X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Helt gratis-tråden


Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 04/11-09 15:17, rettet 04/11-09 15:28 
Inspireret af " The It's For Free Thread" på ntsc-uk forum.. syntes vi kunne bruge en tilsvarende tråd her på PR:
Skriv hvad du vil give væk gratis, sende afsted eller til afhentning.
Modtageren betaler selvfølgelig selv portoen.

The It's For Free Thread
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
BazeBazeSkrevet 19/08-11 22:22 
Først til mølle, så er den ikke længere :-)
HankyHankySkrevet 25/08-11 22:36 
Baze, jeg har et ubrugt 360-headset i overskud jeg godt kan sende til dig. Det er fra Elite-maskinen (sort)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BazeBazeSkrevet 26/08-11 07:39 
Det lyder fandme fint! :-)

Hvis du gider at smide dit konto nr min vej, så overfører jeg til noget porto.
varmtvandvarmtvandSkrevet 26/08-11 09:51 
Er ved at rydde lidt op i butikken.
Har 1 stk gratis ps2 fat, som loader spil fint, uden cd front og kun 2 player controller porten virker.
1 stk ps2 fat Silver som starter op men loader ikke spil.
1 stk ps2 fat, uden cd front. som starter op men loader ikke spil.
1 stk Xbox 1 som starter op men loader ikke spil.
alle uden stik og controllere.
Rat, microsoft sidewinder med pedal usb 1.0 ikke testet.

hentes idag 8-17 eller lør 11-16.

mvh Bobby
www.rubenogbobby.dk
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
TheDukeTheDukeSkrevet 26/08-11 16:13 
Hvis den stadig er der, så henter jeg gerne din Silver PS2 i morgen :)
GreaseballGreaseballSkrevet 27/08-11 23:40 
Hvis du stadig har det rat, Sidewinder. så kommer jeg gerne forbi. Men kan først blive torsdag næste uge ^^
scavengerscavengerSkrevet 16/09-11 18:20, rettet 16/09-11 18:29 
Jeg har 7 stk. enlige manualer til PS1 spil:
Descent; Destruction Derby; Lemmings 3D; One; Shadow Master; Total Eclipse Turbo; True Pinball

1 stk. komplet bokscover:
Penny Racers

4 stk. boksforsider:
Crash Bash (platinum); Machine Hunter; Nightmare Creatures; Skeleton Warriors

5 stk. boksbagsider:
Final Fantasy VII; Power Serve; Resident Evil 3: Nemesis; 2x Tekken 3

Alt kan overtages for portoprisen.
Nemo me impune lacessit
CharzekCharzekSkrevet 18/10-11 22:39 
Ved ikke om det er kommet ud som DLC, men så er der jo en der kan spare nogle penge.
JEg fandt den anden dag en kode til "The Harlequin" og "The Aqueducts" Til ps3. Den første der skriver en pm til mig, vil få et svar tilbage med koden.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 12:46 
En flyttekasse med tre Saturns, en Dreamcast, to MD1, en MD2, en Master System II og et QuickShot flyrat. Utestet, så hvis noget af det skulle være defekt, må i selv køre det på storskrald. Kan afhentes i Århus N. Kan evt. også skrabe nogle flere ting sammen og proppe dem i kassen :)

Helt gratis-tråden
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/10-11 13:05 
Jeg tager det gerne, hvis det er :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 13:18, rettet 20/10-11 13:20 
Lol, det skal du da være velkommen til :)

Undskyld jeg spørger, men hvad vil du med det? :D
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 20/10-11 13:45 
Hvilken stand er den grå Saturn, samt MD1erne i?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 20/10-11 13:52, rettet 20/10-11 13:52 
Killer Bean 2>
Undskyld jeg spørger, men hvad vil du med det? :D

Ja, hvad vil du dog med Saturns, MegaDrives og en Dreamcast?

Jeg vil også gerne have dem :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 20/10-11 13:55 
Damn, havde du boet i København havde jeg stået foran din dør nu :(
Kilroy Was Here
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 14:03 
Alf81>
Hvilken stand er den grå Saturn, samt MD1erne i?

Saturn'en er i okay stand, men MD1'erne har set bedre dage. Du kan bare komme forbi og kigge på det, hvis du vil. Fik du egentlig nogensinde ordnet RGB-output'et på din egen Saturn?

Sumez>
Killer Bean 2>
Undskyld jeg spørger, men hvad vil du med det? :D

Ja, hvad vil du dog med Saturns, MegaDrives og en Dreamcast?

Jeg ved bare, at han hverken har controllers eller andet, der skal bruges, liggende. Desuden er det ikke så lang tid siden, han droppede Megadrive'en fuldstændigt. Så jeg er bare lidt forbavset :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-11 14:34 
Det er fandeme god stil Killer Bean :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 14:51 
Måske. Hvis det viser sig, at det hele er lige til at smide ud, er det nok nærmere dårlig stil. Jeg kan nok også godt lokkes til at teste de ting, folk evt. skulle have interesse i :)
AV Intelligent Terminal
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 20/10-11 14:51 
Konsolkongen>
Det er fandeme god stil Killer Bean :)

Enig!
Alf81Alf81Skrevet 20/10-11 14:56 
Killer Bean 2>
Saturn'en er i okay stand, men MD1'erne har set bedre dage. Du kan bare komme forbi og kigge på det, hvis du vil. Fik du egentlig nogensinde ordnet RGB-output'et på din egen Saturn?

Der har aldrig været noget galt med RGB-outputet på min Saturn, det var selve kablet. Det tossede er så, at det nye kabel jeg har fået ikke gider lege med vores fladskærm, så bliver nødt til at hive min gamle CRT skærm frem, hver gang jeg vil spille Saturn (der ser det nu alligevel også meget mere bedst ud på).

Kan være at jeg lige kigger forbi i morgen, hvis du ikke har vilde planer?
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 15:02 
Alf81>
Det tossede er så, at det nye kabel jeg har fået ikke gider lege med vores fladskærm

Det er lige præcis det, jeg gerne skulle kunne fixe :)

Alf81>
Kan være at jeg lige kigger forbi i morgen, hvis du ikke har vilde planer?

Det' sgu en aftale :)

Der er noget, der tyder på, at den ene MD1 har været en udlejningsmaskine:

Helt gratis-tråden
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-11 15:05 
Det ene nummer er mit mobilnummer :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 20/10-11 15:21 
Alf81>
Hvilken stand er den grå Saturn, samt MD1erne i?

Hvis det er den grå Saturn, som Killer fik med i en handel fra mig, så starter den ikke op. Jeg fandt den selv i en elektronik-container og jeg tror nogen har sat 220v til den. Selv fik jeg aldrig fundet ud af det, men måske kan du :-)
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 15:31 
Jeg har lige skruet den fra hinanden. Og jep, sikringen er sprunget. Der skulle gerne komme liv i den, når jeg skifter den :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 20/10-11 15:33, rettet 20/10-11 15:34 
Super!

Konsolkongen>
Det ene nummer er mit mobilnummer :O

Jeg håber ret så meget at du tager pis?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-11 15:35 
;D

Det burde være mit nummer...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 20/10-11 15:38 
Puha... Det ville fandama ellers være sindssygt!
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-11 15:40 
Der er dog et par af cifrene der går igen, så hvis man nu er meget god til at gætte...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 20/10-11 15:46, rettet 20/10-11 15:56 
Killer Bean 2>
Lol, det skal du da være velkommen til :)

Undskyld jeg spørger, men hvad vil du med det? :D

Bare sælge det i DBA, så hvis der er andre der vil have det er jeg ligeglad :=)

Edit: Men det ville også føles lidt forkert at gøre, nu når du giver det væk :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 20/10-11 16:19, rettet 20/10-11 16:19 
Jeg vil også have en grå Jap Saturn !
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-11 17:13 
Killer Bean 2>
Der skulle gerne komme liv i den, når jeg skifter den :)

Nahh, nu har jeg skiftet sikringen, og den er stadigvæk død. Så den kan nok ikke bruges til meget andet end reservedele :(
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/10-11 11:59 
Killer Bean 2>
En flyttekasse med tre Saturns, en Dreamcast, to MD1, en MD2, en Master System II og et QuickShot flyrat. Utestet, så hvis noget af det skulle være defekt, må i selv køre det på storskrald. Kan afhentes i Århus N. Kan evt. også skrabe nogle flere ting sammen og proppe dem i kassen :)


Ingen, der vil ha' det?

Så må du sgu få det Kroe, hvis du stadig er frisk? :D
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 24/10-11 12:55 
Alt spilrelateret er selvfølgelig altid velkomment hos os til museet - det går jeg ud fra giver sig selv. Vi garanterer også at det aldrig bliver solgt eller udnyttet på anden vis.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 24/10-11 13:17 
Jeg kunne rigtig godt bruge en Saturn (det gør ikke noget hvis drevet er dødt, da det primært er motherboard jeg mangler. Kom til at brække et ben af en chip i et forsøg på et mod };-()
Men er det overhovedet muligt at få den sendt (mod betaling naturligvis)?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-11 13:26 
Killer Bean 2>
Så må du sgu få det Kroe, hvis du stadig er frisk? :D

Jeps, jeg er klar :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 24/10-11 13:32 
Hov troede det hele var afsat pis ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 24/10-11 13:51 
Alt spilrelateret er også altid velkomment hos mig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/10-11 14:39 
RJK>
Vi garanterer også at det aldrig bliver solgt eller udnyttet på anden vis.

Så får du det ikke. Alle mine konsoller er til hardcore S&M ;)

KroeboCop>
Killer Bean 2>
Så må du sgu få det Kroe, hvis du stadig er frisk? :D

Jeps, jeg er klar :=)

Cool, jeg får lige testet det hele igennem på et tidspunkt, og sender evt. et Saturn-motherboard afsted til Elgen. Så kan du få resterne :)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-11 15:38 
Yee dope :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
T.L.OT.L.OSkrevet 27/10-11 17:45 
$ynes hele tråden er kørt lidt af sporet... Jeg vil mene at folk skal give ting væk for andre kan få glæde af det. Ikke for vidre salg, eller hvad? Først til mølle gælder vel stadig, så der er vel ingen grund til at skrive at man vil have noget andre allerede har lagt en billet ind på..? umildbart ser jeg heller ingen grund til at give konsoller eller såvel spil væk til folk som allerede ejer samme spil eller præcis samme konsol model, det gælder vel private personer som såvel museer, der er jo ikke meningen det skal gå rovdrift i tråden og man kan vel heller ikke bare sige helle for alt fremover.. hvad mener folk her?

Har desuden et lorte ringe donkey konga spil til GC samt en tilhørende BONGOtromme der søger en ny kærlig ejer, fandt det på loppemarked til et par sølle gulvmønter..
Kan sender i næste månnede, modtager betaler portoen, men det giver vel sig selv :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-11 17:48 
Jeg er meget enig i det hele :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 27/10-11 17:59 
Det er vel okay at give udtryk for at man også er klar, skulle førstemand falde fra? Desuden kan man jo også godt bruge reservedele, en maskine til børneværelset eller et ekstra megadrive-cover til sit SEGA-halloween-kostume.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 27/10-11 18:02 
Jeg er også helt enig, det er egentlig mest den grå saturn jeg syntes var fræk :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/10-11 18:03, rettet 27/10-11 18:06 
T.L.O@: Også enig her.

Synes først til mølle princippet skal overholdes, ellers kan man skrive en privat besked hvis førstemand skulle falde fra osv.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/10-11 18:06 
Jeg er sådan set ligeglad med, hvad der sker med min kasse fuld af konsoller. Jeg har ikke plads til dem, så hvis der ikke kommer nogen og henter dem, ryger de på lossepladsen en af de nærmeste dage. Enhver skæbne er bedre end det.

Hvis jeg gav noget væk, som jeg egentlig helst ville beholde, var det en anden sag. Så ville jeg gå lidt mere op i folks motiver :)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/10-11 18:37 
Jeg er stadig klar, ikke noget med at smide ud ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
T.L.OT.L.OSkrevet 27/10-11 18:49 
Det er selvfølgelig helt fair Killer at du er ligeglad med hvad der sker med din kasse, og den bare skal ud af døren fordi den står og fylder..
Når jeg giver feks. førnævnte Donky konga væk, som er i god stand som sagtens kan sælges til 200,- incl fragt (vil jeg tro..?, ved det faktisk slet ik) har jeg da mest lyst til at det ikke bliver vidre solgt, hvad skulle meningen med det være.. håber at noger her på forumet kan få lyst til at have det i deres samling og rent faktisk spille det. Håber da at folk ser denne tråd som en oplagt mulighed for at hjælpe folk med udvide deres samling.

Jeg går ikke op i folks motiver, men bekymrer mig om folks morale.. Jeg ville personligt ikke spørge til noget jeg allerede ejer, og derved frarøve andre som ikke har spillet/konsollen for at blive ejer at det. synes det er lidt dårlig stil. Er engetlig ligeglad med hvordan tråden udvikler sig, og skal ikke bestemme reglerne men ville bare give min mening til kende.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/10-11 19:27 
Jeg vil sælge det, hvis KB vil smide det ud og hvis der ikke er andre der kan bruge det. For jeg er helt enig i det du skriver.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BazeBazeSkrevet 27/10-11 19:56 
Undskyld dovenskaben, men virkede nogle af de der saturner? :-)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/10-11 20:05, rettet 27/10-11 20:08 
Muligvis. Der er en tilbage, som jeg ikke har fået testet. Jeg melder lige tilbage, når jeg har haft mulighed for det :)

KroeboCop>
Jeg vil sælge det, hvis KB vil smide det ud og hvis der ikke er andre der kan bruge det.

Jeg tror desværre bare det ender lidt som den situation med buskortene om igen. Skrammede gamle konsoller uden hverken kabler eller controllere er der nok ikke rigtig nogen, der vil give penge for. De egner sig ikke rigtig til andet end reservedele eller modding ;)
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/10-11 20:06 
Nej klart, ellers det der er tilbage giver jeg væk i DBA. Kan bare ikke lide noget går tabt :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
549 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig