X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Helt gratis-tråden


Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 04/11-09 15:17, rettet 04/11-09 15:28 
Inspireret af " The It's For Free Thread" på ntsc-uk forum.. syntes vi kunne bruge en tilsvarende tråd her på PR:
Skriv hvad du vil give væk gratis, sende afsted eller til afhentning.
Modtageren betaler selvfølgelig selv portoen.

The It's For Free Thread
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
DarkenDarkenSkrevet 26/04-15 17:20, rettet 26/04-15 17:21 
LEGO® Minifigures Online
Ser umiddelbart ud til at være gratis at spille, men mini figs er micro transaction?
CX9-JF8-WH7-TQ5
-------------
Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your PROMO CODE.

Visit the Download Page: http://www.playminifigures.com/en
Play through the tutorial, and then enter the in-game shop and click "Redeem Code"
Enter your unique code (located in the PROMO CODE box below) to unlock $18 worth of content
This key provides the following digital goods:
Three LEGO Series 12 bags with a randomly inserted minifigure in each bag
Three LEGO Series 13 bags with a randomly inserted minifigure in each bag
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 26/04-15 17:24, rettet 26/04-15 23:55 
World of Tanks
Snuppet af Silverstar ;)

---------------------
Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

BONUS CODE FOR EXISTING PLAYERS:
To redeem your bonus code, please follow the steps below:

Go to https://worldoftanks.com/
Login to your account.
Click on the user name in the top right corner.
Click “Activate Bonus Code” from the drop-down menu and submit the code.
Run the game. Enjoy!

PROMO CODE:


--------------------------
INVITE CODE FOR NEW PLAYERS ONLY:

To redeem your invite code, please follow the steps below:

Go to https://worldoftanks.com/registration
Enter your email, desired username, and password into the respective fields.
Click "Have an invite code?" and submit the code.
Click "Play for Free".
You will receive a confirmation email from the World of Tanks Team. Click on the link in the email to confirm your registration.
Install and run the game. Enjoy!
Each code can only be used once on a World of Tanks account. Please note that with the Wargaming Unified Premium Account, your Premium Time, Free Experience (XP) and Gold in World of Tanks will automatically be activated for World of Warplanes, too. This code is valid until April 1st, 2015. Not for Resale.

BONUS CODES:
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 26/04-15 17:25 
FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn til PC:

R4WE J9AM 7AC4 AMK7 VPS5
----------------
Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your PROMO CODE.

Download the FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn PC Digital Download file from the link provided below.
Download link: http://sqex.to/FFXIVGame
Double click the “ffxivsetup.exe” file and select the correct region and language settings which coincides with the region of the product registration code you have been issued.
Ensure that you have at least 20 GB of free space available on your hard disk drive.
A User Account Control prompt may be displayed for Windows Vista® and Windows® 7 users. Select “Yes” to proceed with the installation.
Please launch the installer as a user with administrator rights. Windows Vista® and Windows® 7 users may be prompted for an administrator password.
Follow the on-screen instructions to install the FFXIV: ARR launcher onto your hard drive.
After you have successfully installed the launcher, run the program to check for any updates and proceed to register FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.
Follow the onscreen instructions and carefully read through and accept the FFXIV: ARR Software License Agreement, Square Enix Account Agreement, and the FFXIV: ARR User Agreement.
Please note that the product registration code you have been issued is an official FFXIV: ARR retail product code. 30 days of free FFXIV: ARR game time is entitled to users who register their product registration code to a Square Enix Account* which did not have any prior FFXIV service accounts associated to their Square Enix Account.
When prompt, please enter the product registration code (located in the PROMO CODE box below) to complete the initial registration process.
To begin playing, enter your Square Enix Account username and password and select Log In.
After logging in, the launcher will check for the latest game data. If necessary, the latest files will be downloaded, and the game will be updated to the most recent version. This process is automatic, and can take anywhere from several minutes to several hours to complete. The estimated time remaining will be displayed under the download progress bar.
Once the game has been updated, the Play button will be displayed. Click this button to start the game.
*If you accidentally skipped the step to create a brand new Square Enix Account, you may create one specific to your region by visiting one of the pages below:
For North America: http://na.finalfantasyxiv.com/pr/start_ffxiv/win/registering/
For UK: http://eu.finalfantasyxiv.com/pr/start_ffxiv/win/registering/
For France: http://fr.finalfantasyxiv.com/pr/start_ffxiv/win/registering/
For Germany: http://de.finalfantasyxiv.com/pr/start_ffxiv/win/registering/
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
silverstarsilverstarSkrevet 26/04-15 19:43 
Nice!
Jeg har brugt World of Tanks koden for existing players, hvis du vil slette den eller editere den ud.
Thank you :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WonderboyWonderboySkrevet 26/04-15 22:54 
Hvis nogle er int. i nogle gratis PC spil så kig i link.

Link...
I love monster land
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-15 17:41 
Call of Duty®: Advanced Warfare limited edition Sentinel Task Force Exoskeleton : V2367-XPWFT-PHG22-23M6C-GRJ2Z

Først til mølle :-)
Spiller nu: Halo 3
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/05-15 17:54 
Hvilken platform? Hvis det er Steam, så har nogen allerede snuppet den uden at nævne det. <3
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-15 19:02 
Det er Xbox :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 28/05-15 15:40 
Gotcha :)
Men jeg håber nu alligevel, at vedkommende der snupper den, er så flink at gøre opmærksom på det. I det mindste bare med et lillebitte "Tak" :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 28/05-15 17:38 
Kode nappet. Mange tak :)
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-15 19:18 
Jeg har koder til The Witcher 1+2 til Gog, hvis nogen kan bruge dem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
vyssenvyssenSkrevet 01/06-15 21:44, rettet 01/06-15 21:45 
Jeg har en rød resistance 3 tee. Den fik jeg forærende af en gut engang. Jeg tror på karma, så jeg skal heller ikke have noget for den. Den kan afhentes i midtjylland. Str large cirka.

Som denne. http://www.yourpshome.net/attachments/89b3d606d9664c58f20d501c663d7add-png.8284/

Edit. Mint condition
John DoeJohn DoeSkrevet 01/06-15 22:32 
Bede-x>
Jeg har koder til The Witcher 1+2 til Gog, hvis nogen kan bruge dem.

Jeg kan godt bruge The Witcher 2, hvis den stadig er ledig.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-15 23:14 
PM sendt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ElgenElgenSkrevet 02/06-15 08:43 
vyssen>
Jeg har en rød resistance 3 tee...

Haha, jeg troede lige et øjeblik at der var tale om en Resistance3-themed golf tee };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
vyssenvyssenSkrevet 02/06-15 15:24 
Åh. Jeg kan se hvad du mener.

Troede ellers der ville være en aftager allerede... Kan ske den bare skal til genbrug så.
scavengerscavengerSkrevet 02/06-15 17:11 
Elgen>
vyssen>
Jeg har en rød resistance 3 tee...

Haha, jeg troede lige et øjeblik at der var tale om en Resistance3-themed golf tee };-P

Jeg turde ikke skrive noget, for jeg troede kun det var mig :-D
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 14/06-15 01:03 
Er der nogen der kunne have interesse i et defekt 42" Panasonic plasma-tv?

TV'et er en del år gammel, og virker reelt set perfekt hvis det ikke lige var for nogle meget tynde farvede linjer, lodret ned gennem skærmen flere steder...

Helt gratis-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 14/06-15 11:42 
Virker intr. det tv. Har du mulighed for at tage et billede som viser skærmen når den er tændt?
Soren47Soren47Skrevet 06/07-15 20:36 
Nogen der vil have disken til 007: Nightfire Xboxversionen? :b

Link...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/08-15 01:52 
Interesseret i en kode til Rising Thunder? Jeg har to koder.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/08-15 16:24 
Har efterhånden fået samlet mig en hel kasse fuld af spilting, jeg gerne vil forære væk. Så nu vil jeg prøve at ta' det lidt i etaper. Første svin på disken:

En amerikansk (?) Dreamcast med to controllere, et composite video -kabel (føj!), en VMU og lidt spil + en løs PAL manual til TimeStalkers.

Det hele er beskidt og er ikke blevet behandlet pænt af den tidligere ejer. Desuden har jeg ikke nogen step-down i samlingen lige for tiden, så jeg aner ikke, om noget af det virker. Men det er gratis, så kom frisk og prøv lykken ;)

Helt gratis-tråden
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 19/08-15 16:36 
Uf, Killerbean :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
XiwanaXiwanaSkrevet 19/08-15 16:37 
Hvis du er villig er til sende, giver jeg den da gerne et skud.
Skal naturligvis gerne betale porto (evt. + lidt ekstra for ulejligheden).
[inspirational quote here]
KTCKTCSkrevet 19/08-15 16:38 
Jeg er interesseret, og kan i det mindste bruge nogle reservedele til min US DreamCast, når den begynder at vise sin alder.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/08-15 16:55 
Så ryger den sgu til KTC. Hvis jeg alligevel skal nasse på han bil til SSKT, er det vist det nemmeste :)
AV Intelligent Terminal
XiwanaXiwanaSkrevet 19/08-15 17:01 
Helt i orden! Jeg har ved nærmere eftertanke vist heller ikke plads til flere konsoller pt.
[inspirational quote here]
Mes1983Mes1983Skrevet 19/08-15 20:33 
Damm, go karma. Det havde været en fed gave til min barndomsven, der faktisk introducerede mig for sega. Han hoppede dog fra Saturn til PS1 og fik aldrig en Dreamcast.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-15 20:51 
KTC>
Jeg er interesseret, og kan i det mindste bruge nogle reservedele til min US DreamCast, når den begynder at vise sin alder.

Hvis du ikke skal bruge TimeStalkers-manualen så vil jeg gerne aftage den. Har lige fået spillet på promo for ikke så længe siden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/08-15 22:15 
Næste levende billede:

En halvdød Game Gear. Brugte den i sin tid som forsøgskanin, da RGB-udgang på en GG stadigvæk var på forsøgsstadiet. Den mangler lidt stumper, og funktionaliteten er uvis (har ikke nogen spil til den længere), så den kan nok bedst bruges til reservedele. Sidst jeg stak en loddekolbe i dyret, lugtede der fælt af fisk, så elektrolytkondensatorerne trænger med stor sikkerhed til at blive skiftet.

Helt gratis-tråden
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-15 22:26, rettet 19/08-15 22:27 
Hvis maskinen ikke har noget kosmetiske skader er jeg meget interesseret :)

EDIT: Jeg tænker ikke ridser og brugsskader, men mere huller i chassiset til RGB kabler og lign :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 20/08-15 08:35 
Konsolkongen>
KTC>
Jeg er interesseret, og kan i det mindste bruge nogle reservedele til min US DreamCast, når den begynder at vise sin alder.

Hvis du ikke skal bruge TimeStalkers-manualen så vil jeg gerne aftage den. Har lige fået spillet på promo for ikke så længe siden :)

Det er fedt, når puslespillet går op!
Ja, selvfølgelig må du få den.
Bare til træffet, ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/08-15 09:53 
Konsolkongen>
Hvis maskinen ikke har noget kosmetiske skader er jeg meget interesseret :)

EDIT: Jeg tænker ikke ridser og brugsskader, men mere huller i chassiset til RGB kabler og lign :)

Jeg brugte hullet fra hovedtelefonstikket til kablet, så der er ikke noget at se udefra. Men metaldelene i batteriholderne mangler, og det samme gør kablet mellem motherboardet og hovedtelefonforstærkeren :)
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 20/08-15 11:15 
Ellers har jeg et par komplette liggende, der bare skal have skiftet caps...
j/k
millenniummillenniumSkrevet 20/08-15 15:44 
..."bare" skiftet caps.... :D

Hvis nogen gider "bare" skifte caps på min, mod lidt betaling, så er jeg frisk. :P
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-15 16:04 
KTC>
Konsolkongen>
KTC>
Jeg er interesseret, og kan i det mindste bruge nogle reservedele til min US DreamCast, når den begynder at vise sin alder.

Hvis du ikke skal bruge TimeStalkers-manualen så vil jeg gerne aftage den. Har lige fået spillet på promo for ikke så længe siden :)

Det er fedt, når puslespillet går op!
Ja, selvfølgelig må du få den.
Bare til træffet, ikke?

Jo det haster ikke for min skyld :)

KB2: Det er helt fint :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/08-15 16:35 
Så bliver den også bare hevet med til SSKT :)

Next up:

En tom æske til en MegaDrive model 1. Uden hverken indhold eller flamingoindlæg (?). Er en smule ramponeret, men i ét stykke og uden huller.

Helt gratis-tråden
AV Intelligent Terminal
amnesiaamnesiaSkrevet 20/08-15 17:05 
Den er jeg klar på. Har netop fået en MD1 uden.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/08-15 17:13 
Cool. Den kan jeg vel så også bare hive med til SSKT?
AV Intelligent Terminal
amnesiaamnesiaSkrevet 20/08-15 17:32 
Det ville være helt perfekt ;-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/08-15 17:47 
3 stk. PS2-spil. Købt i en genbrugs på et tidspunkt hvor jeg åbenbart havde en eller anden form for febervildelse. Har aldrig haft en PS2, så jeg aner ikke, om de fungerer som de skal eller er værd at bruge tid på.

Helt gratis-tråden
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 20/08-15 21:52 
Snupper gerne Tenchu :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 20/08-15 22:30 
millennium>
..."bare" skiftet caps.... :D

Ja, de er godt nok lidt små i en GG :)
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/08-15 22:40 
millennium>
Hvis nogen gider "bare" skifte caps på min, mod lidt betaling, så er jeg frisk. :P

Det tror jeg godt, jeg kan ordne for dig. Men så bliver det mest udført som en tjeneste :)

m1chelsen>
Snupper gerne Tenchu :)

Super. Men så må du finde dig i, at du også får kylet de to andre i nakken. Du slipper ikke :D
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 20/08-15 22:45 
Det finder jeg mig saa i :P
Spiller nu: Animal Soccer World
GreaseballGreaseballSkrevet 21/08-15 09:50 
KillerBean2>
3 stk. PS2-spil. Købt i en genbrugs på et tidspunkt hvor jeg åbenbart havde en eller anden form for febervildelse. Har aldrig haft en PS2, så jeg aner ikke, om de fungerer som de skal eller er værd at bruge tid på.

Snupper gerne The Mark of Kri hvis du stadig vil af med det.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/08-15 12:20 
M1chelsen har nok heller ikke noget imod, at jeg kun påtvinger ham et enkelt spil :D

Send mig en PM, så finder vi ud af det.
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 21/08-15 12:38 
PM på vej.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/08-15 16:40 
Greaseball snupper også Alone in the Dark. Det går jeg ud fra, at m1chelsen ikke græder snot over?

Så propper jeg også mindre lort i KTC's bil :D
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 21/08-15 19:00 
Det er helt fint :)
Spiller nu: Animal Soccer World
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig