X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ratchet & Clank Future: A Crack in Time


Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 08:30, rettet 21/10-09 08:42 
Så er det snart tid til det afsluttende kapitel i R&C Future "trilogien".

Ligner mere af det samme (med lidt nyt) hvilket ikke nødvendigvis er skidt - er personligt vild med det humoristiske tegneserie univers og det tilgængelige shooter-platforming gameplay. Det nye spil ser ihvertfald utroligt flot ud :D

IGN har givet det 9.0

Anmeldelse
IqonIqonSkrevet 21/10-09 12:06 
Hver gang jeg begynder på et Ratchet & Clank-spil har jeg svært ved at lægge det fra mig før jeg har gennemført det en dag eller to senere. Det er nogle virkeligt velproducerede spil. Forhåbentlig går det aldrig op for mig, hvor ens alle spillene egentlig er i deres opbygning, og hvor lidt nyt der egentlig er sket siden det første spil.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 12:10 
Der kommer forresten to demoer af spillet - en med Ratchet og en med Clank.
Første demo kommer i morgen i US Store. Vil tro det kommer 1-2 uger senere i EU Store.
SumezSumezSkrevet 21/10-09 12:46 
Har aldrig spillet R&C-spillene, men jeg blev en smule hooked da jeg så min roommate spille Tools of Destruction, det ser utroligt veljort ud.

Hvad er "Future"-trilogien helt præcis? Jeg troede R&C altid var rimelig "future"-agtigt. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/10-09 12:53 
Det er Tools Of Destuction, Quest For Booty (det lille DL spil) og Crack In Time.

Jeg vil sige "trilogien" består af ca. 2.2 spil :D
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 09:03 
Eurogamer er mere afdæmpede men stadig en pæn modtagelse...

There's no question that Ratchet & Clank: A Crack in Time is a quality platformer, complete with a superb combat system, decent puzzles, fun weapons, pretty visuals and plenty of variation. If you've never played a R&C game before, you should, and this is a great place to start. If you're a fan who just wants more of the same, you won't be disappointed.

But I've been playing R&C games for years now, and I was hoping for something extra. That doesn't mean radical change - goodness knows no one wants Ratchet to "go dark" or start running round sandbox environments. I still want a meat feast pizza, I just want it to have a stuffed crust. And maybe some dips. Or in other words, a proper selection of exciting new weapons, original puzzles and a bit of innovation. It's not that A Crack in Time is all fur coat and no knickers. The problem is, it's all fur coat and the same knickers it's been wearing for seven years. Time for a change

Lyder som det jeg forventede af spillet :)

7/10
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/10-09 09:20 
Ja, det er ærgerligt, at det bare er mere af det samme. Jeg glæder mig dog til at spille det, da jeg var godt underholdt af de tidligere spil i serien, men Eurogamer kan have en pointe; det er nok ved at være tid til forandring.

På den anden side, er Eurogamer de eneste (indtil videre) som giver det sådan en lav score, så det skal som nok være underholdende alligevel.

Jeg har dog på fornemmelsen, at dette er det sidste R&C spil vi ser på de store konsoller (der kommer muligvis nogle spin-offs på PSP), så Insomnaic så nok ingen grund til at forny serien væsentligt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 09:35 
Ja, jeg tror også der kommer en pause nu (eller andre overtager R&C serien) og de måske går igang med en ny franchise ;)
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 12:14 
Gametrailers anmeldelse...

her!
SumezSumezSkrevet 22/10-09 14:05 
Eurogamer>
That doesn't mean radical change - goodness knows no one wants Ratchet to "go dark" or start running round sandbox environments.

Hehe, åbenlys reference til Jak 2+3, som IMO var et genialt tiltag. Verden har ikke brug for flere Mario 64/Banjo-Kazooie kloner, når der allerede findes flere geniale spil af slagsen.
Igen, uden at have spillet R&C før lyder det som om at de enten har perfektet den formel de har baseret de sidste mange spil på, og kører rundt i samme suppe, eller bare ikke kan finde ud af hvad der mangler, før de kan rykke videre til noget nyt. Eller også har de allerede rykket videre, med Resistance, og fortsætter blot med formel-R&C for en garanteret fortløbende indtægt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 14:15 
Jeg har det helt modsat. Efter min mening kommer der ALT for få gode rigtige 3D platformers - det første J&D var klart det bedste :D

Gametrailers nævner der er mere fokus på platforming i Crack In Time - krydser fingre for det passer.
HeroldHeroldSkrevet 22/10-09 16:35 
Enig, IMO blev J&D-serien ikke mere voksen af at de tilføjede våben - snarere tværtimod.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 22/10-09 19:11 
Jeg synes at den lette sværhedsgrad skrammer mig en del. Det virker nærmest som om at spillet er dedikeret til børn.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 22/10-09 19:43 
Det er ikke sigtet efter hard-core gamers ihvertfald.

Men jeg vil kalde det et familie spil som både børn og voksne kan gå til - lidt som Pixar film kan ses af alle :D
SumezSumezSkrevet 22/10-09 20:57 
Herold>
Enig, IMO blev J&D-serien ikke mere voksen af at de tilføjede våben - snarere tværtimod.

Jeg tror heller ikke tanken var at det skulle være mere "voksent". Jeg synes det er fedt at de har smidt så mange forskellige (velfungerende!) elementer ind i spillene, i stedet for bare at lave mere af det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig