X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MP3... Regler?


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/03-03 20:49 
Der står i regelsættet at man ikke må omtale ulovlige ting og sager....

Gælder dette også mp3 filer? Disse er jo ikke ulovlige at downloade, hører, for derefter at slette dem igen.

Er ikke sikker på om jeg må spørge om dette men tager chancen. Bær over med mig hvis jeg gør noget forkert...

Er der nogen der har MEW - Snowbrigade, som de kunne tænke sig at sende til mig? Vi kan arrangere det over msn.
»You'll never walk alone«
dchangdchangSkrevet 06/03-03 20:53, rettet 06/03-03 20:55 
Hvis du finder den, må du gerne sende den til mig. Hørte den til Dma og har hørt deres lydklip fra pladeselskabet lige siden... :-) På 30 sek! :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/03-03 20:55 
Det skal jeg nok ;-)
»You'll never walk alone«
quadquadSkrevet 06/03-03 20:56 
Det er vidst ikke lovligt på nogen måde at downloade MP3 musik med Copyright, medmindre der står man må. De får jo ikke penge for du bare vil høre deres nummer en gang :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/03-03 20:57 
Du skal ikke tro på alt hvad du ser på amerikanske hjemmesider.

Du må på ingen måde downloade MP3'er, med Michael Jackson eks, uanset hvor kort tid du har dem på din HardDisc.

Det ulovlige sker i det øjeblik du downloader filen - for så laver du en digital kopi, og det må man ikke.

Undtagelsen er selvfølgelig hvis kunstneren giver lov til at hente sangene - som danske Carpark North eks har gjort.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
tue hazukitue hazukiSkrevet 06/03-03 21:01 
hmm... my bad.

Jeg har sq aldrig fattet de regler.
»You'll never walk alone«
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/03-03 21:55 
tue hazuki >
hmm... my bad.

Jeg har sq aldrig fattet de regler.


Jo, jo kom nu det er ikke svært... Hvis ejeren, eller en godkendt repræsentant siger det er i orden så må du godt.

Hvis ikke, så må du ikke.

Det lidt li'som med min cykel... Jeg siger til dig, at du godt må låne den (til at køre til bageren eller en tur til Lolland): Det er i orden.

Min cykel står nede ved banen, du tager den, fordi du kan. Det er IKKE i orden.

De fleste mennesker har, da de var børn, lært at kende forskel på "dit" og "mit". Det kan godt være at den fagre nye digitale verden har mange forundelige, men snørklede, veje. Men hver gang du er i tvivl om du nu er i færd med at stjæle noget, så mærk efter indeni. Inderst inde ved du hvad der er rigtigt. De digitale skilte der siger noget i retning af "Indtil den rigtige ejer siger stop må alle køre på denne cykel", er falske og er kun til for at forvirre.

ahem... Beklager, det er en af mine kæpheste...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig