X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo Reach-tråden


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 06/11-09 06:17 
Det er endnu småt med informationer om Bungies "sidste" Halo spil.
uundgåeligt vil vi nok snart få noget at vide og her er tråden til samling af informationerne.

Jeg vil lægge ud med et par billeder der angiveligt skulle være fra Halo Reach:
Se hele indlægget
Spiller nu: Halo 3
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
dpldplSkrevet 29/04-10 14:34, rettet 29/04-10 14:35 
Hmmm gå fra Halo hos MS til 10 års aftale med activision. Nå ja Reach bliver sidste bungie spil jeg kommer til spille i 10år. :O
(Ja, jeg er en dem som ikke vil købe activision spil (At jeg dobblet moralsk og køber blizzard spil, er så en anden side af sagen :P))

Men nyheden kan vel enlig gør PS3 ejer glade, nu kan de også få spil fra bungie. :p

Bungie + Activision
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 29/04-10 15:36 
Ny tråd til ovenstående nyhed. Halo Reach-diskussion i denne :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ZeroburstZeroburstSkrevet 29/04-10 17:02, rettet 29/04-10 17:44 
Slet.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/04-10 17:16 
he.. gad vide om det billede har noget med nyheden om Bungie / Activision at gøre hehe...

eller er det det første syn vi har af john 117 hovede ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 30/04-10 13:39, rettet 30/04-10 15:02 
Jeg prøvede betaen igår og er ved at danne mig nogle førstehånds indtryk.

Jeg har rendered 2 af mine kampe på Bungie.net i 720P:
https://www.bungie.net/Stats/Reach/RenderedVideos.aspx?player=Playkid
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-10 17:25, rettet 30/04-10 17:37 
Ball dropped, ball taken... Ball dropped, ball taken.

Fedt at man kan upload video'er som vmw filer man bare kan downloade, super fedt. Og tak for video'erne, det bidrager rigtigt godt til hypen :)

Det lyder som om at der er kommet lidt mere power og umpf i lyd effecterne. Fede melee kills (ragdoll, blod). Og der er kommet camera shake når man er tæt på explosioner, about time :)

Har kun set første video, ser nummer 2 lige om lidt. Post endelig gerne nogle flere :)

EDIT
Har lige set video 2. Desværre syntes jeg allerede at jeg er træt af oddball. Det virker lidt ensformigt. De fleste encounters ender med et melee kill, fordi man skal ha så mange skud at man altid når tæt nok på til et melee kill.

Post lige en film med noget vehicle action :)
For The Love Of The Game
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 30/04-10 17:44, rettet 30/04-10 17:44 
Var der ikke noget med, at de der havde spillet Halo 2 online fik en beta kode?
PlaykidPlaykidSkrevet 30/04-10 18:08, rettet 30/04-10 18:35 
Lim3Hero, jo det er korrekt. Men det er sikker først d. 3 maj. Jeg har ikke fået min kode derfra endnu.

Kalicola>
Fedt at man kan upload video'er som vmw filer man bare kan downloade, super fedt. Og tak for video'erne, det bidrager rigtigt godt til hypen :)

EDIT
Har lige set video 2. Desværre syntes jeg allerede at jeg er træt af oddball. Det virker lidt ensformigt. De fleste encounters ender med et melee kill, fordi man skal ha så mange skud at man altid når tæt nok på til et melee kill.

Der kan kun spilles FFA og Grab Bag på Powerhouse og Sword Base. Ingen af mapsne indeholder Vehicles det får vi først at se senere på Bone Yard når det map bliver unlocked engang.
Lyden er ændret en hel del som du bemærkede, og fysikken i spillet virker en del tungere end Halo 3. Jeg savner helt klart noget jump height.

Mht. oddball så er det ikke noget jeg finder specielt spændende at spille, ikke FFA. Det er rart der er 1-hit kill med skullet, ellers ville det være svært at overleve. Folk er pt. bare dårlige til at udnytte det :)

Det er også muligt at uploade film på samme måde i Halo 3, men det er rart de har includeret det i betaen også.

Jeg spillede en Elite slayer på Sword Base, den har jeg sat til at render nu. Dog kun 640x360, samme link som før :)
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-10 19:52 
Argh. Ikke mindre end 720p. Render again :)
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 30/04-10 20:32, rettet 30/04-10 20:33 
Ellers er der jo masser af kampe på nettet ;)
Bla. her er f.eks. 3: http://www.bungie.net/Stats/Reach/RenderedVideos.aspx?player=stephen087

Jeg holder lidt tilbage igen med at render fulde kampe, fordi det koster ca. 5$ for at render en fuld 720p kamp.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 30/04-10 20:47 
Super fed feature det med at kunne oploade renderede film - men koster det altid penge, eller får man lov at uploade noget gratis, evt. i lavere opløsning?
Og kan man rendere filerne til USB stick/disk også?
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-10 20:57 
Det vil jeg også gerne vide.

Jeg vil også gerne vide om der er flammekastere, og ild håndgranater med som i halo 3.
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 30/04-10 21:30, rettet 30/04-10 21:36 
Beano>
Super fed feature det med at kunne oploade renderede film - men koster det altid penge, eller får man lov at uploade noget gratis, evt. i lavere opløsning?
Og kan man rendere filerne til USB stick/disk også?

Det koster vist altid penge ja, men der er noget med de deler gratis point ud pr. månedlig basis? Jeg er dog ikke helt sikker.
Eks. kostede en 720P film 55 points, mens den i lavere opløsning kun koster 9.
Jeg havde 5 gratis points fra start af.

Flammekaster og ild granaterne er ikke i beta indtil nu. Jeg tør godt udelukket at de ikke er med overhovedet.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 01/05-10 09:06 
Lyder som en enormt lam måde at malke deres fans endnu mere - specielt hvis man ikke kan gemme/eksportere renderede film lokalt. Forhåbentligt en politik der ændres inden udgivelse.
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 01/05-10 11:09 
Woohoo! Beta kode til mig :D Jeg vinder ellers aldrig noget :D
KalicolaKalicolaSkrevet 03/05-10 16:57 
Sååh, det er 3 may nu. Hvor er betaen henne?

Når jeg smider ODST disken i og trykker "preview beta" så får jeg bare en fejl :(

Any news?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 03/05-10 17:07, rettet 03/05-10 17:08 
Jeg gætter på, at den er ved at blive lagt online just nu. De går jo altid efter amerikansk tid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KamekKamekSkrevet 03/05-10 17:09 
Major Nelson skrev på sin Twitter at den blev lagt op sen eftermiddag / tidlig aften i USA - så der går nok lidt mere tid.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KalicolaKalicolaSkrevet 03/05-10 17:25 
Lige hurtigt et off topic spørgsmål.

Hvilken twitter app burde jeg bruge til windows 7? Kan man få en som bare popper op nede til venstre ligesom messenger osv når der er updates?
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 03/05-10 17:32, rettet 03/05-10 17:33 
"One more time: The Halo: Reach beta is expected it to go live Monday (May 3rd) in the early evening (GMT)/late afternoon (ET)/late am (PT))"

GMT er jo for os, så det hos os den oppe ved sen eftermiddag/tidlig aften. Passer enlig også fint med de andre 2 tider for USA.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 03/05-10 17:34 
Sen eftermiddag er ET (New York)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 03/05-10 17:41 
Er det ikke tidligt aften nu for os?(Eller tæt på)

Og da vi gmt+1. Så har svært ved se hvordan hvad majprnelson skriver passer sammen. ><
Nå angående tider på forskelling sted i verden har jeg altid været forvirret.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 03/05-10 17:51 
Der er fem timers forskel på New York og her. Hvis sen eftermiddag er 16 der, så er det tidligst kl. 21 her.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 03/05-10 17:54 
Seks timers forskel fordi vi ikke er på GMT men CET :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 03/05-10 17:59 
Søreme så. Mente ellers kun der var fem, da jeg var i NC for et par måneder siden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 03/05-10 19:18 
Well, den kan hentes nu...
Kilroy Was Here
KalicolaKalicolaSkrevet 03/05-10 19:22 
awesome, tak :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 03/05-10 21:23, rettet 03/05-10 21:25 
Hmm... Førstehånds indtryk.. Meget skuffet.

Jeg har svært ved at se det nye i det her. Det er en halo multiplayer præcis som alle andre. De nye ting som er her, vil jeg dårligt kalde for nye. Nu samler man ikke længere power-ups sammen, men man vælger dem i stedet inden en kamp, wauw.

Gameplayet er identisk med de andre halo spil, intet nyt her. Man kan stort set de samme ting som man altid har kunnet. Samme speaker, samme lyde, samme grafik, det hele er det samme som de 4 forrige spil.

Bare efter de første 10 minutter sidder jeg med en følelse af at have spillet det hele mange gange før, og føler mig nærmest snydt på samme måde som ODST. ODST havde dog Firefight som var nyt og sjovt.

Jeg ved godt at det bare er en lille multiplayer demo, og at det fulde spil indeholder meget mere, ja meget mere at det samme vi har set før. Allerede nu ved jeg igen hvordan single playeren bliver. Den bliver som den altid har været. De samme fjender, de samme våben, de samme køretøjer, de samme kampe mod AI'en det altid har været. Ja det er gode dynamiske kampe, men intet nyt. Og så en køre mission i ny og næ.

Ja grafikken er pænere hvis man lige stopper op og kigger, men når det hele kører så ligner det halo 3. Jeg er meget skuffet over at Reach betaen bare er det samme vi kender og har spillet 100 gange før.

Det er svært når man kommer lige fra Bad Company 2, som er så intenst og varieret et multiplayer spil som noget kan være.

Forstå mig ret her, jeg er stor Halo fan, og har gennemført dem alle og spillet rigtigt meget multiplayer. Men når jeg så prøver det femte spil i rækken, og føler at det bare er en map pack jeg har hentet, så går luften godt nok af ballonen meget hurtigt. Faktisk fik jeg helt lyst til at gå tilbage det helt simple Battlefield 1943, fordi det med få midler er intenst og varieret, og charmerende.

Halo Reach bruger samme typer level design som altid, ikke noget destuctable, alt er helt statisk. Ligesom i Call of duty sker der her ikke noget uforudsigeligt.

Nåh, det er jo bare min ydmyg mening som i snart kender så godt.

Er det virkeligt så svært at finde på noget nyt til den Halo serie?
For The Love Of The Game
KilroyKilroySkrevet 04/05-10 08:57 
Selvom jeg ikke troede det muligt, så er jeg lidt i samme båd.
Nu fik jeg godt nok kun klemt en kamp ind, men jeg sad lidt med en følelse af "Det var da ikke møj".
Okay, jeg sad med Modern Warefare i fingrene, hvorfor jeg ikke var særlig effektiv, men alligevel var jeg ikke så imponeret.
Kilroy Was Here
KadaverKadaverSkrevet 09/05-10 10:40 
Stockpile er en rigtig god opfindelse til Halo's multiplayer. Den mode kan jeg godt se mig selv bruge nogle timer på, så sjov som den er.
WehnerWehnerSkrevet 10/05-10 22:11 
Jeg har lavet et preview på Gamesector. efter at have spillet et par aftener.

Halo Reach
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/05-10 16:59 
fra "E" Twitter:
You may want to make a note of this... it's a date to Reach for: RT @HaloWaypoint: September 14th, boys and girls.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 16/06-10 18:00, rettet 18/06-10 10:04 
Vi kan lige så godt få samlet informationerne fra E3 i tråden.

Trailers:

Firefight:
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=e32010ff

Campaign trailer:
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=2010E3

20 min. campaign demo:
http://e3.gamespot.com/video/6266242/?hd=1

E3 Campaign præsentation:
http://files.bungie.org/Halo_Reach_E3_Stage_Demo_HQ.mp4

Anden gennemspilning af demoen:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-halo-reach/700423
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 04/07-10 17:56 
Space combat gameplay...

Link...
What is the Matrix?
KilroyKilroySkrevet 05/07-10 18:18 
Det har sådan set tændt min interesse for spillet igen. Det ser spændende ud. Gad vide hvor mange kampe af den slags der er, og om der eventuelt gemmer sig andre ting i Reach?
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 06/07-10 10:37 
Bungie nævner i en anden film, at der vist kun er den ene mission, men så skulle der også være noget andet spændende, som de ikke ville afsløre.
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 06/07-10 14:27 
Nu ved jeg godt, at det vist er det normale, at fartøjerne i Halo-serien spilles fra 3. person, men det havde været stort, hvis Reach fik rumskibskampe i 1. person :)
PlaykidPlaykidSkrevet 08/07-10 10:10 
I går var der Bungie dag, og de afslørede i sammenarbejde med Red vs. Blue, remaket af Blood Gulch i Reach.
720p video i link :)

Bungie Day "Deja View"
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 08/07-10 13:36 
Gode gamle Halo. Det ER og bliver én lang remake ;)
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/07-10 13:13 
Hold KÆFT, det ser vildt ud!

Halo Reach Forge - Ultimate Map Editor!
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 25/07-10 12:27 
Totalt :D

Demonstration med publikum
KalicolaKalicolaSkrevet 25/07-10 15:29 
Syg begejstring fra publikum når han skifter en farve fra blå til gul.
For The Love Of The Game
RaGeRaGeSkrevet 25/07-10 16:52 
Ja, det lagde jeg os mærke til xD
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GreaseballGreaseballSkrevet 19/08-10 17:14 
Så kommer Bungie med Halo Reach i 3D. Fremvist på Gamescom.
Nok set lidt i lyset af de ikke gider høre på SONY snakke om Killzone 3(D) konstant.

Reach 3D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-10 20:55 
Halo Reach er blevet leaket tidligt da det er lykkedes hackere at scorer den version som Microsoft selv har lagt ud på Xbox Live

Hér er historien:
http://www.pcworld.com/article/203877/who_leaked_halo_reach_early.html?tk=rss
KadaverKadaverSkrevet 04/09-10 09:35 
Jeg har spillet Reach i nogle timer indtil videre, og synes spillet er den opfølger som Halo: CE fortjente.
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 05/09-10 14:22 
Anmelder oder pirat?
KalicolaKalicolaSkrevet 05/09-10 16:04 
Det kan vel egentligt være ligemeget? Kom med nogle flere impressions :)
For The Love Of The Game
KadaverKadaverSkrevet 05/09-10 16:56 
Jeg synes ikke det er fair at give impressions, når der ikke er en brugbar spoiler funktion herinde.
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 05/09-10 19:09 
Kalicola>
Det kan vel egentligt være ligemeget? Kom med nogle flere impressions :)

Ja det kan. Var bare nysgerrig :)

Og Kadaver, det er vist fint nok at gøre sådan her:

SPOILER-TEKST:
234 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig