X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamestop tariffer


Svar
delindedelindeSkrevet 08/10-09 13:01, rettet 08/10-09 13:08 
Halløj!

I dag var jeg en tur i Gamestop, for at komme af med min 360´er. Han kunne ikke finde en Xbox 360 wireless controller i databasen, så han tastede en wired ind i stedet, idet han mente de var det samme værd, 35 kroner.

Kan det nu også passe? En wireless er jo dobbelt så dyr som en wired, så vidt jeg ved.
Rettet: Okay, de er så nogenlunde lige i prisen erfarer jeg...ikke som på PS3 som først antaget.

Resten af handlen i øvrigt:
Xbox 360 Premium 500,-
Fallout3/360 180,-
PGR3/360 5,-(ja, fem)
Oblivion/360 15,-

De to sidstnævnte tog jeg med hjem igen, da jeg ikke kunne bytte dem ind til noget til en anden platform. De kan derfor købes af interesserede, prisniveau: ja, alt over en tyver overvejes:-).


Mvh
Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
HeroldHeroldSkrevet 08/10-09 13:25 
Jeg forstår ikke lige pointen med indlægget?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
delindedelindeSkrevet 08/10-09 13:41 
Kan det passe, at en wireless controller kun giver 35 ved salg til Gamestop? Jeg håbede på, at andre der har prøvet det, kan be-/afkræfte det. Problemet var sådan set, at den blev tastet ind som wired, da der ikke fandtes wireless i databasen.

Beklager resten af fyldet, det er en dårlig vane jeg har...

Mvh
Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-09 13:49, rettet 08/10-09 13:49 
Jeg var selv derude i forgårs og spurgte ind til diverse arcade sticks. "Arcade hva' for noget" var svaret :)

Der er vist en opstartsfase der lige skal overstås.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-09 13:59, rettet 08/10-09 14:00 
Nu er det et stykke tid siden jeg selv har taget en wireless controller ind, men jeg mener bestemt at den er mere værd en den med ledning.

Men det er muligt at det har ændret sig siden og de nu ligger i samme prisniveau. Jeg skal ned og runde butikken senere i dag så skal jeg nok lige finde ud af hvordan det er.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/10-09 15:56 
Det kan vel ikke komme bag på nogen at gamestop ikke har styr på hvad de laver.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-09 16:38 
55,- gir vi for en wireless controller...
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 08/10-09 19:11, rettet 08/10-09 19:13 
Der er vel ingen der tvinger én til at sælge til Gamestop, så hvis prisen ikke er i orden, må man tage sine ting og gå et andet sted hen. I bund og grund tjener Gamestop på dem der er for dovne til selv at annoncere og sælge sine ting og dem der ikke gider jage annoncer og loppemarkeder igennem for at finde brugt udstyr og spil til gode priser.
Nemo me impune lacessit
delindedelindeSkrevet 08/10-09 19:16 
Konsolkongen>
55,- gir vi for en wireless controller...

Okay, så må det være en databasefejl i Næstvedafdelingen. Tak for info. Kan du også se, hvad I tager for en pre-owned Fallout 3 til PS3?
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-09 20:16 
Jeg har ikke adgang til databasen herhjemme, men jeg mener det koster hen ad de 300kr brugt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
delindedelindeSkrevet 08/10-09 20:41 
Konsolkongen>
Jeg har ikke adgang til databasen herhjemme, men jeg mener det koster hen ad de 300kr brugt :)

Ja okay, 329 måtte jeg op med. Jeg blev dog lidt muggen da han pillede det prisskilt med 199,- af og sagde "hov, det var en fejl". Ikke just en smooth operation:-).
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
HulleHulleSkrevet 08/11-09 22:38, rettet 08/11-09 22:38 
Jeg må give Juggernaut og Delinde ret; Gamestop i Næstved er ikke noget at råbe hurrah for endnu. Jeg håber også at det er opstartsproblemer, for der er ikke meget tjek på det der ude.

Jeg ville gerne høre nogen der ved noget om indbytningreglerne. Jeg kan se på "byt 2 spil og forudbestil for 1 krone" listen, at man ikke kan forudbestille mere end et spil, pr. format.. Er det af gangen, eller en ny form for restriktion de har indført for ikke at komme af med for mange forudbestillinger?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 08/11-09 22:51 
Ja, det står der godt nok på listen, men jeg har to forudbestillinger liggende lige pt. De er dog godt nok også et par måneder gamle efterhånden... Bestilte lige da Batman: Arkham Asylum var udkommet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 08/11-09 23:00, rettet 08/11-09 23:01 
Jeg har selv 4 forudbestillinger, men ville gerne lave to mere. Lavede de seneste for et par uger siden, men der lagde jeg ikke mærke til den sætning på listen. Så ved ikke om den er ny?

Har også en gammel forudbestilling på Assasins Creed 2. Før skulle man betale 1 krone for at få det, nu skal man betale 199. Så er spændt på om der kommer problemer når det udkommer.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 08/11-09 23:16, rettet 08/11-09 23:16 
Du får nok ingen problemer, da værdien du får for dine ved 1kr og 199kr tilbud er forskellige. Og også læst folk der snakkede med gamestop om det. Men ok man ved jo aldrig med gamestop! :P

Den sætning har været på i et stykke tid nu, men ALTID blevet ignoreret når jeg bestilte ting.

Nå på tirsdag skal jeg ind og bruge tilbud på bayonetta and mass effect. Januar går fra at være for dyr til koste mig 100kr ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkenDarkenSkrevet 09/11-09 00:36 
Hulle>
Jeg ville gerne høre nogen der ved noget om indbytningreglerne. Jeg kan se på "byt 2 spil og forudbestil for 1 krone" listen, at man ikke kan forudbestille mere end et spil, pr. format.. Er det af gangen, eller en ny form for restriktion de har indført for ikke at komme af med for mange forudbestillinger?

Svaret jeg fik da jeg spurgte (i city2) var det udelukket 1 _af samme spil_ per format, det er tilsyneladende blot formuleringen giver et forkert indtryk.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
happyEDhappyEDSkrevet 09/11-09 08:17 
500 for premium. Ville det ikke være bedre at have solgt den privat
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/11-09 10:37 
delinde>
Konsolkongen>
Jeg har ikke adgang til databasen herhjemme, men jeg mener det koster hen ad de 300kr brugt :)

Ja okay, 329 måtte jeg op med. Jeg blev dog lidt muggen da han pillede det prisskilt med 199,- af og sagde "hov, det var en fejl". Ikke just en smooth operation:-).

Så skulle han have solgt dig det for 199,- det fik jeg at vide da jeg arbejde i Gamestop.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-09 10:39 
Jeg mener også der står noget lignende i loven. Uden at ville spille for hellig så havde jeg naturligvis også solgt det for de 199. Det er ikke kundernes skyld at der fejl i priserne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 09/11-09 11:23 
Det passer meget godt. Så længe der ikke stod noget langt ude, såsom 1 krone, så holder den i retten.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 09/11-09 11:50 
dpl>
Du får nok ingen problemer, da værdien du får for dine ved 1kr og 199kr tilbud er forskellige. Og også læst folk der snakkede med gamestop om det. Men ok man ved jo aldrig med gamestop! :P

Januar går fra at være for dyr til koste mig 100kr ><

Det lyder godt med Creed. Ingen problemer så :)
Ja, det er billigt at købe nye spil når man bruger Gamestops tilbud, derfor håber jeg bestemt ikke at de trækker dem tilbage, da jeg er rigtig glad for at spare lidt penge der :)

Darken>
Svaret jeg fik da jeg spurgte (i city2) var det udelukket 1 _af samme spil_ per format, det er tilsyneladende blot formuleringen giver et forkert indtryk.

Super, det er jeg glad for at høre :) Så har jeg misforstået sætningen totalt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 09/11-09 12:18 
Jeg angriber lige tråden med et nyt spørgsmål så ;-) Jeg har lige købt Stoked til min 360'er. Kan man bytte det selvom det ikke findes i DK?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 09/11-09 12:46 
Hvis du læser hele tråden, får du svaret.

Men hvis du er doven: Uden PEGI-mærke, burde det ikke være muligt, med mindre du finder en GameStop, hvor de er dumme/flinke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 09/11-09 14:29 
Jeg er doven så tak for svaret ;-)
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 10/11-09 15:23 
Yeah, alarm afblæst :) Fik forudbestilt yderligere to spil i dag. Bayonetta og Bad Company 2.. Thank you Gamestop.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 10/11-09 15:29 
Yup, snuppede selv bayonetta og mass effect 2 idag. Januar bliver fed! :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HulleHulleSkrevet 05/01-10 09:53 
Hulle>
Jeg må give Juggernaut og Delinde ret; Gamestop i Næstved er ikke noget at råbe hurrah for endnu. Jeg håber også at det er opstartsproblemer, for der er ikke meget tjek på det der ude.

Ret skal være ret. Sidst jeg var i Gamestop i Næstved, fik jeg en overordentlig god service. Ville lige give lidt ros, nu hvor jeg tidligere gav ris.

Så er der balance i universet igen. Ahhh, føles godt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig