X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

A Boy And His Blob


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/10-09 17:09, rettet 13/10-09 17:10 
A Boy And His Blob er et remake af spillet til NES af samme navn. Det er gået mere eller mindre under min radar - jeg husker dog at have hørt noget om det for lang tid siden. Nu er det her så, og det ser jo super stemningsfuldt ud. Det virker som om at det tilmed også er underholdende for de der holder af puzzle-elementer.

Gametrailers reviewet overbeviste mig om at det er tid til at støve Wii'en af igen - ikke så meget på grund hvad der bliver sagt under anmeldelsen, men hele det visuelle aspekt virker enormt pirrende.

Gametrailers Review
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/10-09 23:15 
Jeg har set spillet i bevægelse (uden lyd): Mine første tanke var Yoshi's Island. Det må næsten være en god ting. Og ikke mindst med et spil til Wii, der virker skræddersyet til SNES... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
WikzoWikzoSkrevet 14/10-09 09:51 
Hold da helt op, det spil har gået mig forbi næsen!

Har lige set GameTrailers' review og er virkelig imponeret over den visuelle stil. Det ligner SÅ meget en god, gammeldaws tegnefilm! :D

Vil bestemt overveje denne titel efter at det store vinterræs er ovre.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/10-09 17:00 
Jeg synes netop også der noget "god gammeldaws" over tegnestilen - Yoshi's Island er lidt mere malebogs-agtigt :)

Den subtile historiefortælling, virker også enormt tiltalende. Det virkede rigtig godt i ICO, uden at sige at "A Boy and his Blob" er på samme niveau.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/10-09 17:46, rettet 14/10-09 17:52 
Absolut fin tegnestil, men det var nu mere gameplay-udseendet/-konceptet, der fik til at tænke på Yoshis ø: dog kun ved at se videoen på lydløs (driver-problem med mit lydkort...crap!).

EDIT: Det overrasker mig, at Sumez ikke har postet her endnu... :!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 16/10-09 14:45 
SkyblazeR>
EDIT: Det overrasker mig, at Sumez ikke har postet her endnu... :!

Jeg er lige kommet hjem fra Tyskland. :P

Jeg har ikke spillet Wii-udgaven af ABAHB, men har længe været fristet, da det har fået rigtig god omtale. Det irriterer mig bare at man ikke kan få demoer af WiiWare-spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 16/10-09 14:54, rettet 16/10-09 14:58 
Er det lige så godt som AMAHD?

Edit: Det var OMAHD, husker jeg nu, så var det ikke så sjovt længere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig