X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo Reach-tråden


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 06/11-09 06:17 
Det er endnu småt med informationer om Bungies "sidste" Halo spil.
uundgåeligt vil vi nok snart få noget at vide og her er tråden til samling af informationerne.

Jeg vil lægge ud med et par billeder der angiveligt skulle være fra Halo Reach:
Se hele indlægget
Spiller nu: Halo 3
234 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 06/11-09 06:17 
Det er endnu småt med informationer om Bungies "sidste" Halo spil.
uundgåeligt vil vi nok snart få noget at vide og her er tråden til samling af informationerne.

Jeg vil lægge ud med et par billeder der angiveligt skulle være fra Halo Reach:
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11537_324581430726_540780726_9650155_7522683_n.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11537_324580745726_540780726_9650148_6957784_n.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11537_324580220726_540780726_9650143_2654986_n.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs028.snc3/11537_324538465726_540780726_9649592_5890119_n.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11537_324534965726_540780726_9649502_8378400_n.jpg
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11537_324536110726_540780726_9649509_6458696_n.jpg
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs008.snc3/11537_324540340726_540780726_9649607_2929752_n.jpg
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-09 09:33 
Åh nej... Ikke flere expansions pakket ind som full-game.
For The Love Of The Game
KilroyKilroySkrevet 06/11-09 09:57 
Ja, for pokker! Tænk at et spil vil se så uimponerende ud når billederne er taget med et mobilkamera der åbenbart er smurt ind i Vaseline.
Tænk at Bungie ikke bruger en ny grafikmotor etc etc
Kilroy Was Here
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/11-09 10:05, rettet 06/11-09 10:06 
nu synes jeg da lige vi skal slå koldt vand i blodet og ikke antage for meget ud fra et par mildt sagt lo-res billeder, der "angiveligt" skulle være af halo reach.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-09 10:31 
ja selvfølgelig. Min første tanke var bare at de skal passe på at halo ikke bliver en malke ko ligesom madden og guitar hero. Og for mig er ODST stadig halo 3. Jeg vil gerne se dem prøve noget nyt, det eneste nye i odst var en co-op mode. At dømme ud fra de der lowres screens, ligner det også stadig halo 3. Men jeg glæder mig da stadig til at se en gameplay trailer i håb om at jeg tager fejl.
For The Love Of The Game
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/11-09 16:26, rettet 06/11-09 16:26 
Darknon>
for mig er ODST stadig halo 3.

jeg synes ellers _netop_ at ODST er et skridt i den rigtige retning for serien. grafisk er spillet ikke ligefrem banebrydende, men hele gameplayet med stealth-elementerne er jo helt nye i halo-universet og giver efter min mening nyt lidt i en ellers godt slidt franchise.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 08/12-09 10:11 
Jeg husker det egentlig ikke som om der var stealth elementer i ODST, som der ikke var i Halo 1,2 eller 3.
Det spilledes stort set ens, bortset fra der var lidt færre ting at hoppe på og fandt man endelig lidt hoppe sjov havde spillede tværet usynlige mure over det hele, værre end i Halo 3 :(

Mht. Halo Reach, så skulle vi se en trailer af spillet den 12 december:
http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=BWU_120409
Spartan_008 asks, "How long is the Halo: Reach screening for the VGA's?"
About two and a half minutes.)

Dropship dude asks, "What can we expect to see in this preview on the 12th?"
A video from Halo: Reach's opening cinematic.
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 13/12-09 10:34, rettet 13/12-09 10:39 
Halo: Reach trailer :)

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=HaloReach_SpikeVGAs
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 14/12-09 11:18, rettet 14/12-09 11:18 
Halo: Reach beta er rygtet til at komme engang efter april, muligvis først i maj:

Halo Reach-tråden
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 15/12-09 12:24 
Det ligner odst 1,5 hvis i spørger mig :) Intet nyt overhovedet i den trailer. Der er flere master chefs, and that's it.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 15/12-09 12:27, rettet 15/12-09 12:28 
Master Chef!
Halo Reach-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 15/12-09 13:44 
Darknon>
Det ligner odst 1,5 hvis i spørger mig :) Intet nyt overhovedet i den trailer. Der er flere master chefs, and that's it.

Hvor meget nyt skal der være i spillet før du vil kalde det Halo 3 2.0?

Det vi så var jo blot en cutscene fra spille, og giver nok en ret god indikation af hvordan spillet kommer til at se ud.
Derudover er der spekulationer om at spillerene har forskellige klasser - heavy weight, sniper osv.
Skal ikke kunne sige om jeg ville bryde sådan en ændring, men det vil tiden jo vise skulle det forholde sig sådan.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 15/12-09 15:17 
Jeg synes nu, at historien ser ud til at være anderledes med en ung Master Chief.

Grafikken har forhåbentligt fået et ordentligt hak opad, da Halo 3 motoren viser tydelige spor på forældelse. Grafikken i denne trailer giver jeg ikke noget specielt for. Bevares det ser da ok ud, og ansigter har endelig fået et løft. Men Bungie har flere gange bevist at deres "ingame" grafik fra deres trailers, ikke viser sig at holde stik, når spillet udkommer.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 15/12-09 15:36 
jeg syntes at bungie har lavet en super fed engine, som også er meget flot at se på, så der klager jeg ikke.

Men jeg er ligeglad med om det er en ung master chief eller en gammel master chief, eller en odst. De beviste med odst at gameplayet er nøjagtigt det samme som det altid har været. Derfor forventer jeg at reach igen bliver nøjagtigt den samme spil oplevelse som halo 3 og odst. Igen er det master chiefs og odst'er, og igen er det samme miljø. Og jeg dømmer kun ud fra traileren.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 15/12-09 15:46 
Traileren ser lovende ud rent grafisk - men kan også huske Halo 3 teaseren der angiveligt var lavet med in-engine grafik - det endeligt spil så jo noget ringere ud.
Så jeg vil gerne se noget rigtigt in-game før jeg tager armene over hovedet :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/12-09 15:49 
Jeg vælger den modsatte vinkel - jeg vil se noget gameplay, før jeg tager armene ned igen...

Halo: Reach ser fedt ud.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/12-09 16:35 
Ja ingen grund til at lære af erfaringerne og blive skuffet - hvor er jeg bare fjollet :)
enfenenfenSkrevet 15/12-09 20:35 
Spot on Beano ;)
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/12-09 23:50 
Det fattede jeg så ikke en s*** af, men Halo: Reach ser fedt ud, så hvorfor skulle jeg ikke være begejstret? Halo-serien har endnu ikke skuffet og Halo: Reach ser heller ikke ud til at gøre det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 16/12-09 08:01 
Jeg er løbet tør for pap og neonrør, så kan ikke hjælpe :)
DarkenDarkenSkrevet 16/12-09 08:40 
Må sige jeg er uforstående over man synes det ser fedt ud, når der er hvad? en cinimatic og et par sløret leaked ss som ikke viser noget.. man har jo ikke rigtigt set noget endnu.

hæhæ men hvis man kan hype sig selv op, så spare de også de reklame penge =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/12-09 09:00 
Beano>
Jeg er løbet tør for pap og neonrør, så kan ikke hjælpe :)

Det er fint nok - jeg tror ikke jeg har lyst til at vide hvordan du tænker når det kommer til spil... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 16/12-09 09:05 
Darken>
hæhæ men hvis man kan hype sig selv op, så spare de også de reklame penge =D

Ja det virker hver gang :)
KalicolaKalicolaSkrevet 16/12-09 10:08 
Det blir samme fjender, samme våben, samme vehicles, samme lyde, samme AI, samme gameplay oplevelse, samme levels, samme multiplayer. Alt bliver det samme. Det er hvad jeg får ud af traileren :) Det er meget simpelt hvis man kigger på deres forrige spil. Halo 2 var det samme som halo 1, lige bortset fra et par andre baner, og en ny race (brutes). Halo 3 er det samme som 1eren og 2'eren, lige bortset fra at man kunne bruge brutes våben og køretøjer. Halo odst er det samme som halo 3 bortset fra et våben med silencer som ikke har nogen virkning. Reach bliver igen det samme bortset fra at man tilsyneladende kan vælge en klasse at spille. Men ret gameplay og oplevelses messigt bliver det samme oplevelse.

Jeg håber dog virkeligt at jeg tager fejl. Jeg har svært nok ved at tæske mig igennem odst. Der er intet nyt i det, og banerne er tilmed virkelig kedelige i forhold til halo 3. den samme by i 8 timer er lige lovligt meget at forlange.
For The Love Of The Game
PeancanPeancanSkrevet 16/12-09 10:14, rettet 16/12-09 10:14 
Enig, odst og 3 var også en flad fornemmelse for mig, hvorimod 1'eren stadigvæk står som seriens bedst. Bungie formår virkelig at malke koen, samt køre på det sikre forudsigelig og ret kedelig gameplay, der ikke har rykket sig en meter og halter gevaldigt efter dette års udgivelser.
FORNYELSE TAK!!!
SumezSumezSkrevet 16/12-09 10:17 
Jeg har stadig svært ved at tage mig sammen til blot at tærske mig gennem 1'eren. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 16/12-09 12:59 
Peancan: Tak. Endelig en som er enig :)
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 16/12-09 14:37, rettet 16/12-09 14:37 
1'eren står også for mig som det bedste Halo indtil nu - på trods af af ensformigt gameplay design indendørs.

(skulle lige til at spørge hvor lang tid, han fik lov til at blive herinde ;))
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 16/12-09 14:42 
Darknon>
Det blir samme fjender, samme våben, samme vehicles, samme lyde, samme AI, samme gameplay oplevelse, samme levels, samme multiplayer. Alt bliver det samme. Det er hvad jeg får ud af traileren :) Det er meget simpelt hvis man kigger på deres forrige spil. Halo 2 var det samme som halo 1, lige bortset fra et par andre baner, og en ny race (brutes). Halo 3 er det samme som 1eren og 2'eren, lige bortset fra at man kunne bruge brutes våben og køretøjer. Halo odst er det samme som halo 3 bortset fra et våben med silencer som ikke har nogen virkning. Reach bliver igen det samme bortset fra at man tilsyneladende kan vælge en klasse at spille. Men ret gameplay og oplevelses messigt bliver det samme oplevelse.

Jeg håber dog virkeligt at jeg tager fejl. Jeg har svært nok ved at tæske mig igennem odst. Der er intet nyt i det, og banerne er tilmed virkelig kedelige i forhold til halo 3. den samme by i 8 timer er lige lovligt meget at forlange.

Halo 2 startede matchmaking systemet, og havde en overtruffen multiplayer + at hoppe blev gjort til en ret vigtig del af gameplayet.

Halo 3, 4 player online coop, Forge, theater mode.

Bevares er core gameplayet da ret bevaret, men det ville også være at ændre på det så det ikke føltes som Halo mere.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 16/12-09 15:23 
Men det er nok de færreste mainstream gamere, der benytter Forge og Theater. Co-op måske.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 16/12-09 15:45 
PalleJensen>
Det fattede jeg så ikke en s*** af, men Halo: Reach ser fedt ud, så hvorfor skulle jeg ikke være begejstret? Halo-serien har endnu ikke skuffet og Halo: Reach ser heller ikke ud til at gøre det...

Stille mig lige ved siden af PJ her XD Jeg siger også at HALO: Reach ser ud godt ud. HALO serien har ikke skuffet mig nu. Sammen med Gears of War er HALO en af de sjoveste FPS at spille i Co-up(IMO)
:)
PlaykidPlaykidSkrevet 19/12-09 09:12, rettet 19/12-09 09:13 
enfen>
Men det er nok de færreste mainstream gamere, der benytter Forge og Theater. Co-op måske.

Måske, det var bare for at pointere det er forkert at sige spillene ikke udvikler sig :)
Jeg føler mig dog som en ret mainstream Halo gamer, og jeg har da brugt de features ret flittigt :)
______

Bungie weekly update har besvaret et par spørgmål, et par vedr. grafikken i spillet:
Q: So what’s the deal, is this trailer “real” or not?
A: The Halo: Reach trailer was produced directly in our new game engine using real game assets. Because the game is still in the midst of development, which means things like framerate are still in flux, we do something called a “frame dump” that lets us spit out the content, frame by frame, and then compile it back as the video you all saw on Saturday. We can actually run this same cinematic right now, within the latest game build, but it’s not always at the consistent smooth framerate of the final game (yet).

Q: Awesome, so this is what the final game will look like?
A: This trailer absolutely represents our visual bar for the final game and is near identical to what you’ll see next Fall. The single biggest difference between this trailer and the final game will be the extra generous amount of anti-aliasing (the smoothing of “jaggies” or edges of pixels) present in what you’re watching right now but rest assured that Reach will be significantly improved in this department compared to Halo 3. (The extreme “AA” in the trailer was due to the “frame dump” mentioned above.)

Suffice it to say we’re really excited about the technological and artistic advancements we’re making with Reach and you’ll see more from the campaign in just a few weeks.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 19/12-09 10:14 
Det har de lukket ud før, så som før skrevet, giver jeg ikke noget for deres udmelding. Jeg venter og ser, når spillet udkommer.

Halo 3 traileren var også lavet in-engine (Halo 2 lige så), men der er vist ikke nogen tvivl om, at der er forskel på traileren og spillet. Men det indrømmer Bungie jo faktisk også i det citerede. Jeg mener dog stadig, at det ikke kun er anti-alising, der er pillet ved.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 19/12-09 11:57 
Der er også pillet ved texture opløsningen og lyssætningen.
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 19/12-09 12:04 
@Darknon
Siger hvem?

Jeg har tror ikke spillet kommer til at så forskelligt ud fra hvad vi har set nu. Betaen er jo allerede om et par måneder, og hele spillet om et lille års tid.

Det er forholdsvist sent at begynde at vise bulltage.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 19/12-09 12:33 
Det kan man se.
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 11/01-10 20:36, rettet 12/01-10 10:41 
Eddit: Nyt link - http://twobrothersandasister.com/?p=6111

Halo: Reach scans! :o)
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 11/01-10 21:31 
Godt nok en dårlig scanner han har brugt ham der :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 11/01-10 21:35 
Pictures, scans whatever.

Man kan både se og læse teksten, det er det der tæller :)
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 11/01-10 22:07 
Sonic>
Godt nok en dårlig scanner han har brugt ham der :P


Liger mere et digital kamera.. Oo Medmindre han har lagt et tastertur oven på bladet i scanneren :p
enfenenfenSkrevet 12/01-10 06:43 
Det ligner desværre bare Halo 3, og det er ikke på højde med grafikken i Halo Reach teaseren. Det hele kan selvfølgelig skyldes, at der er tale om scans, men jeg tvivler.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/01-10 17:44 
Det kunne godt tyde på det, for det lyder som om, at Halo: Reach får et skud energi takket være den nye Halo-engine.

Eurogamer: Halo: Reach "better across the board"
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KilroyKilroySkrevet 12/01-10 19:25 
enfen-> Er du sikker på du ikke forveklser grafisk formåen med stil? Bungies stil har ikke ændret sig meget siden Halo 2, men jeg synes nu godt at man kan se lidt forskel fra Halo 3 og så Reach. (Den evige optimist, eller...)

Angiveligt skulle denne her motor understøtte skiftende vejr og rigtigt mange lyskilder, hvilket med garanti vil være med til at gøre grafikken lækrere at se på.
Kilroy Was Here
enfenenfenSkrevet 12/01-10 19:46, rettet 12/01-10 19:48 
Nej, jeg tænker skam på grafikken. Stilen er der ingen tvivl om. Den er stadig tro til Halo universet, og det mener jeg så heller ikke, der skal ændres så meget på.

Jeg er bare ikke - ud fra de scans - imponeret over, hvad Bungie har formået at kunne præstere. Der er så mange andre spil, der har bevist hvor langt grafikken er nået de sidste par år. Som jeg skrev tidligere i denne tråd, så var jeg slet ikke i tvivl om, at ingame grafikken i Halo Reach ikke ville være på samme niveau som i teaseren. Det har Bungie vist ved deres tidligere spil, at de ikke har formået. Men jeg havde da alligevel håbet.

Men under alle omstændigheder regner jeg da med, at Halo Reach vil være flottere end Halo 3.

Og hey, det er bare scans, så mine bange anelser, kan stadig blive gjort til skamme :)
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 12/01-10 20:35 
Jeg syntes stadig at halo 3 er noget af det flotteste stadig til dato, så jeg glæder mig da til at se hvordan det kommer til at se ud med en ny forbedret engine.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 12/01-10 21:03 
Det lyder spændende med de mange forskellige spartans, og jeg er enig med forfatterne i, at det tyder på, at der vil blive større mulighed for at skræddersy sin figur i multiplayer. Det lyder spændende.

Men næsten mest spændende bliver det, at skulle spille mod Elites igen. Ikke Tem :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 13/01-10 04:46 
W00t w00t woot! :)
Det bliver awesome og så endda i Halo 1 style lyder det til.

Synes selv man allerede kan se en kraftig forbedring fra Halo 3 når man kigger billederne, selvom kvaliteten af dem er ret ringe.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 20/01-10 21:21 
Nye screens her. Jeg syntes dog ikke at grafiken har udviklet sig overhovedet siden halo 3.

Nye Screens
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 21/01-10 15:13 
Jeg synes billederne er for lav kvalitet til at kunne bedømme dem ordenligt.
De skulle også være fra et tidligere build end announcment traileren, med en del grafiske effekter slået fra.

Ved ikke hvad vil vurdere ud fra billederne. Så jeg håber på vi snart får noget ordenligt feed :)
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 21/01-10 16:20 
Meget svært at bedømme noget som helst ud fra stilbilleder. Vent altid til man ser noget rigtigt og færtigt fra dem af.
Men ser frem til mere HALO action snart :D ODST var sjovt nok, men en lidt tam udgave af hvad man var vant til.
234 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig