, på nærmest samtlige forums jeg begår mig på, hvor en person spørger om han skal købe X360 eller PS3, og hver gang kommer der fanboys og argumenterer for at multiplatformtitler har bedst grafik på enten den ene eller den anden platform.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/12-09 17:12 
Sumez>
Min pointe var også at det havde en indflydelse på konsolkøbet, ikke spilkøbet.

Jeg tror det er minimalt nu. Snakker vi 2 år siden, hvor det var direkte ports fra 360 versioner der blev udgivet til ps3 og hvor man rent faktisk kunne se og mærke forskellen, så vil jeg give dig ret, især når man så på prisen og udvalget til ps3 dengang. Markedet har udlignet sig så meget nu, kvaliteten af multiplatform spillene er stort set den samme og prisen på ps3'en er blevet så lav at det ikke har noget at sige længere.

Folk læser jo alligevel heller ikke 200 review og fanboy diskutioner og basere deres valg af konsol på det. De køber konsol ud fra personlige præferencer.

Sumez>
Det spiller bestemt også ind, og det var det jeg prøvede at pointere med den sidste del af mit indlæg.


Ja, men jeg siger jo heller ikke at det nødvendigvis er folk, der tænker sig særlig meget om. ;) Det er selvfølgelig ikke det, der er afgørende alene, men spiller en vigtig rolle i fanboyisme indenfor den ene eller den anden retning, og altså påvirker folks personlige præferencer.
Jeg har set utroligt mange tråde i denne generation, på nærmest samtlige forums jeg begår mig på, hvor en person spørger om han skal købe X360 eller PS3, og hver gang kommer der fanboys og argumenterer for at multiplatformtitler har bedst grafik på enten den ene eller den anden platform.

Jeg tror du overvurdere hvor stor endel af det samlede antal gamere der rent faktisk går op i den slags, samtiddigt ser man ligeså mange på disse boards der gang på gang nævner der ingen stort set ingen forskel er og at de køber til den konsol de bedst kan lide.

Det er stadig en meget lille del af det samlede antal købere/gamere der rent faktisk læser eller deltager disse fanboy diskutioner og en endnu mindre del af dem der rent faktisk køber den bedste version, fordi de i bund og grund bare deltog i diskutionen for at promovere deres favorit konsol. Majoriteten køber efter personlige præferencer.
Alf81Alf81Skrevet 22/12-09 22:07, rettet 22/12-09 22:12 
Nu er der begyndt at dukke reviews op rundt omkring. Det er dælme blevet godt modtaget.

Der skulle efter sigende være jævn meget forskel på versionerne. PS3 versionen skulle lide under alt for mange slowdowns, for mange og lange loadtider, dårligere textur og uskarp grafik. Altså, skulle føles meget som en dårlig port.
Ting om dét og pis.
196 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig