X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Death Rally - Nu gratis


Svar
dpldplSkrevet 20/10-09 23:10 
Remedy har valgt at genudgive Death Rally til PC, i en version det opdatert til virke på nyere pc´er.

Husk jeg spillet det en del dengang, så personlig glad for gratis version der virker.

Death Rally gratis
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 21/10-09 08:23, rettet 21/10-09 08:34 
Fedt, det er et rigtig godt spil. Og det understøtter gamepad, så der er (næsten) ingen undskyldning ;)

EDIT: For en god ordens skyld osv.: Jeg kommer lige i tanke om, at man med programmet JoyToKey kan spille de fleste pc-spil med gamepad...
KTCKTCSkrevet 21/10-09 09:43 
Dette er absolut et af de bedste spil i genren, og selv om man normalt ikke er til PC, bør man ikke snyde sig selv for denne oplevelse.
Death Rally kan beskrives som en blanding af Micro Machines og SuperCars serierne.
Det går selvfølgelig ud på at komme først over målstregen, men der er våben og fælder, og der kan købes nye biler og opgraderinger mellem løb, ligesom man ofte kan gamble lidt ved at udføre missioner, som f.eks. kan være at eliminere en bestemt modstander i løbet. Hvis man klarer missionen, tjener man godt, og hvis ikke, straffes det ligeledes.
I sidste ende gælder det selvfølgelig om at blive nummer 1 på ranglisten, hvilket kræver både strategi og reflekser.

Grafikken er i god gammel 320*240 (640*480 i menuer) opløsning, så det kan anbefales at køre det i et vindue, hvor det hele skaleres nogenlunde pænt til 640*480.

Selv om det i sin tid var et mega hit at spille multiplayer i til nettræf, fungerer det faktisk overraskende godt i singleplayer, og det er nok en af de spil jeg har gennemført flest gange. Desværre er multiplayer-delen skåret fra i denne port, hvilket primært er på grund af, at spillet benyttede den nu forældede netværksprotokol IPX.

Men... Kom i gang med at hente det, for selv om det er gratis, er det kun fordi det er en gammel svinger, og på trods af dette, synes folk stadig det er værd at bruge krudt på at lave en port til Windows.


Det kunne være fedt, hvis det blev portet til Xbox Live Arcade/PSN, for det er absolut stadig spilbart.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig