X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

USB-tingest til SNES/MegaDrive


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/10-09 19:11 
Jeg synes ikke jeg kunne se at nogen havde skrevet om den her herinde. Den er lidt dyr, men smart.

Jeg læste om den her: http://www.tomsguide.com/us/USB-Genesis-Nintendo-Console-ROM,news-4905.html#

Men det der er åbenbart dyrets egen hjemmeside

Snega2USB
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-09 19:35 
Smart nok hvis man er til emulatorer og gerne vil betale for de spil man spiller.

Det er stadig emuleringer og i hvert fald hvad MegaDrive angår er den slags ikke 100% endnu. Så den slags er ikke for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 20/10-09 19:48 
Jeg er også til originalt hardware, det bliver nu engang aldrig det samme at spille spillene via emulatorer.

Når det er sagt, så ser den nu fed ud. Hvis man havde en masse super-sjældne prototyper til SNES eller MD var det en nem måde at gemme ROM'en på, så den ikke gik tabt hvis cartridge stod af, men hvem ligger lige inde med den slags? :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkenDarkenSkrevet 20/10-09 21:07 
Hvis nogen skulle falde for den, så vil jeg ihvertfald være glad for en lille anmeldelse ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
TheDukeTheDukeSkrevet 20/10-09 21:43 
Lidt pricey, men bestemt en ting der kunne være spændende hvis den var 20$ billigere.

Spørgsmålet er om den bliver så billig på et tidspunkt, produktet apellerer nok kun til dem af os der nyder at have et cartridge i hænderne. I alle praktiske henseender er det nemmere bare at køre en ROM fra computeren.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/10-09 22:02 
Det sidste kunne jeg så ikke drømme om, men jeg har på den anden side maskinerne stående.
SumezSumezSkrevet 21/10-09 12:28, rettet 21/10-09 12:29 
Enig med det meste af ovenstående. Hvis man har kassetten, så er en stor del af det fede vel også at spille spillet på den rigtige maskine, og ikke emulator.
Udover muligheden for rent faktisk at kunne argumentere for at man spiller sine emulatorspil lovligt, er det eneste lidt sjove jeg kan se ved denne dims, muligheden for at tage backup af savegames, og hente andre folks saves (f.eks. fra GameFAQs) eller hacke sine egne saves - noget der dog også var muligt med Action Replay i forvejen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig