X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red cliff


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/10-09 23:00 
Hvor finder man både part 1 og 2 blu-ray version med DK undertekster?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Per SPer SSkrevet 28/10-09 23:24 
Er du ikke for tidligt ude med del 2 med danske undetekster?

Kan ikke engang huske om de har klippet 1 & 2 sammen til vesten.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
CoreCoreSkrevet 29/10-09 22:06 
...og 1'eren burde du kunne finde i en hvilken som helst film-butik med et større udvalg.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/10-09 22:16 
De har den lange version i UK, UK versionen kan også købes herhjemme har jeg set på nettet, men det er godt nok svært at følge med engelske tekster (ihvertfald den udgave jeg så noget af).
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/10-09 08:29 
Kan du ikke bare lave dine undertekster om? Har de fleste afspillere ikke valgmulighed mellem nogle forskellige skrifttyper og størrelser?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/02-10 22:10 
Jeg har efterhånden længe haft lyst til at se denne film (eller filmz) på dvd, men jeg har svært ved at overskue de forskellige udgaver.

Findes der en komplet udgivelse? Er der ikke godt nok 2 film? Og et director's cut, hvor de er klippet sammen? Links til købeværdige udgaver, please!
CoreCoreSkrevet 24/03-10 22:25, rettet 24/03-10 22:37 
Hjælp!

Jeg vil vildt gerne købe Part 2, men kan slet ikke finde ud af hvilken, om alle eller om nogen af de komplette udgaver kan afspilles på mine EU PS3'ere.

Jeg har i forvejen denne (Part 1, Region C):
http://dk.cdwow.com/blu-ray/red-cliff-blu-ray/dp/4752609#bc=f4eb

Og den kører fint herhjemme. Men part 2 ser godt nok rodet ud. Part 1 købte jeg brugt af en der kunne fortælle at den sagtens kunne køre, så her behøvede jeg ikke at tænke så meget over det selv.

Jeg vil allerhelst have denne (hvilken på sin vis også er et svar til Hyakotakes indlæg før dette) (Complete, Region A):
http://www.amazon.com/Red-Cliff-International-Version-Blu-ray/dp/B0030A6ID0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1269465484&sr=1-2

Men jeg ved ikke om den kan køre herhjemme. Derudover er Amazon fremmed for mig, så et tip om fragtomkostninger ville også være lækkert).

Alternativt er der også denne (Part 2, Region A):
http://dk.cdwow.com/blu-ray/red-cliff-2-2008-blu-ray/dp/4750139#bc=8cc8
Den virker bare så dyr, og regionsspørgsmålet er stort set det samme.

Nogen der har et tip?

Til andres tvivlsspørgsmål, har jeg fået fortalt at den danske udgivelse ER den sammenklippet udgave. Grunden til at det kan snyde, er at den sammenklippet (danske) version har næsten samme spilletid, som den uklippede asiatiske version af Part 1.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/03-10 10:29 
Tak, Core, jeg fandt den samlede udgave på DVD ud fra dit BD-link :-)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/03-10 12:58 
Synes i virkelig filmen er så god? Jeg må indrømme jeg blev en smule skuffet. Den er rimelig langtrukken og fanger i langt mindre grad end andre film i genren. Derudover har Takeshi, som er en af mine favoritter, en rimelig svag rolle efter min mening hvilket heller ikke hjælper. Filmen er ok, men langt fra blandt de bedste i genren.

Tau ming chong aka The Warlords er en noget bedre film efter min mening.
CoreCoreSkrevet 25/03-10 15:18, rettet 25/03-10 15:22 
Warlords er F...ing AWESOME! Den overraskede mig helt vildt.

Jeg har faktisk slet ikke set Red Cliff endnu, fordi at jeg hele tiden har ventet til jeg havde begge to, i deres uforkortede versioner. Men jeg er så hardcore Woo-fanboy, at uanset hvor ringe de måtte vise sig at være, skal de stadig på plads i samlingen. Hvilken version så du?

Jeg har i øvrigt selv søgt videre på sagen, og erfaret at grunden til at det er så svært at finde regions-info om den samlede version (den i Amazon-linket), er at den udkom i tirsdags.

Axelmusic.com har dog opdateret deres site i løbet af natten, og skriver nu er den ikke er regionslåst. Samtidig stødte jeg på et andet site, der har lavet en statistik på hvor mange udgivelser fra hver enkelt selskab der er låste. Magnolia (som har udgivet denne version) ligger til at 96% af deres udgivelser, er regionsfrie.

Det er endt med at jeg syntes at oddsene var gode nok til at tage chancen, så jeg har nu bestilt den samlede udgave (stadig den i Amazon-linket) fra CDWOW til 229 kr. inkl. fragt.

Jeg skal nok skrive her, når jeg ved selvsyn har fået be- eller afkræftet om den er låst.

Magnolia har i øvrigt også lige udgivet The Killer på BluRay.

Hyakotake>
Tak, Core

Det er da så lidt :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 03/04-10 15:00, rettet 03/04-10 15:01 
Jeg har modtaget min BluRay idag.

Denne virker fint på min DK PS3, og udgivelsen er for mig at se, den mest fordelagtige måde at anskaffe sig den fulde version af filmen(e) på.

Det er den jeg også linkede til på Amazon.

Red Cliff 1 & 2 - Magnolia.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig