X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dragon Age: Origins-tråden


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/10-09 10:41 
Så er der ikke mere end 10 dage tilbage, til Dragon Age: Origins udkommer, og jeg synes i den grad, at spillet havde brug for sin egen tråd.

Omtalt som den spirituelle efterfølger til Baldur's Gate, er jeg som gammel PC-spiller, blevet blød i knæene - det er dog først for nyligt at jeg er blevet opmærksom på spillet. Jeg har set et par trailers inde på Gametrailers, og læst lidt FAQ... Se hele indlægget


Dragon Age: Origins Cinematic Trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
169 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
SumezSumezSkrevet 14/11-09 12:06 
Wehner>
simpelthen et lille forsøg på at komme brugthandel, der jo er en torn i øjet på spiludviklerne til livs.

Det synes jeg egentlig er fair nok. Jeg bryder mig ikke om det, men kan ikke sige så meget til det.
Hvad kom der med GoW2? Den kan jeg ikke huske. Men kan heller ikke huske om jeg købte det brugt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/11-09 12:09 
Multiplayer-baner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 14/11-09 13:07, rettet 14/11-09 13:07 
Wehner - Jeg har sådan set heller ikke noget imod at give en bonus med gratis; det er en udemærket måde at kæmpe mod brugtspilmarkedet.
Problemet med Dragon Age er hele præsentationen af DLC - og så det faktum at selve Snow Peak DLC'en til 540 MS points er ca. en halv til en hel time lang...
WehnerWehnerSkrevet 14/11-09 13:12 
Jeg tror, vi er helt enige. Ville bare nævne det med, at brugtmarkedet er den primære grund til de inkluderede koder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 03/12-09 09:41 
:D
Dragon Age: Origins-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 07/12-09 09:28, rettet 07/12-09 10:28 
Nu hvor PS3-uddgaven er på tilbud på zavvi, er der så nogen der kan opsumere forskellen på konsoludgaverne for mig?

Så vidt jeg husker er PS3-udgaven en hel del pænere (bedre teksturer), mens Xboxen har mindre slowdown? (hvilket sjældent er noget der bekymrer mig)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/12-09 10:06, rettet 07/12-09 10:13 
Lidt bedre textures på PS3, lidt bedre framerate på 360. De skulle være ca ens. Sammenligning mellem dem
fra Eurogamer:

In summary, technologically speaking the PC original is the winner here. While the PS3 version is closer to it in many ways, it can't make up for the frame-rate and the cut-down visuals, and the lack of utilisation of the Blu-ray storage space is peculiar. For Xbox 360 owners, the visual downgrade is a touch more impactful, but the game is less prone to the PS3 code's frame-rate drops.

Dragon Age: Origins remains a strong game wherever you play it to a greater or lesser extent, but the PC really is the place to be. The user interface is stronger, it looks much prettier and it's much more fun to play. Failing that, the console conversions are about equal; their technical differences essentially cancel each other out.

http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-vs-ps3-face-off-round-23?page=1

Kigger man på filmene af dem er forskellene ikke ret store. Ja, egentlig synes jeg heller ikke, at forskellene mellem dem og PC-udgaven er så vilde, som de er blevet gjort til. Ikke sådan at forstå, at jeg ikke kan se, hvilken version der er tale om :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 07/12-09 10:23 
Frameraten ver temmelig slem på PS3 udgaven i den video der, textur forskellen var meget minimal fra hvad jeg kunne se.
Lignede mest at PS3 versionen bare var en smule mørkere.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 07/12-09 10:28, rettet 07/12-09 10:28 
Ændrede lige mit indlæg, jeg mente selvfølgelig MINDRE slowdown på Xboxen, eller var det en no-brainer :P

Har bestilt PS3-udgaven nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 21/12-09 15:10 
Er jeg den eneste, der i frustration har måttet sætte sværhedsgraden helt ned til Casual?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GoodtimesGoodtimesSkrevet 21/12-09 15:54 
Ja, men du er ikke den eneste, der har overvejet det. :)
HeroldHeroldSkrevet 21/12-09 16:04 
Hvor og hvornår har du problemer?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 21/12-09 21:47 
Det egentlig meget godt, indtil jeg kom til Denerim - jeg synes tit de her spil er for nemme, så i starten var jeg bare glad for endelig at få en udfordring.

I Denerim begyndte jeg så at dø så ofte, at det ikke var helt sjovt mere, og da første encounter i Dalish-skoven dræbte hele mit party, så skruede jeg ned på casual.

Har spillet en times tid på casual nu, og det er lige det letteste, så jeg tror, jeg sætter den op til normal i næste område igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/12-09 10:14 
Jeg tænkte at der var enkelte der endnu ikke havde stiftet bekendtskab med Dragon Age, så har I chancen for at vinde det nu.

Så vind da
BeanoBeanoSkrevet 26/12-09 10:22 
Svar indsendt - men fik ikke noget bekræftelse ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/12-09 16:41 
Nej, det gjorde jeg heller ikke... Jeg har modtaget dine svar, Klaus... konkurrence-modulet består af to dele og... ja, de er ikke altid venner :D
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/12-09 17:27 
holda kæft, man skal da godt nok være rpg nørd for at kunne sætte nogle af de alternative svar i den konkurrence ; P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/12-09 21:01 
Hæ... jeg... har mange år på bagen, hvor jeg rullede terninger :P Gør det i øvrigt stadigvæk, når jeg kan komme til det.
SumezSumezSkrevet 19/01-10 20:31 
King Chaos>
Jeg tænkte at der var enkelte der endnu ikke havde stiftet bekendtskab med Dragon Age, så har I chancen for at vinde det nu.

Det var jeg så så heldig at vinde. :D
Desværre har jeg selv nået at erhverve spillet i mellemtiden, så jeg må agere ekstremt "utaknemmelig" vinder og sætte præmien til salg/bytte, håber andre kan få glæde af den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
169 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig