X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dsi Japan


Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 12/09-09 07:22, rettet 13/09-09 23:00 
Hurtig spørgsmål, jeg har netop fået en DSi og skal til Japan nu her. Jeg har hørt den tager 100-230v(kan ikke huske hvem), men der står kun 230v på opladeren?

Kan den blive opladt med en alm. stik adapter i japan? eller skal jeg virkelig til at have en asiatisk oplader?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/09-09 23:00 
Edit: Nå det lykkedes mig at finde svaret, hvilket er at Nintendo af uforklarlige årsager ikke har deres adaptere til at kunne modtage 100-240v som stort set ALLE andre opladere kan efterhånden, men derimod kun den spænding der i den pågældende region.

Fuldstændig absurd af Nintendo, regner de med at folk aldrig rejser udenlands eller hvad? Og så på en handheld enda.

Nå men mit nye spørgsmål er så om nogen kender en fysisk butik (enten i KBH eller Vejle) hvor man kan købe en 3rd party oplader der kan bruge 100-240v? Jeg har nemlig ikke tid til at vente at få en leveret fra en net butik.
WehnerWehnerSkrevet 13/09-09 23:03 
Ellers ville netop Japan måske være et oplagt sted et købe sådan en?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/09-09 23:13 
Nej for jeg vil hellere have en multifunktionel oplader med en dansk stik.

Desuden kommer jeg næppe i nogen elektronik butik før de sidste par dage før hjemrejsen.
WehnerWehnerSkrevet 13/09-09 23:15 
Ja så dur det ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig