X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Epic Mickey


Svar
jaesjaesSkrevet 06/10-09 12:00, rettet 06/10-09 12:09 
Så blev Warren Spectors Disney-spil endelig afsløret. Epic Mickey til Wii :)

http://gameinformer.com/b/news/archive/2009/10/05/spoiler-alert-epic-november-issue-r... Se hele indlægget
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
SumezSumezSkrevet 06/12-10 11:56 
Er det ikke dem hele spillet går ud på at finde? A la jiggies i Banjo-Kazooie og stjerner i 3D-Mario?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 06/12-10 12:21 
Senere kan man altså godt hoppe fra verden til verden, som man lyster. Pinsene har dog ingen værdi overhovedet og bliver hurtigt ret trivielle at finde.
JonassoeJonassoeSkrevet 06/12-10 12:46 
Åh, fantastisk. Det er dejligt at høre :)
Sumez>
Er det ikke dem hele spillet går ud på at finde? A la jiggies i Banjo-Kazooie og stjerner i 3D-Mario?

I BK og SM64 blev spillerens fremskridt målt i antal brikker/stjerner. Her bliver fremskridt målt efter, hvor langt man er kommet i historien (altså hvilken bane man er kommet til). Pins bliver ikke brugt til noget, udover at man kan gå ind i en menu og se hvor mange man har.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
WikzoWikzoSkrevet 06/12-10 13:34 
Det er ikke helt rigtigt: For eksempel skal man samle/købe Golden Sparks for at kunne låse op for nogle af de nye verdener.

Men ellers har du ret; mange af de ting, man gør eller opsamler i spillet, har ingen reel indflydelse på éns progression. Dog tror jeg, at man har gjort lidt ligesom i Majora's Mask, hvor man i slutningen efter rulleteksterne ser en video, som viser de folk, man har/ikke har hjulpet. Ikke nogen særlig stor ting, men her kan man se indflydelsen på de handlinger, man har foretaget sig igennem spillet.
jaesjaesSkrevet 23/03-12 16:46 
Epic Mickey 2 kommer 1/10 til PS3, Wii og X360. Trailer, info og screens:
http://gamersyde.com/news_epic_mickey_2_officially_announced-12654_en.html

- Ny figur (Oswald, både co-op og single-player), Move-support (ikke Kinect), bedre kamera, mere sang.
WikzoWikzoSkrevet 23/03-12 17:29 
Her er en 5 minutter lang video-gennemgang: http://www.gamesradar.com/disney-epic-mickey-2-power-two-preview-whats-new/

Det ligner meget det første spil, faktisk lidt for meget efter min mening. Wii er åbenbart hovedplatformen (hvorfor ikke Wii U?), men alligevel viser de Xbox-gameplay frem ...?

Spillet har co-op og fokuserer åbenbart meget på sang, men tilsyneladende mest i form af cutscenes og ikke direkte gameplay.
Zzap!Zzap!Skrevet 25/03-12 22:43 
Karakterer der oprindelig er designet til 2d ser næsten uden undtagelse forfærdelige ud i 3d. Hvorfor dog ikke bruge cellshading?
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 08/11-12 11:08, rettet 08/11-12 11:08 
Demo af Epic Mickey 2 på PSN Store og XBLM nu.

Jeg prøvede PS3 demoen i går og styring med analog sticks er ikke for smart lavet imo. Nok mere oplagt at spille med Move.
millenniummillenniumSkrevet 08/11-12 11:34, rettet 08/11-12 11:34 
Jeg går og venter på 3DS udgaven.

Jeg går VIRKELIG og venter... :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 08/11-12 12:03 
Kommer den også til Vita?

Oplagt med to sticks og male/slette via touch :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-12 08:19 
Er det kun mig der ikke kan se demoen Live?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-12 14:56, rettet 09/11-12 14:57 
Jeg købte det i Blockbuster i går - jeg synes, det er ret frustrerende med meget lidt hjælp at finde, selv på de første tutorial-agtige baner. Jeg har ikke set det andre steder eller læst nogen reviews... Har Blockbuster sat det til salg for tidligt ved en fejl?

I det mindste understøtter det split screen i 3D.

EDIT: Jeg købte det til PS3.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 15:18 
Det tror jeg - officiel frigivelse er først d. 23 nov. :D
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-12 15:39 
Haha, sejt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
millenniummillenniumSkrevet 20/11-12 12:21 
Øv, ser ud til at Epic Mickey 3DS heller ikke helt løfter niveauet.

Skide ærgerligt. Troede det kunne blive mit næste must-buy til 3DS, men er måske nærmere en "bargain bin" titel.

Link...
The medium is the message.
GoodtimesGoodtimesSkrevet 20/11-12 14:47 
Øv. Ja, det troede jeg faktisk også.
3of193of19Skrevet 20/11-12 16:09 
millennium>
Øv, ser ud til at Epic Mickey 3DS heller ikke helt løfter niveauet.

Skide ærgerligt. Troede det kunne blive mit næste must-buy til 3DS, men er måske nærmere en "bargain bin" titel.

Jeg fik det ind af døren igår og har spillet det meste af den første verden indtil videre.
Ja: Mickey føles ligesom i Castle of Illusion til MD, lydeffekterne (hop, bounce attack, ramme loftet med hovedet) er 1:1 overtaget, nogle af de originale musikstykker er med i højere kvailitet. Problemet er bare at det er ikke Castle of Illusion 2, det er Epic Mickey: Power of Illusion. Hele det maleri/sletteri gameplay fra Epic serien er en omgang lort for at sige det mildt. Det bremser spilleflovet konstant når man skal stå og hive sin stylus frem for at male rundt og få en platform til at komme frem eller fjerne en væg.
Quest systemet, hvor man redder andre Disney figurer som så samles i en del af slottet og giver quests virker klodset og boltet på.
Platformgameplayet er også ret så trægt og banalt indtil videre. Irriterer mig også ret meget at man skal samle drops fra fjender op manuelt, istedet for at få dem direkte. Ret usmart i et spil hvor man hopper på fjender og man så hele tiden skal stoppe op og samle ind istedet for at bare lave sjove bounce comboer og få noget tempo ind.
Captain NCaptain NSkrevet 23/11-12 00:45 
Nu er jeg så også kommet igennem spillet (Ihvertfald hoved historien + en masse sidequest.)

Jeg var ikke så imponeret i længden over spillet. Til at starte med syntes jeg da grafikken var både flot og detaljeret men gameplayet er ret kluntet og tungt at trække.
Det er ret irriterende hvor ofte man skal bremse spillet op og begynde at male eller hviske ud på den nederste skærm (og helst med stylishen)
Banerne er heller ikke noget at håbe hurra for. De ser ligesom grafikken ganske pæne ud men byder ikke rigtigt på meget afveksling.
Mickey bevæger sig også ret langsom, han måtte ihvertfald godt lette røven med ca 50% mere fart.

Side questne er også ret uinteressante og er tydeligt bare en måde at øge spillets levetid ved hjælp af en masse backtracking. Man føler bestemt ikke man får noget ud af sin indsats.

Det hjælper heller ikke at historien er så tynd som den er, og næsten overhoved ikke prøver at uddybe plottet.

Kort sagt er det her langt fra en værdig efterfølger til Castle of Illusion som jeg ellers havde håbet. Selvom grafikken måske i starten godt kan narre så har spillet næsten intet til fælles med Mega Drive klassikeren.

Det er ihvertfald på ingen måder de 400kr værd som jeg gav for det som jeg gav for det i Fætter BR.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 23/11-12 07:43, rettet 23/11-12 07:45 
Var DU i fætter BR?

:)

Men for pokker, der er i forvejen ikke ligefrem crowded med gode platformers på DS og 3DS. Hvorfor skulle de f***e det op?
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 23/11-12 13:06 
Captain N>
Det er ihvertfald på ingen måder de 400kr værd som jeg gav for det som jeg gav for det i Fætter BR.

Har så kun gevet 260 for US versionen fra VG+, men det er det heller ikke værd desværre. Synd at ham fætteren der stod for spillet ikke bare fik lov til at lave Castle of Illusion 2 istedet for at skulle lave et spil i Lame Mickey serienm tror det kunne være blevet meget bedre så.
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig