X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Kørelejlighed? Sidste chance for mig!


Reply
quadquadSkrevet 06/03-03 19:53 
Jeg vil rigtig gerne til KT5, men grundet lidt (LIDT?) lavvande i kassen vil jeg meget gerne have en kørelejlighed med nogle andre..!

Hvis nogle kører fra Odense, eller fra Sjælland over Fyn vil jeg meget gerne med!
Hvis dette ikke kan lade sig gøre, må jeg nok melde afbud til at tage med :( Jeg kan ikke trække den længere end til i morgen kl 15:00 da jeg har arbejde som jeg så skal bytte væk inden der!

En eller anden RED MIG!
Jeg betaler self. del af benzinen.
RJKRJKSkrevet 06/03-03 20:46 
Hiv fat i Sideshow og Bateman.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 06/03-03 20:52 
Gør jeg så lige :), Takker.
RJKRJKSkrevet 06/03-03 20:54 
Ja, jeg siger ikke de har planlagt noget, men det er de eneste jeg kender fra området og Sideshow har da luftet, at han måske ville komme...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 06/03-03 21:01 
Har lige snakket med Sideshow, han har ingen bil :D

Ved ikke om Bateman har bil, men kunne næppe forestille mig det ;)
quadquadSkrevet 06/03-03 21:13 
Koluda var mit sidste håb og han venter til KT6, sååå jeg kommer nok ikke til KT5 :(

Medmindre nogle er rigtig hurtige og skriver LIGE nu :)

Ellers må i have et godt træf..:(:)
KoludaKoludaSkrevet 06/03-03 21:21 
Nu du var så DESPERAT stefan spurgte jeg alligevel lige kæresten , og hun skal bruge bilen på arbejde i weekenden så desværre.
Ellers ville jeg gerne have taget med, skal jo have set Sporup Arcademuseum snart.
RJKRJKSkrevet 06/03-03 21:25 
Var det BTW ikke billigere at tage toget end at køre...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 06/03-03 21:30 
Kun hvis man skulle ud og leje en bil. Hvis man aligevel har en bil er det billigere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KoludaKoludaSkrevet 06/03-03 21:34, rettet 06/03-03 21:34 
Jeg kan da have 4 personer mere i bilen hvis det var.

Så hvis ikke man skal leje en bil, er det noget billigere at kører selv. ( Danny har også bil ved jeg )
quadquadSkrevet 06/03-03 21:56 
Så prøver jeg at overtale ham :)
KoludaKoludaSkrevet 06/03-03 22:28 
Han kommer her i morgen , så kan jeg da lige prøve at fortælle ham hvor fedt det var til kt4 , måske det kan hjælpe lidt på det.
quadquadSkrevet 06/03-03 22:51 
Har fundet et tog derhen kl. 20:30 ca. (?) Sammen med sideshow.
quadquadSkrevet 06/03-03 23:32 
Så er det reddet :D

Kører med gruppebilleten :)
PlaykidPlaykidSkrevet 06/03-03 23:35 
Ja du gør, og en kontakt til Leroof blev endelig etableret, så biletprisen bliver ikke super meget højere:D
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Username
Password
Remember me