X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pludseligt sort/hvid HJÆLP!


Svar Sortering
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 20:11, rettet 06/03-03 20:16 
Der er tale om den dobbelt disc der kom med XB'en (JSRF og SEGA GT) Under opstart er det hele i farver, men når jeg går ind i et af dem, bliver det hele sort/hvid.

Det er kun den førnævnte disc. Andre spil virker fint.

Opsætningen er som fra fabrikken.

Der er ikke chip i maskinen!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RJKRJKSkrevet 06/03-03 20:50 
Kører du 60Hz? RGB?

En del PS2-spil fra Sega outputter NTSC istedet for PAL60, så det kan være problemet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 20:57, rettet 06/03-03 20:58 
Glemte at skrive at spillet det virket før.

Jeg kører med RGB
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RJKRJKSkrevet 06/03-03 20:58 
Er du 100% at det også rent faktisk kører RGB lige nu?

Der kan være mange grunde til, at det pludselig ikke gør det (stikket sidder ikke ordentligt i, en ledning er knækket etc.).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 21:10, rettet 06/03-03 21:11 
Jep helt sikker.

Det som jeg har lidt svært ved at hitte ud af, er hvorfor det kun er de to SEGA spil der er i sort/hvid. Jeg har lige prøvet med Capcom VS SNK2 og der var i farver hele vejen :!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RJKRJKSkrevet 06/03-03 21:20, rettet 06/03-03 21:20 
Hvis du kører rigtig RGB er det ikke relevant, men det er nemlig et faktum, at flere Sega-spil ikke kører PAL, men NTSC i 60Hz (Headhunter til PS2 blandt andet). Med S eller composite ville det så blive i sort/hvid, hvis dit fjernsyn ikke understøttede NTSC.

Så hvis du ikke kørte RGB, kunne dette være problemet. Men hvis du er _helt sikker_, så er det jo ikke det... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 21:50 
Jeg er helt sikker, vil spise mit joypad på det...
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RJKRJKSkrevet 06/03-03 21:53 
Så har jeg ingen anelse, beklager...

Jeg vil bare sige, at vi har haft samme situation før, hvor folk også var HELT sikre på, at de kørte RGB og så viste det sig alligevel, at de ikke gjorde.

Derfor jeg er lidt pågående ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JimPPJimPPSkrevet 06/03-03 22:48 
Hehe har lige tjekket igen :(

Men ellers tak for hjælpen, prøver med en anden disc imorgen, men det hjælper jo nok ikke...
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig