X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg søger billige konsol-knockoffs


Svar
KilroyKilroySkrevet 06/11-09 12:42 
Hej gutter.

Jeg vil gøre det til min mission at finde og oplyse verdenen om dårlige konsoller/TV-spil.
Bilka havde en overgang noget kaldet TV-Konsollen (som jeg allerede har beskæftiget mig med)

Hvis I falder over nogen eller skulle være i besiddelse af en, så ville jeg gerne høre om det. Og jo billigere, jo bedre:)

TV-konsollen - En anmeldelse
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 06/11-09 12:46 
Det er lige præcis sådan en jeg har, købt i Føtex (det er jo teknisk set bare en mindre Bilka), lavede en tråd om den da jeg købte den, to sek.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/11-09 12:47 
Her:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=18773
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/11-09 12:56, rettet 06/11-09 12:56 
Iøvrigt må "Wü" tage prisen som min favorit konsol-knockoff :D

http://www.crunchgear.com/wp-content/uploads/2008/01/wu-006.jpg]
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 06/11-09 12:57, rettet 06/11-09 13:05 
dem ser jeg ofte på DBA

Selv har jeg en defekt Mebe teck (tror jeg den hedder).

Den har også pistol, to pads (hvor det ene altså er defekt)og en masse "nintendo" spil i sig.

Den kostede i sin tid 100 kr (Føtex eller noget har jeg læst) og jeg gav vist 50 kr brugt.
Pt. leder jeg efter en til - spillene er helt okay sjove og så har jeg en backup.

Link...
Spiller nu: GUN
chrisstofferchrisstofferSkrevet 06/11-09 13:11 
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=63021316

denne jeg har.

men prisen på 150 er latterlig som samler. Den er dyrere end fra ny.

Men sjov lille maskine :)
Spiller nu: GUN
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-09 14:42 
Kilroy>

Du snakker om at kontrollen er dårlig i Panda. Det undrer mig dog lidt da der garanteret bare er tale om en romhack med anden grafik, tror jeg ikke der er pillet ved kontrollen. Mon ikke snare det er den elendige controller der følger med konsollen der gør det? Mon en MegaDrive/Master System controller kan bruges i stedet?

Hvis du beslutter dig for at prøve UFO Race (Pole Position) igen så kommer du nok længere ved at skifte op i gear :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 06/11-09 14:52, rettet 06/11-09 14:53 
Var gear-skifte en sjældenhed i racerspil på Nintendo-konsollerne? Det undrer mig altid at så mange overser gear-skiftet på arcadeudgaverne af Pole Position, Out Run, RoadBlasters (okay, den er så lidt svær, men...) etc. Som om de slet ikke er vant til, at der er gearskifte i racerspil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-09 15:06 
Jeg har spottet V smile i Kvickly. En konsol KUN med edutainment spil. Hvis du hader dine børn og de ønsker sig en Wii, 360 eller PS3 i julegave så giv dem en en V smile istedet :D
SumezSumezSkrevet 06/11-09 15:17 
RJK>
Var gear-skifte en sjældenhed i racerspil på Nintendo-konsollerne? Det undrer mig altid at så mange overser gear-skiftet på arcadeudgaverne af Pole Position, Out Run, RoadBlasters (okay, den er så lidt svær, men...) etc. Som om de slet ikke er vant til, at der er gearskifte i racerspil.

Jeg tror stadig at jeg i 2009, endnu ikke har spillet et eneste racerspil med gear-skifte, i værste tilfælde har de alle haft automatgear slået til som default. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-09 15:19 
Det vil sige at du aldrig har prøvet Out Run eller Pole Position? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/11-09 15:32 
Nej, men det forklarer nok hvorfor jeg aldrig har kunnet komme længere end til andet checkpoint i Out Run.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/11-09 15:39, rettet 06/11-09 15:44 
Arh, man kan vist ikke komme til tredje bane i Out Run i lavt gear :)

Nogle af jer må da have studset over Hard Drivin' (hvor man ikke kan starte bilen, uden at skifte gear :)).

Men tilbage til tråden - der er åbenbart noget om snakken :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KilroyKilroySkrevet 07/11-09 10:03 
Jeg ved ikke hvorfor Panda er så dårligt, da det åbenbart er Mario med anden grafik. Men det føles fandens glat.

Gear... Skifte?

Noget siger mig at jeg må gå gennem spillene, alle sammen, en gang til og lave en ny video D:
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig