X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Minitræf i København (invitation+planlægning)


Svar
SumezSumezSkrevet 14/09-09 13:03, rettet 22/10-09 23:58 
Nu hvor jeg har fået min egen ejerlejlighed, synes jeg det ville være passende at invitere folk til noget konsolspil-hygge i weekenden den 23. til 25. oktober

Ikke noget stort, men der burde i hvert fald være plads til 10-20 stykker, (har lige holdt fest for 70-80 mennesker :)), såfremt jeg kan fremskaffe nok bordplads og fjernsyn til at holde folk beskæftiget.

Og det er... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
135 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/10-09 08:25 
Kabel > ellers send din adresse, så sender jeg det idag.


nu er du både flabet og næsvis igen ; P http://www.facebook.com/profile.php?id=1224589080&ref=profile : P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 26/10-09 09:14 
Darkbeat>
Ja da. Ser det måske ikke futuristisk ud?

Haha super fedt billede :-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 26/10-09 09:46 
Fleshmangler>
nu er du både flabet og næsvis igen ; P http://www.facebook.com/profile.php?id=1224589080&ref=profile : P

Added };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/10-09 13:00, rettet 26/10-09 13:01 
Jeg har dit iPod/Phone kabel her.
Xsane har glemt sit Uncharted 2, men jeg håber at der går et par dage før han kommer og henter det. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/10-09 13:48 
Minitræf i København (invitation+planlægning)
Virtua Boy igen

Minitræf i København (invitation+planlægning)
BlazBlue

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Jeppe og Stig sætter deres Xboxe op mit i krydsilden mellem to større skærmen

Minitræf i København (invitation+planlægning)
En af de sejeste pistoler, der er udgivet til et spil, inkl. "fornuftig" lademekanisme

Minitræf i København (invitation+planlægning)
7 skærme igang på samme tid

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Les og Morten (Darklynoon) spiller Neo Geo

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Søren får kamp til stregen i det udfordrende Demon's Souls

Minitræf i København (invitation+planlægning)

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Death Smiles - vi fandt aldrig badescenen

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Mere Neo Geo på gulvet

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Brian kigger forbi

Minitræf i København (invitation+planlægning)
King of Fighters, Street Fighter II og Shinobi

Minitræf i København (invitation+planlægning)
På skærmen i baggrunden ses spillet, hvor USA's præsident render rundt i en mech-suit og sparker røv for frihed

Minitræf i København (invitation+planlægning)
For at undgå hold i nakken, kan det anbefales at spille Virtua Boy i liggende tilstand

Minitræf i København (invitation+planlægning)
På besynderlig vis formåede to sider af det samme bord at sætte det samme spil på (G-Darius) på præcis samme tid, uden at have diskuteret det overhovedet

Minitræf i København (invitation+planlægning)

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Ikaruga i TATE
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/10-09 15:44 
Har desværre ik særlig mange billeder, og de er heller ik skide gode, men her er da 4. :-)

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Elgen gamer for hårdt deru'a'!

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Xsane gamer et-eller-andet...

Minitræf i København (invitation+planlægning)
NIN_Leviathan er dybt koncentreret om Lumines Live. FleshMangler tager en pause fra Mirrors Edge.

Minitræf i København (invitation+planlægning)
Diverse...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 26/10-09 15:55 
Tak for Sumez for at stille lejlighed til rådighed for et rigtigt hyggeligt træf. Og fedt at der alligevel dukkede så mange kendte ansigter op.
Pokker stå i de trapper! Der er mange af dem, når man skal ned at ryge. Det misbrug må vist snart være fortid.

Tak til Daniel og Jeppe for hjælp til det påbegyndte mod.

Jeg håber snart at der bliver mulighed for endnu et træf, hvor jeg kan deltage lidt mere aktivt, uden at skulle tænke på at skulle køre bil.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/10-09 16:19 
Juggernaut>
Pokker stå i de trapper! Der er mange af dem, når man skal ned at ryge. Det misbrug må vist snart være fortid.

Hahaha, jamen så er det vel bare at få lagt kraftstængerne på hylden :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
XsaneXsaneSkrevet 26/10-09 16:41 
Sumez>
Xsane har glemt sit Uncharted 2, men jeg håber at der går et par dage før han kommer og henter det. ;)

Du siger bare til når du har gennemført.
WehnerWehnerSkrevet 26/10-09 17:02 
Det ser ud til, at have været et hyggeligt træf :)

Crops til Elgens Camden-trøje.

Slops til Gillette for ikke at ville være sponsor alligevel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 26/10-09 17:34, rettet 26/10-09 18:01 
Wehner>
Crops til Elgens Camden-trøje.

Den er også yber-sej med den der lynlås der løber fra enden af det ene ærme og helt op i hætten; og så ER den rent faktisk købt på et gademarked i Camden };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 26/10-09 17:48 
Jeg synes at det her billede fortjener en kommentar/forklaring fra Juggernaut ;-)
Minitræf i København (invitation+planlægning)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 26/10-09 17:50 
Elgen>
Wehner>
Crops til Elgens Camden-trøje.

Den er også yber-sej med den der lynlås der løber fra enden af det ene ærme og helt op i hætten; og så EN den rent faktisk købt på et gademarked i Camden };-)

Ligesom min :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 26/10-09 18:03 
dRxL>
Jeg synes at det her billede fortjener en kommentar/forklaring fra Juggernaut ;-)

'Dremel skærer! Juggernaut skærer!' };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 26/10-09 20:06, rettet 26/10-09 20:07 
@dRxL:

Uha, jeg er ikke meget for at indrømme det. Jeg er faktisk i gang med at ødelægge et ellers så fint Agetec. En Dremel er yderst behjælpelig, selvom den sviner og larmer som et lavtgående jagerfly.
Sticket var blevet noget slasket, så jeg håber på (med hjælp fra Daniel-san og Jeppe) at kunne erstatte delene med Sanwa.
Iøvrigt håber jeg ikke, at jeg har svinet for meget i dit køkken, Morten. Jeg har forsøgt at rydde nogenlunde op efter diverse plasticstumper.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 26/10-09 20:19, rettet 26/10-09 20:20 
CenobiteDK>
Minitræf i København (invitation+planlægning)
Xsane gamer et-eller-andet...

At dømme efter farvepalletten er det Demon's Souls han sidder med. Ærgrer mig lidt over at jeg ikke fik kigget mere på det (men jeg var jo også kun meget lidt til stede).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/10-09 22:39, rettet 26/10-09 22:41 
Du virkede til gengæld ret fokuseret (på billedet), da du var til stede. :) Det ser ud til, at de lettere pukkelryggede spillere har kæmpet med Virtual Boy i oprejst tilstand? ;)

Jeg tror ikke på det tilfælde med G-Darius. Den må I længere ud på landet med... ;P

BTW, fantastisk skærm-krydsilds-opsætning! :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 27/10-09 09:26 
Xsane>
Sumez>
Xsane har glemt sit Uncharted 2, men jeg håber at der går et par dage før han kommer og henter det. ;)

Du siger bare til når du har gennemført.

Til :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 27/10-09 09:30 
Jeg blev virkelig også blæst væk af Demon's Souls.
Det slog mig især at spillet havde utrolig stor succes med at opbygge et gameplay omkring moves som "normalt slag", "stærkt slag", "skjold", "hop tilbage" og "rul". Det er LANGT fra det første spil, der forsøger dette, men det eneste jeg har prøvet hvor det rent faktisk fungerer ligeså taktisk som det er tiltænkt. Man skal virkelig tænke sig om i forhold til hvordan modstanderen angriber, og én forkert bevægelse, så er spillet ude.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-09 09:47, rettet 27/10-09 09:48 
Der er massere af andre muligheder for kamp strategi alt efter hvilken klasse man vælger. De bruger selvfølgelig de samme moves men strategien kan blive væsentlig anderledes, når man begynder at gøre mere brug af sine rul og et våben i hver hånd (det bliver dog absolut ikke nemmere) ved f.eks. at spille rogue.

Det bliver også kun endnu mere hektisk hvis man finder en bue eller en armbrøst og begynder at skal fedte rundt med at skifte våben og lade og såen'. Det er et spil med massere af muligheder.
HeroldHeroldSkrevet 27/10-09 09:52, rettet 27/10-09 09:53 
Kan Demon's Souls fås i USA? Jeg skal et smut til Seattle i denne uge, nemlig.

Edit: Nå, jeg tothegamede den lige. Det kan det jo.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/10-09 09:56, rettet 27/10-09 09:56 
I sidste ende med alle stats maxed er alle classes dog ens, hvilket jeg synes er en smule tamt. Det er selfølgelig næsten umuligt at få max stats, men du kan fx uden videre lave din knight til en magic user osv.

Jeg kunne godt have tænkt mig at diverse classes var lidt mere unikke.

Udover det og så at historien i spillet er ret mangelfuld, er det et rigtigt godt spil, selvom det er latterligt svært til tider.
SumezSumezSkrevet 27/10-09 10:11 
Jeg kunne forestille mig at ulempen ved at lave større variation i spillets classes ville være at fjenderne i spillet ikke ville miste deres variation og unikhed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 27/10-09 10:50, rettet 27/10-09 10:50 
Hehe det her må vist være det mest "future"-agtige VB-billede, der blev taget:

Minitræf i København (invitation+planlægning)

Hvis jeg havde tid, ville jeg photoshoppe fartstriber og måske en vortex-ting ind i baggrunden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-09 13:37, rettet 27/10-09 13:37 
Så er det godt jeg har for meget tid ;D

Hvis i højreklikker og vælger "vis billede" vil i se at det er optimeret til 800x600 for dem af jer der køre med høj opløsning i Windows 95.

Minitræf i København (invitation+planlægning)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/10-09 18:06 
Hahaha, det er sgu smukt det der!! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 27/10-09 18:32 
Hahaha.. Fint billede.
For jer der endnu ikke har prøvet en Virtual Boy, så kan jeg afsløre at Bo's fine kreation stort set svarer overens med den totale oplevelse (af rød og sort:))
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 28/10-09 16:31 
Ja VB er det mest vellykkede 3D i 2D format jeg nogensinde har prøvet ;P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
dRxLdRxLSkrevet 03/11-09 14:03 
Jeg mangler en af mine gode skruetrækkere. Jeg tog den med i mit forsøg på at hjælpe til med at opgradere Juggernauts arcadestick og savnede den allerede da jeg var hos Sumez. Da jeg ikke kunne finde den hos ham, satsede jeg på at jeg havde glemt den hjemme. Nu har jeg så ledt godt og grundig efter den og er sikker på at jeg ikke længer har den.

Der er sådan som jeg ser det 2 mulige steder den kan være, enten ligger den stadig hjemme hos Sumez, eller også er jeg kommet til at lægge den puljen af værktøj som ham der sad og rodede med Juggernauts stick (fnis) havde med.

Skruetrækkeren ser ca. ud som på billedet og har en størrelse der er rigtig god til den størrelse skruer der sidder i kontrollere.
Minitræf i København (invitation+planlægning)

Gider I to lige undersøge om I er kommet til at få den?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/11-09 14:20 
Det er nok den vi fandt under sofapuderne for et par dage siden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 03/11-09 14:32 
Super. Kan jeg komme forbi og hente den? Hvis ja, hvornår ville det passe dig bedst?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/11-09 14:58 
En eller anden dag efter 18, lad mig lige vide lidt i forvejen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 03/11-09 15:34 
I morgen aften ca. kl. 19?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/11-09 15:35 
Fint med mig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/11-09 16:03 
Jeg kan heller ikke se at jeg har fået noget ekstra med hjem, eller mangler noget for den sags skyld. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
135 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig